Onun evine ilk kez gittiğinde gözüne ilk çarpan, yatak odasındaki büyük, kırmızı elektro gitar olmuştu.
"Çalıyor musun?" diye sordun ona heyecanla. "Bundan hiç bahsetmemiştin Eren."
İlişkinizin birinci ayıydı ve birbiriniz hakkında öğrenebildiğiniz kadar çok şey öğrenmek istiyordunuz.
"Eh biraz." diye utangaçça gülümseyerek cevapladı, ellerini ensesine götürürken. Yüzünün kırmızının en açık tonuna büründüğünü fark etmeden edemedin.
"Biraz çalabilir misin? Seni duymayı çok isterim."
"Pek iyi olduğumu düşünmüyorum." dedi. Elini ensesinde, şimdi biraz gergince gezdiriyordu.
O zamanlarda dağınık saçları o kadar kısa ve yüzü o kadar çocuksuydu ki. Şimdiki bu sert, vahşi rock yıldızı imajından olabildiğince uzaktı.
"Lütfen!" diye yalvardın ona. "Dalga geçmeyeceğime söz veriyorum. Sadece bir şarkı!"
"Peki, peki. Ama gülmeyeceğine söz ver." dedi sana, ellerini hafifçe yukarı kaldırarak. Heyecandan titreyen elleriyle eğilip gitarı amfiye bağlarken, sesi olabildiğince düşük tutmaya gayret etti. Komşularından bir uyarı daha yemek istemiyordu. Yatağa otururken, gitarın pedalını tekmeleyerek kendine doğru çekti ve derin bir nefes aldı.
"Bu kendi uydurduğum, küçük bir şey."
Kucakladığı gitarın üzerinde parmaklarını zahmetsiz bir harekete başlattı.
Çalmayı bitirdiğinde gözlerin açılmış, onunkilere bakıyordun. "Bu-" diye başladın.
"Biliyorum, öylesine dandik bir şey işte." dedi sıkkın bir ses tonuyla.
"Hayır, bu çok güzeldi." dedin ona neredeyse atılarak. "Hiç bir grupta çaldın mı?"
Eren'in yüzü kırmızının daha koyu tonlarına dönerken, "Ah, daha o aşamada olup olmadığımı bilmiyorum." diye yanıtladı seni sessizce.
"Şansını denemelisin." dedin hafifçe ona gülümseyerek. Dudaklarının köşesinin zarif bir tebessümle kıvrıldığını gördüğünde için kıpır kıpırdı. "En kötü ne olabilir ki?"
Not: Forelsket Norveççe'de kişinin birine aşık olmaya başladığını anda ilk hissettiği duyguya verilen ad.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Softcore (+18) // Rockstar Eren Yeager x Reader
Hayran KurguGözlerini ondan ayırmadan Eren'i dikkatle izliyordun. Grubun diğer üyeleri o an umrunda bile değildi. Seni bile şaşırtan bir ümitsizlikle kalabalıkta seni fark etmesini diledin içinden. Bana bak,buraya bak. Eren kafasını eğip, spot ışıklarının al...