Canlarım bu bölüm biraz üzüleceksiniz o yüzden şimdiden özür dilerim, paragraf aralarına yorum alırım.
İyi okumalar...
Yerleri kan doldurdu, kimin kanı ben acı hissediyorum, ama emin değilim, bir çığlık koptu kendimden geçtim yere düştüm. bacağıma sıkılmışım, derya bağırmaya başladı, bawer beni dizine yatırdı.
"neden yaptın, lan benim sevdiğim kadının canını yaktın" acı bir gülümseme oldu yüzümde, ama kurşun bacağımı sıyırmıştı, sadece kanıyordu ama çok kanıyordu.
Bawer beni kucağına aldı. kendi arabasına bindirdi deryada yanımdaydı ben acı hissetmiyordum, ama ağlıyordum nedenini bilmiyorum.
Biz hastaneye gitik, benim bacağımı sardılar, sabahtandır üstümü bile değiştirmedim, saçlarım darmadağınıkdı, ben kendimi hiç böyle görmedim, ben bitmişim.
Bawer benim elimi tutuyordu, abiler amcalar geldi. amcam konuşmaya başladı.
"ah yaramaz kız, sen sinirlenme olur mu, sen sinirlenince değerlime zarar veriyorsun" hiç bir şey demedim, kapı açıldı arzu, Samet, Furkan, arin, zerda girdi. ben yine sinirlendim.
"lan neyi anlamıyorsun, siktir git hayatımdan" arzu bana dik dik baktı. dahada sinirlendim bir anda Yatktan sıçradım bawer beni yine tutu.
"maalesef ablacım evlenene kadar sizinleyim" evlenene kadar diyor ya, ben bunu öldürürüm şimdi.
"lan sen eksik doğmuşsun, siktir git lan hayatından istenmiyorsun anla, kaç kere dedim sana bu gün hayatımdan git diye, sen saydın mı" arzu dudaklarını büzüp konuşmaya başladı.
"ama ablacım üzülüyorum bak, hem kocamı alıp gidicem" Allahım siniri krizi geçircem ya, bawer beni tutuyordu ben kendimi çektim.
"ikinizde gidin istemiyorum" sesim sert çıkmıştı, bawer kalktı çıktı, arzu arkasından çıktı derya yanıma oturdu ben ağlamaya başladım.
"acıyor mu"
"bacağım değil kalbim acıyor" herkes sustu, ne diyebilirler ki sonuçta haklıydım, ben ayağa kalktım lavaboya gitim orda ağladım derya kapıyı çaldı.
"berfu iyimisin"
"değilim" tek bunu söyledim.
Ben kapıyı açtım gözlerim şişmişti, mahvolmuşum ben, bu ben değilim ya bu ben değilim.
"derya eve gidelim mi" derya başını salladı, abimin arabasına binmek istemiyorum onu yüzüne bakınca ağlayasım geliyor.
Benle derya Furkanın arabasına bindik. Ben neden kendimi bu kadar kahrediyorum ki, bawer için mi hayır ben içimde ölmüş babama ağlıyorum, bawere bağlandım bunun farkındayım, ama şu an bunu düşünemiyorum ya o kızın bana yaptıkları daha ağır geliyor.
Biz konağa geçtik, ben odama geçtim akşama kadar çıkmadım, akşam Yemğinde Furkan beni zorla aşağıya indirdi.
Biz sofraya oturduk, amcalar da buradaydı arzu sofraya oturcaken.
"sen mutfakta yiyeceksin" arzu bozuldu dediğimle. Mutfağa geçti Furkan bana göz kırptı, şimdi seninle eğlenmek vardı ya.
Kapı çaldı, bawer ve ailesi gelmişti. abim sofraya davet eti. oturdular arzu onların geldiğini görünce masaya doğru yaklaştı.
"ben sana demedim mi mutfakta yiyeceksin, birdaha sözümü çiğnersen cezasını çekersin karşında kimin olduğunu unutma anladın mı, şimdi mutfağa geç" aslında hiç böyle bişey demedim yani karşında kimin olduğunu unutma felan demezdim ama bu kız şu an hakkediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL (düzenleniyor)
General FictionAcı hayatlar vardır ama biz bunları bilmiyoruz ve bunun üzerine yargılıyoruz "berfu çık dışarı yüzünü görmek istemiyorum" "bawer ağa şunu unutma benim seninle neden evlendigimi unutma" İki hayat belkide ikiside çok yaralı ve merhametli ama birbirle...