S: Huğh...
B-bir dakika ne? Az önce Kiba Narutoyu öp mü dedi yoksa ben mi yanlış anladım? Sıçtım kötü sıçtım... Neyse en azından dudaktan falan diye belirtmedi
S: Yapacak bir şey yok. (İşine geldi tabi xiabdowjxos)
Ciddi mi bu- yani en azından itiraz edebilirdi, sanki dünden razı gibiydi. Ayağa kalktı ve bana doğru yürüdü, bende ayağa kalktım (yazarken heyecanlandım aayyy kalbim) bana doğru eğildi ve birden öptü.
(Bu resmin 15 yaş halini düşünün)
Dur gerçekten dudağımdan öpmüştü!? Nedense güzel hissettirdi... Sevmedim desem yalan olur. Bende bı an karşılık verdim ve şuan kendimizi kaybetmiştik...
Yuma: Ow... Burda neler oluyor..-
Yuma'nın gelmesiyle ayrılmıştık. Ne olduğunun farkına vardım ve... Bunu nasıl yaptım, yüzümün kıpkırmızı olduğunu hissediyordum. Sasukeye baktığımda kolunu ağzına götürmüş, oda benim gibi hatrı sayılacak şekilde kızarmıştı.
L:OE OE OE
G: Dostum...-
K: yani dudak zorunlu değildi aslında. İyiki vermişim hah! -Piçlik gülüşü-
Y: Şey ben gideyim en iyisi rahatsız ettim galiba ehheheh-
Shika: Oi, ne oluyor burada?
K: SASUKE VE N-
Tam açıklayacakken Sasuke Kiba'nın ağzını kapattı. Ürkütücü bir sesle.
S: Ölmek mi istiyorsun?
Gaara,Lee,Choji ve Kankurou gülmekten ölmek üzereydi. Zaten bu haldeyken birde Gai hocanın telaşlı bir şekilde gelmesi.
Gai: LEE SEN İYİMİSİN?
L:G-gai hocam-
Gai:GAARA... BUNU BENİM GENÇ LEEME NASIL YAPARSIN!?
Shikamaru ve Yuma anlamayan bakışlar atarken diğerleri gülmekten ölmek üzereydi. Sasuke bile, onu böyle görmek güzeldi. öyle değil yani- genelde pek Gülmez.
L: Hocam biz size bir şaka yaptık yani bu imkansız zaten.
Gai: hah güzel şaka Lee bende siz gençler eğlenin diye devam ettirdim. Yani böyle birşey imansız değil mi eheh. Herneyse gençler hadi antrenmana!
....
Bugünkü antrenmanımız bitmişti. Tabi ben düşünmekten pek odaklanamadım ama... eve doğru gidiyorduk. İlk öpücüğumun böyle olacağını düşünmezdim. Niye devam ettirdi ki? Ayrıca ordan öpmek zorunda değildi? Yoksa o benden mi? AGHHHH KAFAN ÇOK KARIŞIK. Belki de ona sorsam yanımızda sadece Yuma vardı. Acaba onun yanında sorsam sorun olurmu? Evet kesinlikle olurdu en iyisi akşam WhatsApp'dan sormak ağağa.
N: İ-iyi akşamlar Sasuke...
S: İyi akşamlar Naruto.
Yuma: Bana da iyi akşamlar aşk kuşları.
Bu dediğiyle aklıma yine o an geldi ve kızardığımı hissettim YİNE. Sasuke biraz duraksadı sonra umursamayarak eve girdi bense kızgın ve utanmış şekilde Yumaya bakıyordum. UGH.
-Sasuke'nin ağzından-
Eve geldiğim gibi çantamı bıraktım ve üst kata çıkıp kendimi yatağa attım. Telefonumu çıkardım ve yine sarışınımın instegramına girdim. Gruptan gelen mesajları sessize almıştım. Ve ah... Evet artık onu sevdiğime emindim. Ama orda öyle kendimi kaybetmem.. elimde değildi sanki beni kendine çekiyordu, okyanus gibi gözleri, Yanağında ki çizgiler, sarı saçları.. sanki hayatımı aydınlatan bir güneş gibi. Ahh inanamıyorum yani ben şimdi gay miyim? İlginç. Doğru ya Naruto'nun doğum günü 10 Ekimdeydi ve sadece 9 gün kalmış. Acaba nasıl bir şekilde kutlamaliydim? Aslında doğum gününde ona açılsam belki... Güzel bir fikir, bizim futbol takımıyla ortak pasta alıp ve o gün okula gitmeyip evini süsleyebilirdim. Fakat önce evinin nerede olduğunu bulmalıyım. Tam bunları düşünürken Narutodan mesaj geldi. Yerimde doğruldum ve mesaja baktım. İşte korktuğum soru agh.
