Bölüm 11 // Mono No Aware

726 34 17
                                    

UYARI: SMUT


Aylar birbiri ardına hızla geçmeye devam ederken, sen de kendini giderek daha yalnız hissettiğin bir döneme girmiştin. İlişkinizin şirin karışıklıklarla dolu bu mutlu ve evcimen sayılabilecek dönemi, Corps albüm şirketinin korkulu prodüktör ve müzik direktörü Keith Shadis'in ikinizin de hayatında sıklıkla beliren bir figür haline gelmesiyle sona ermişti. Eren neredeyse tüm zamanını provalar, stüdyo, tanıtım videoları gibi aktivitelerle geçirirken, sen de derslere odaklanmaya ve 3. sınıfı kazasız bir şekilde atlatmaya çalışıyordun. Kampüste de çoğunlukla yalnız sayılırdın, zira Eren artık neredeyse hiç okula uğramıyordu. Keith Shadis'le görüşmelerinden sonra beraber geçirdiğiniz az zaman da tarihe karışmıştı.

"Bir albüm çıkarmamızı istiyorlar." dedi Eren heyecandan titreyen bir sesle, bir akşam siz evde yemek yerken. "Ful bir albüm. Buna inanabiliyor musun? Corps'tan çıkaracağımız bir albüm." Müzik endüstrisi hakkında tek bildiğin Corps'un ne kadar popüler olduğuydu ama heyecanına eşlik etmek isteyerek ona ince bir gülümsemeyle karşılık verdin.

"Ve EP'deki en popüler şarkımıza bir klip çekmek ve onu single olarak yayınlamamızı. Ama Shadis öncesinde bir imaj değişikliğine gitmemizin gerekli olduğunu söyledi."

"Nasıl yani?" diye sordun kuşkuyla, içinden bir ses Eren'den gelecek cevabın hoşuna gitmeyeceğini söylüyordu.

"Çok 'iyi' göründüğümüzü söyledi. Biraz daha asi ve sert görünmemizi istiyor. Klasik, tipik rock grubu imajı işte." dedi ifadesiz bir sesle.

"Siz de bunu kabul ettiniz?" dedin elinden geldiği kadar sakin bir ses tonuyla ama içinde oluşan huzursuzluğu bastırmak için biraz daha fazla çaba sarf etmen gerekiyordu.

*****

Paradis'in Şeytanları için Hange -bunun için Keith'in bağlantılarına teşekkür edebilirdi- yerel bir radyo istasyonunda bir röportaj ayarladığında, bütçesi düşük ve toplamda bir gün sürmüş klip çekimini tamamlamışlardı. Nedenini bilmediğin bir şekilde Eren klip çekimini sana anons ederken, seni yarım ağızla geçiştirmişti. Neredeyse seni orada istemediğini düşünüyordun ama onu pek de sorgulamadın. Eren'in hakkında anlattıkları yüzünden, Keith Shadis'in olduğu bir ortamda bulunmak ve onunla tanışmak düşüncesi bile seni yeterince geriyordu.

"Single tanıtımı için toplam kaç röportaj gerekecek?" diye sormuştu Armin üçünüz de bir gece Eren'de otururken.

Eren yine esrarlı sigarayı rutine bağlamış şekilde sararken "Bilmiyorum." demişti umursamazca, gözleri dikkatli bir şekilde parmaklarına odaklanmış. "Ama sonunda emeklerimizin karşılığını alıyoruz öyle değil mi?"

*****

Yerel radyo istasyonundaki röportajı dinlemek için istasyonu çevirirken hareketli bir kadın sesi kulaklarını doldurdu. Hoparlörden gümbürdeyen ses uzun uzun, nasıl kurulduğunu bildiğin grubu tanıtırken tek beklediğin Eren'in ağzından çıkacak kelimelerdi. Popüler bir iki parça, sonra onlarınki, daha sonra reklamlar. Reklam dönüşünde yeni çıkacak klipten ve Corps'un onları "artistik" anlamda nasıl beslediğinden bahsederken Eren'i dinliyordun ama kulaklarına çalınan ses senin duyduğun gündelik Eren'inkinden çok daha farklı bir sesti. Kabul etmek istemesen de daha kendini beğenmiş ve soğuk bir sesti bu, sanki dinleyenle arasında büyük bir fark varmış gibi hissettiren. "Belki de istedikleri imaj değişikliği budur." diye düşündün buruk bir gülümseme yüzünü kaplarken.

"Ve şimdi, dinleyicilerimizin sorularını alıyoruz." diye devam etti kadın sesi şen şakrak. "Ah, bu soru Eren'e." Dikkatle dinlemeye koyuldun. "Eren albümdeki tüm şarkılar çok güzel ama senin yazdığın 'İstek Parça' adlı şarkıdan çıkamıyorum. Acaba bu şarkının hikayesi ne, birine mi yazıldı?"

Softcore (+18)  // Rockstar Eren Yeager  x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin