❗️UYARI: NON-CON/ RAHATSIZ EDİCİ ÖGELER
❗️Bölümde Eren yüksek derecede toksikEren'in eski haline dönmesini beklemek bir hataydı, bunu sen de biliyordun.
Aylar sonra albüm kayıtları tamamlanmak üzereydi. Uzun bir geceden sonra onun yatağında uyuyordun. Eren'in içeriden gelen bağırışıyla gözlerini araladın. Yatakta doğrulmaya çalışırken her tarafının ağrıdığını fark ettin. Eren dün gece sana yatakta "yeni bir şey" denemek istediğini söylediğinde kabul etmiştin. Onun istediğini senden alamazsa başka birine gidebileceği düşüncesi seni ölümüne korkutuyordu.
Tabii şimdiye kadar gitmediyse, dedi kafanın içindeki küçük ses.
----
Sen bu "yeni şey"i denemeyi kabul ettiğinde Eren'in gözlerinde beliren tehlikeli ışıktan bu her ne olacaksa senin için çok da iyi bir şey olmayacağını anlayabiliyordun. Üstünü neredeyse parçalarmışçasına çıkarttıktan sonra kendi tişörtünü zorlanmadan yerdeki giysi yığınının arasına yollayıp, seni sertçe iterek dizlerinin üstüne, yere oturmaya zorladı. Pantolonundaki kemeri çıkartıp, bileklerini sertçe tutarken onları kemeriyle sıkıca arkadan bağlamaya koyuldu. Ona kuşku dolu gözlerle bakıyordun.
"Eren-" diye itiraz edecek gibi oldun ama sana yüzüne sert bir tokat atarak karşılık verdi. Yanağındaki karıncalanma hissi yaşadığın şoka karışmıştı. Elinin ağırlığından, yüzünün kızarmakta olduğunu hissedebiliyordun. Yeşil gözlerindeki bakıştan bunun onun ne kadar hoşuna gittiği anlaşılıyordu. Pantolonuyla boxer'ını hızlıca çekiştirip yerdeki yığına gönderdi. Sana son bir bakış attıktan sonra, burnunu uzun ve kemikli elleriyle tutup seni ağzını açmak zorunda bırakarak, sertleşmiş penisini bütünüyle ağzına ittirdi. Saçlarını sıkıca tutarak sert bir ritimle kafanı ileri geri hareket ettirmeye başladığında gözlerinin dolduğunu görebiliyordu. Yatakta daha önce de sert olmuştu, sert olmasını seviyordun, ama hiçbir zaman bu kadar tamamen kullanılıyormuş gibi hissetmemiştin.
Halinden memnun bir tavırla acımasızca ritmine devam ederken nefessizlikten neredeyse öksürüyordun. Bu yüzüne sert bir tokat daha inmesine neden oldu. Onu daha rahat alabilmek için gözlerinde yaşlarla, çeneni gevşetmeyi denedin. Penisinin ucunun boğazına dayandığını hissederken boğazından çıkan anlamsız sesler odayı dolduruyordu. Saçlarını sertçe çekerek, ani bir hareketle burnunu kalçalarına yapıştırdı. Ne kadar süre nefes alamadığını bilmiyordun ama en sonunda gözlerinden yaşlar akarken kafanı sertçe geriye doğru çekti. Tükürüğün açık ağzından penisinin ucuna doğru uzanıyordu.
"Nasıl?" diye fısıldadı neredeyse kızgın bir şekilde. "O aptal ağzını böyle kullanmam hoşuna gidiyor mu?"
Seni sertçe ayağa kaldırıp neredeyse itercesine yatağa yönlendirirken dizlerinin üzerine uzanmanı söyledi. Onu kızdırmamak için sana söylenileni yaptın. Sen dizlerinin üzerinde, bacaklarını ayırmış, omzunla yataktan güç alırken şimdi arkandaydı, yüzünü görebilmene imkan yoktu. Sırtına güçlü bir şekilde bastırarak kalçalarını daha da yukarı kaldırmana neden oldu. Bir hışırtı sesi duyduğunda kafanı ona doğru çevirecek gibi oldun ama Eren sert elleriyle kalçana güçlü bir tokat indirerek, dizlerinin üzerinde ileri doğru savrulmanı sağladı. Kıvrımlı sırtında tanıdık olmayan, yabancı bir his vardı ama bunun ne olduğunu çözemiyordun. Eren'in nefesini sırtında hissedip, sana burnunu değdirdiğinde bunun ne olduğunu anladın. Burnunu sırtında kısa bir süre aşağı doğru sürükledikten sonra onu çektiğini duydun.
"Bir sonrakini nerden çekmeliyim?" diye sordu sana, kalçalarını elinin izini bırakacak kadar sıkarken. "Belki de burdan?"
İçinde öfkeyle karışık bir korku vardı çünkü Eren'in kokainden sonra ne kadar sert olabildiğine tanık olmuştun. Ama her zaman duruma müdahale edebileceğin bir konumdaydın, böyle ellerin arkadan bağlanmış, savunmasız, ipleri tamamen onun eline bırakmış değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Softcore (+18) // Rockstar Eren Yeager x Reader
FanficGözlerini ondan ayırmadan Eren'i dikkatle izliyordun. Grubun diğer üyeleri o an umrunda bile değildi. Seni bile şaşırtan bir ümitsizlikle kalabalıkta seni fark etmesini diledin içinden. Bana bak,buraya bak. Eren kafasını eğip, spot ışıklarının al...