2. Bölüm

2.9K 123 12
                                    

İyi okumalar....

"berfu arabaya bin!"

Ben abimi takmadım, bir korumanın silahını aldım abimin arkasından ilerledim bir adam fırata silah dayamıştı. derya hüngür hüngür ağlıyordu. tabi bawerde adamın kafasına silah dayamıştı.

"Fırat soylu senin en mutlu gününde canını alıcam demiştim"

Dedi parmağı tam tetiğe gidiyoduki, bileğine sıktım ardından bacağına sıktım herkes bana şok içinde bakıyordu. abim hariç o benim nasıl silah kullandığımı biliyordu adamın yanına gitim, yaralı bacağına topuğumla bastım adam bağırdı.

"kimsin lan sen"

"hanım ağam Fırat ağa benim kıymetlimi aldı benden" sözünü kesip dahada bastırdım ayağına bağırdı ben konuşmaya başladım

"ne diyisun lan sen düzgünce anlat"

Aslında konuyu biliydum, ama bide şu iten duymak istiyorum.

"benim karımı öldürdü"

" lan şerefsiz sen karını döv öldür, sonra deki Fırat ağa sen benim karımı öldürdün şimdi ben senin beynini dağıtmazmıyım"

bawer kolumdan tutu.

"berfu sakin ol herkes burda ben onun işini haledicem"

Kolumu çektim, bawere baktım ve abimin yanına geçtim, herkes dağıldı. konvoy yapıldı tabi bende katıldım gelin arasındaydım abimde beni yanlız bırakmak için kendi arabası ile arkadan geliyordu. soylu konağına gelince arabalar durdu hepimiz indik ben deryaya sarıldım deryanın gözünden yaş düştü '

"şiiit ağlamak yok"

Derya gülümsedi, ben abime baktım bir kıza bakıyordu o kızda abime bakıyordu sonra sorucaktım şimdi zamanı değil biz vedalaştık ben abimin arabasına bindim, biz eve gitik.

BAWER'DEN

lan çok güzel koluna dokunduğumda içim bi güzel oldu, of aşık mı oldum ben acaba neden ki bu kızı ikinci görüşüm ama kokusu çok güzel lan insanın içine çektikçe çekesi geliyor.

1 hafta sonra

YAZAR'DAN

Soylu konağı sessizdi, herkes yemek yiyordu derya çekingen bir şekilde.

"şey ağam arkadaşım berfu yemeğe davet edebilir miyim"

"sormana bile gerek yok kızım sen çağır"

Derya memlunca kafasını saldı.

"yarın misafirimiz var güzel bir sofra hazırlayın" Mehmet Ağa emir verdi. ses tonu hiç şaşmazdı bawer merakla sordu.

"baba sen bu kızı neden bu kadar seviyorsun ki tanımıyorsun bile"

"senin o kız dediğin, kız varya mardinin gururu olucak kız hatırlar mısın oğul düğünde bana ağam demişti, ve benim ona hanım ağam dememi istedi, o kadar saygılı bir kız ki mardinin hanım ağası bizim aşiretten büyük onların aşireti, ün salmış bir aşiret ona adı ile seslenenin idamı verilir o kız o aşiretin en önemli üyesi, o kızı o kadar iyi koruyorlar ki ben şahidim, o kızın annesi ve babası öldü abisi ile birbirlerine baktılar abisi o kız için canını verir, o kız sevmemin nedeni yıkılmamasi ve saygısı "

Bawer bu sözler karşısında biraz daha hayran kaldı kadına.

Derya berfuyu ardı, yemeğe davet eti berfu da kabul eti.

BERFU'DAN

Derya beni ve abimi yemeğe davet eti, abime sormak için salona geçtim

"abi derya bizi yemeğe davet eti"

BERDEL (düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin