Aşklarım bu bölüm hiç içime sinmedi ama atım siz çok istediniz çok özür dilerim belki beynmezsiniz🥺
Yazım hatası varsa özür dilerim 🥺
İyi okumalar...
Biz hemen deryayı hasaneye götürdük, Fırat çok korkmuştu. Deryaya da bebeğine de bişey olmasın lütfen. "Fırat sakin ol, iyi olucak"dedim aslında bende sakın değilim ama Fırat çok kötü olmuştu.
"berfu kollarıma yığıldı" Fırat ağladı ağlayacak, doktor çıktı. Biz hemen doktorun etrafına geçtik. "bir sorun yok ama bugün yorulmuş, bide bebek size süpriz yapmak istemiş, gece gece" Fırat şaşırdı. Ne sürprizi ki.
"ne süprizi"
"cinsiyetini söylememi istiyor size ama ben emin değilim" hepimiz güldük. Bence erkek çünkü derya öyle hissediyorum demişti.
"gerçekten mi,ne?" Fırat baya hecanlandı.
"erkek" Fırat çok hecanlandı. aslında Fırat kız, derya erkek istiyordu, ama Fırat yinede mutlu oldu.
Bawere sarıldı, abime sarıldı benim yanıma geldi. "baldız herşey senin sayende, senin sayende tanıştık ve şu an oğlumuz olucak" güldüm.
"asıl ben sana teşekkür ederim, senin sayende hem abim mutlu oldu, hem ben, bide karnımdaki" Biz Fırat'a sarıldık. Bawerle tanışmamız evlenmemiz hepsi abim ve Fıratın sayesinde şu an çok mutlu.
derya uyanınca yanına gitik, derya Fırata sordu. "bana noldu" Fırat hecanla bağırdı. "oğlumuz olucak" ayy Fırat ya.
"nee" derya da baya sevindi. Derya ve Fırat sarıldı.
biz bawerle kendi doktorumuza kontrol için gitik. Doktor karnıma bakmaya başladı. Sıkınca nefes aldı "berfu hanım düşük riskiniz var, kendinizi yormayın, üzülmeyin" neee, kalbim çıkıcakti bawere baktım, bawer elimi öptu. "berfu hanım üzülmenize gerek yok" göz yaşımı sildim.
Allahım bebeğime bişey olmasın lütfen ya, ben onsuz yapamam.
...
biz konağa geçtik sahura az kaldığı için uyumadık, avluda çay içiyorduk.
"eee derya oğlun olucak" ben deryanın erkek istediğini biliyordum.
"evet ya çok mutluyum kız olsada olurdu ama kader" elimi karnına koydum. Keşke benimde karnım deryanınki gibi olsa çok tatlı gözüküyor böyle.
"teyzecim sana söz sen babana benzemiyeceksin" Fırat'a bulaşmasam içimde kalır.
"bana babasına benzicek kime benzicek" ya hehe.
"tip konusunda benim kocama çeksin, huy konusunda da benim kocama çeksin" ben gülerken Fırat sinirleniyordu.
"yok ya bence derya senin kocanın kopyasını doğursun" dediği ile hepimiz güldük.
"olabilir ya, senin gibi tipsiz doğuracağına benim kocam gibi yakışıklı doğursun" biz güldük, abim aşağıda indi. ben Bawere iltifat etmeyi bıraktım.
Biz sahurumuzu yaptık yatık, ben derya zerda kahvaltı yaptık. bizimkiler şirkete gittiler.
"berfu eve geliceksin dime bak oğlum da üzülür" aslında gitmek istemiyorum ama hem derya var hemde bawer ailesinden benim yüzümden ayrı kalsın istemiyorum.
"gelicem, teyzesi merek Etme"
Derya güldü, ben bizim eşyaları topladım aşağıya indim. deryayla bereber soylu konağına geçtik, zilan hanım benim yüzüme bile bakıyordu. sanki ben ne yaptım biz deryayla avluda oturuyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL (düzenleniyor)
General FictionAcı hayatlar vardır ama biz bunları bilmiyoruz ve bunun üzerine yargılıyoruz "berfu çık dışarı yüzünü görmek istemiyorum" "bawer ağa şunu unutma benim seninle neden evlendigimi unutma" İki hayat belkide ikiside çok yaralı ve merhametli ama birbirle...