-Naruto'nun ağzından-
Yazmak istiyorum ama... Utanıyorum galiba herneyse tüm cesaretimi toplayıp yazmam gerek!
Um... Sasuke bugün ki
şey hakkında...
22.04
-Oynarken öptüğüm mü?
22.04Daha ben yazmadan yazmıştı. Aghhh lânet olsun çok utanıyorum- Ne diyeceğimi bilemedim biraz bekledim ne diyecektim lan şimdi.
Evet ehe
22.06•Sasuke'nin Ağzından•
A
ha sasuke ne dicektin şimdi ne boka yalan uydurcam acaba hastr...
Saçma bir oyun
göreviydi işte ondan
22.06Umarım daha fazla kurcalamaz, yoksa cidden görüldü atmaktan başka çarem yok.
Gerçi Kiba dudaktan
dememişti ama neyse..
rahatsız ettiğim için
özür dilerim xd
22.07Huh... Kafamı dağıtmak için kitap okusam iyi olur dicem ama çıkmıyor ki kafamdan.
...
•Ertesi gün antrenmandan sonra• ae
N: iyi akşamlar Sasuke
Y:İyi akşamlar Sasuke
S:iyi akşamlar Naruto,Yuma
İçeri girdim bir süre bekledim ve çantamı bırakıp evden tekrar çıktım. Narutonun evini bulmalıydım. Bir süre onları takip ettim, Yuma hâlâ Narutoyla birlikte gidiyordu evleri yakın olmalı.
Bayağı yürüdük cidden bu çocuk nasıl buradan gidip geliyordu her gün bu eve? Sonunda varmıştık. Naruto ve Yuma vedalaştı ve Yuma'nın evinin de Naruto'nun yanında olduğunu gördüm. Artık evini öğrenmiştim ayrıca ikinci kata uzanan bir ağaç vardı ona tırmanarak eve girebilirdim.Hiç kimsenin doğum günü için bu kadar uğraşmamıştım takımdakiler anlayabilir. Şuan kendimden utanıyorum, böyle bir şeyler yapacağım kimin aklına gelirdi ki? Kendimi yandere kızlar gibi hissediyorum...
Takımla Naruto gelmeden önce konuşmuştuk ortaklaşa Kaykay alacaktık, birlikte sürerdik. Hem belki ben sürmeyi öğretirim..
HN!
10 Ekim~
Balkondan girmeden önce kapıyı tıklamıstım kimse açmamıştı.Alilesi nerede sarışınımın? Galiba ayrı yaşıyorlar. Ama en azından doğum gününde yanına gelirlerdi.. her neyse.Tüm gün Naruto'nun evini temizlemekle geçirdim. Bu kadar dağınık olmayı nasıl başarıyor bu şapşal. Eh sonunda işim bittiğinde herkese konum attım.
Hepimiz evde Narutoyu bekliyorduk. Sonunda anahtar sesini duyduk, kapı açıldı veeee
Herkess: SÜRPRİZ!!!!!
Önce korkmuştu, şimdiyse Naruto büyük bir şaşkınlıkla bize bakıyordu. Bi kaç saniye,hatta dakika daha öyle kaldı.
L:İyiki doğdun Naruto!
N: D-due n-ne?
K: bugün senin doğum günün, kutlayalım dedik.
~<~>~<~><~~>~<~~<~>~<~>~<~>~<~<~>
804 kelime~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahanın Kralları///Sasunaru///Narusasu///yaoi///
RomanceNaruto sıra arkadaşının futbol oynayışına hayran kalır ve Sasuke'nin de ısrarıyla onun gittiği kursa gider ✌🏾 / ohm- ilk hikâyem olacak umarım keşfedilirim TwT/