İyi okumalar...
Belimi tutan kişi amcamın oğlu Furkan dı, gülümsedim bawer dik dik bakıyordu.
"berfu senin bu saate ne işin var burda yanında koruma da yok"
"lan sen kimsin o benim karım, benim yanımda olucak tabi"
Karım mı ne dedi lan bu.
"bawer ağa daha karın değil bunu unutma"
"ama karım olucak sende bunu unutma"
Beni kendine çekti, belimden kavradı ben şok içinde olanları izliyordum, kavga çıkmasın diye konuşmaya başladım.
"bawer bu benim amcamın oğlu Furkan, Furkan buda bawer ağa"
Bawer belimi daha da sıkı kavradı.
"berfu hadi gel ben seni eve bırakıyım"
"ben bırakırım karımı"
Bu adam bana niye karım diyor ya.
"Furkan tamam sonra konuşuruz"
"tamam kendine dikkat et"
"tamam"
Furkan gidince.
"ne kadar yavşak bir çocuk ya yılışık pezevenk"
Hepimiz kahka atık.
"Furkan öyle Bir insan değil ama ailecek berfuya düşkün oldukları için böyle davranıyor"
"Furkan, abime bawerin de burda olduğunu söylerse abim senin kafana sıkar "
"niye karımızla dolaşmak ta mı suç"
Bişey demeden, yürümeye başladım. arabaya geçtim oturdum derya da yanıma geldi, beni bırakmak için konağa doğru yol aldık.
Bir anda silah sesi geldi. ben ve Fırat silahlarimizi çıkardık. bawer arabayı durdurdu silahını çıkardı bawer bana baktı.
"arabadan sakın çıkma"
Ben dinlemedim arkalarından çıktım. heryere baktık birşey yoktu sonra düğün konvayu geldi demeki ondan geliyormuş.
"ben sana dışarı çıkma demedim mi"
"dedin"
"niye çıktın"
"silah kullanmasını da kendimizi korumasınıda biliyoruz heralde"
Arabaya geçtik konağın önünde durduk ben indim bawer de indi.
"sana dediklerimi düşün olur mu"
Bişey demedim tam gidicekken alımdan öptü bu adam ne yapmaya çalışıyor anladım.
"berfu içeri geç!"
Abim bizi görmüş, ayy beni öptüğünü de gördü of rezil oldum.
Abim bawer ters ters baktı. ben hemen içeri girdim ama onları izliyordum.
"bawer ağa sokağın ortasında ne yaptığının farkındamısın"
"rojhat ağa sen kardeşimi kaçırdın bu yaptığım çok mu"
"neden kaçırdım acaba kardeşinde beni seviyordu"
"isteseydin"
"vermezdin bawer soylu sen vermezdin derdin, düşmanın çok sen daha kardeşini sokağa çıkaramıyorsun benden kardeşimi isteme derdin"
"bak haklıyım işte neden senin gibi düşmanı çok olan bi ağaya kardeşimi vereyim"
"bawer ağa şunu unutma, o düşmanların derdi hiç bir zaman ben veya yakınımdan biri olmadı bu düşmanların tek hedefi berfu onun canını alıp tüm aşireti yasa boğmak, berfu bizim aşiretin gözdesi ve bunu tüm mardin biliyor, yani zerda ya dokunsalar bile sadece benim canım yanar ve bu onların umurunda olmaz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL (düzenleniyor)
General FictionAcı hayatlar vardır ama biz bunları bilmiyoruz ve bunun üzerine yargılıyoruz "berfu çık dışarı yüzünü görmek istemiyorum" "bawer ağa şunu unutma benim seninle neden evlendigimi unutma" İki hayat belkide ikiside çok yaralı ve merhametli ama birbirle...