~Cuma akşamı~
Herkes gelmişti sadece Kiba eksikti. Biraz sonra o da geldi ve yanında Sasuke de vardı, nasıl ikna etti acaba bu inatçı keçiyi?
-saskenin Geçmişi-
(Bir saat önce fln)Kibaya neden gelmek istemediğimi anlattım (Hinata x Naruto olayı) ama hala daha gelmem için ısrar ediyordu.
K: Hadi ama Sasuke, daha önce de böyle dışarı çıkmıştık. Şuan yanında Hinata falan yok. Gelsen ne olur?
S: İSTEMİYORUM İŞTE KİBA!
K: E ANANIN CEBİ! AKAMARU YAKALA ŞUNU ASLANIM!
S: LAN HOŞT SEGE ULAN OÇ
*Kiba Sasukeyi yakalayıp bağlar
K: Şimdi elime düştün. Geliyon mu yoksa sabaha kadar burda bağlı durcan mı?
S: ya bı sal beni....
K: bak gelince eğlenceksin Narutoyu hatırlamayacaksın bile. Yani o da orda olucak ama arkadaş olarak düşüneceksin. Ya ANLA İŞTE.
S: ....
K: iyi madem sabah kadar kal burda
S: Dur! Tamam...
-Narutodan devam-
Hayret aq nasıl ikna etti bu? Sasuke yanıma oturdu. Neyse onlarda gelince tamamlanmış olduk. Önce yemek yedik ve sohbet ettik. Saiyi futbol takımına gelmesi için ikna etmeye çalışıyorlardı.
Sasuke ise hiç bir şey yapmadan elini yüzüne (varya elini yüzüne koyup kolunu masaya destek yapan o rahat hareket NE DİYOM AWQ) destek yapmış pencereden bakıyordu
L: Sai! Sende gençlik ateşi olduğunu biliyoruz! Bizimle birlikte oynayabilirsin!
Sai: Abi ben resime yöneliğim ne anlarım futboldan?
K: resimle futbolu aynı anda yapabilirsin, biz seni çalıştırırız agam sen gel yeterki.
Sai: Ya bi salın, ben resmi bırakmam.
Y: sana resmi bırak demiyoruz ki
Sasuke: ya bırakın gelmesin çok lazım sanki.
Naruto: İno da geliyo!
Sai: nE-! İno mu? Hangi günler antrenman?
N: ahahah geliyon yani.
Sai: Gelin bari bu kdr ısrar ettini.
Neji: Ben sana WhatsApp'dan yazarım, evet hassas yönünü de öğrendiğimize göre artık rahatız.
Sai: NARUTO!
Na: Nıahahha
....
Güzel vakit geçiriyorduk. Gülüp oynuyorduk, bir daha bu nadir zamanlara ne zaman denk gelirdim acaba? Gecenin ilerleyen saatlerinde Sasuke alkol istedi, onun ardından gaza gelip Lee de alkol istedi içtiklerini bilmiyordum.
K: hop,hop,hop hadi sasuke tamamda Lee napıyorsun? Sen sadece antrenmanda içersin.
Na: antrenmanda içince neye yarıyor lan?
N: boş ver orasını. Lee antrenmanda içince kendinden geçip daha iyi oynuyor, evet çok garip. Ama en sonkinden sonra hiç içmedi.. yani 6 ay önce falan
Na: garipmis-
...
Evet ikiside sarhoş olmuştu... Hemde fena halde. Sanki içerken birbirleriyle savaşır gibiydiler, yani Lee öyleydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahanın Kralları///Sasunaru///Narusasu///yaoi///
Roman d'amourNaruto sıra arkadaşının futbol oynayışına hayran kalır ve Sasuke'nin de ısrarıyla onun gittiği kursa gider ✌🏾 / ohm- ilk hikâyem olacak umarım keşfedilirim TwT/