20. Bölüm

868 59 30
                                    


Aşklarım bayramdan dolayı çok uzun bir bölüm atamadım ama yine idare eder. Buda benden size bayram hediyesi olsun😂😂

Bu arada 20 k miz kutu olsun🎉🎉

Yazım yanlışi varsa çok özür dilerim 🥺

İyi okumalar...

"İMDATTT!"

adam ağzımı kapatı. Çok korkuyordum, ya bebeğime bişey yaparsa.

"şiiii berfu aslan" ne aslan mı? Bu adam eski düşmanlarımıza biri heralde aslan dedi.

Kaçmaya çalışıyordum, ama adam çok sıkı tutuyordu.

"berfu aslan sen benim kardeşimi öldürdün, bende seni öldürücem, ama acı çekiceksin, yılar önce kardeşimin yapamadığını ben yapıcam"

Serhatin abisi heralde, neden mutlu olduğumda cezasını en ağır şekilde ödüyorum. Allah sen bebeğimi koru.

Tek korkum bebeğim, bawer lütfen gel lütfen...

YAZAR'DAN

soylu ailesi konağa girdiler. Arin berfunun odasına çıkıp kapıyı çaldı.

"yenge iyi misin, bak giricem" arin dayanamayıp girdi. berfu yoktu. banyoya da baktı ama yoktu hemen aşağıya indi.

"baba yengem yok" arin çok korkmuştu. Mehmet Ağa da aynı şekilde korkmuştu berfu oğlunun emanetiydi.

"nasıl kızım iyice bakın konağa" sesi baya sert çıkmıştı, herkes konakta berfuyu arıyordu. mutfaktan telefon sesi geldi. arin yengesinin telefonunu aldı avluda ki kuzeni ve babasının yanına giti.

"Fırat abi bawer abim arıyor, yengem hiç bir yerde yok"

"telefonu aç, sakince yengenin duşta olduğunu söyle belki bir yere gitmiştir" arin kafasını sallayıp telefonu açtı.

"alo abi"

"güzelim yengen nerde"

"şey, duşta, çıktığında söylerim arar"

"tamam canım, görüşürüz"

"görüşürüz"

Arin ağlamaya başladı.

"Fırat abi yok işte, gece gece neyeye gider ki" derya da geldi. Herkes çok korkmuş berfuyu arıyordu. Zilan hanım hariç o sadece odasına oturmuş keyif kahvesi içiyordu.

"Fırat rojhat abi arıyor" derya ağlayarak konuştu. Rojhat berfuya bişey olduğunu duyarsa kimseye acımaz bunu herkes biliyordu.

"ver bana ben açarım" Fırat aldı telefonu. O da korkuya almıştı, herkes bawerin ve rojhatın yapacaklarından korkuyordu.

"alo"

"Fırat berfu ya versene, telefonunu açmadı merek etim, içimde bir sıkıntı var"

"rojhat abi, şey berfu yok biz iftar yemeğine gitik. gelmek istemedi bizde tamam dedik biraz önce geldik, hiç bir yerde yok bawer de ikide bir arıyor. Ne diyeceğimi de bilmiyorum. vallahi Mardini diye bişey bırakmaz berfu ya bir şey olursa" Fırat ta endişelendi. Rojhat korkuyla konuştu.

"Fırat ben oraya geliyorum, ben gelmeden sakın birşey yapmayın"

"tamam"

Telefonu kapattı, derya merakla sordu "ne dedi" dedi, firat sıkınca konuştu.

"buraya gelecekmiş"

"bak Fırat, ben rojhat abiyi tanıyorsam berfuya bişey olusa kimseyi yaşatmaz." Fırat sinirle ayağa kalktı.

BERDEL (düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin