İyi okumalar...
"bawer ağa seni çok tanımam"
"tanırsın yakında"
"işallah çok geç olmaz çünkü en değerlim senin yanında olmuş olucak" abim baya cidi cidi sinirle söyledi.
"benimde en değerlim senin yanında olmuş olucak" bawer de baya cidileşti.
"ama sen benim ailemi alıyorsun bunu unutama" sende benim ailemsin canım abim.
Bawer bu sefer birşey demedi, biz tatlıları da söyledik ben sameti aradım. Samet benim en yakın arkadaşlarımdan biri Samet buralara yakın olduğu için hemen geldi
"hoş geldin samo"
"hoş buldum bro"
Sameti yanıma otururdu, bawer Samet aramıza girince sinir oldu ben konu açmak için birşey sordum.
"ya arini neden getirmediniz"
"o biraz yorgundu gelmek istemedi"
"hmm"
Bawer samete ters ters bakmaya devam eti derya atladı.
"bawer bu Samet, benim ve berfunun en yakın arkadaşımız. Samet buda bawer berfunun sözlüsü" ya neden herkes bu adamı benim sözlüm olarak tanıtıyor.
"memlun oldum bawer bey"
"beye gerek yok bende memlun oldum samet" haha ağamıza gel egoyu biraz indirmiş ama hayla o egosu var bunu. anlayabiliyorum salak doğru düzgün gülmüyor bile.
"Samet deniz abi nasıl" deniz abi sametin abisi çok severim bide deniz abinin karısı selini de çok severim selin en son hamileydi.
"iyi yengemle ilgileniyor"
"selin nasıl doğumu yaklaştı dime"
"evet ya baya sıkıntılı geçiyor"
"çok geçmiş olsun dediğimi söyle en kısa zamanda gelicem ama şu an biliyorsun işte" şu an baya sorunumuz var. uzun zamandır selini görmeye gitmedim düğünden sonra gidicem.
"yok ya sorun değil ben söylerim"
"berfu hadi canım kalkalım" abim haklı bi şekilde kalkalım dedi, çünkü baya geç olmuştu
"tamam abi"
Bi an mesaj geldi.
Kasırgam=baweri oyala iki dakika zerda ya sarılsam.
Ya abime gel, sevdiğine sarılıcakmiş.
"şey abi ben bawere bişey demem lazım biz dışarıdayız siz gelirsiniz sonra"
Biz bawerle çıktık.
"bişey mi oldu"ayyy ne dicem şimdi '
"şey"
"ney"
"şey ya" ben salak miyim ne şeyi.
"berfu o kadar da salak değilim, abin sana mesaj atı yoksa hayata seninle tek konuşamam izin vermez" yani salak değil ben mal gibi şey dersem.
"ya anlamışsın işte daha fazla üstüme gelme birazdan gelirler artık"
Bi anda bana sarıldı. Neden içim bi hoş olduki, off bu adam napıyor ya ben neden onun kokusunu seviyorum.
"kokuk beni sarhoş ediyo kokunu içime çekmek için canımı bile veririm" ya ne kadar tatlı of berfu kendine gel.
"bawer abim gelicek" abim bidaha bizi basarsa bawere aşık olduğumu tam düşününce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL (düzenleniyor)
General FictionAcı hayatlar vardır ama biz bunları bilmiyoruz ve bunun üzerine yargılıyoruz "berfu çık dışarı yüzünü görmek istemiyorum" "bawer ağa şunu unutma benim seninle neden evlendigimi unutma" İki hayat belkide ikiside çok yaralı ve merhametli ama birbirle...