Το δωμάτιο του Morgan
Μετά από 5 μέρες
Πρώτη μέρα στο σχολείο
Morgan pov
Ήμουν στο κρεβάτι πτωμα από την κούραση και τα καψώνια που μου έκανε ο πατέρας μου στις πολεμικές τέχνες και γενικά σε όλα όσα προσπαθεί να μου μάθει για να νικήσω τον αντίπαλο μου Wilson Markus λες και χεστηκα τι κάνει αυτός ο παπαρας. Απλά θέλω την ησυχία μου και δεν την βρίσκω πουθενά, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου προσπαθώ να εκπληρώσω τις προσδοκίες του πατέρα μου. Όμως, θύμωσα με την αδερφή μου που ο πατέρας μου για ακόμα μια φορά μου επιβλήθηκε, ενώ με τιμωρησε με μια εβδομάδα εντατικής εξάσκησης. Έτσι αναστέναξα και σηκωθηκα για να κάνω την πρωινή μου γυμναστική. Φόρεσα μια φόρμα και πήγα στο γυμναστήριο ενώ παράλληλα σκεφτόμουν με ποιον θα με βάλουν φέτος να κοιμάμαι. Πέρσι ήμουν με τον καλύτερο μου φίλο τον Devan και φέτος δεν ξέρω και εγώ με ποιον θα με βάλουν. Μόλις τελείωσα την πρωινή μου γυμναστική πήγα να κάνω μπάνιο ενώ παράλληλα σκεφτόμουν ότι πρέπει από όλη αυτήν την πίεση που μου ασκούν να μην τα βάζω με την αδερφή μου. Παλιά τα πηγαίναμε τόσο καλά, πριν αρχίσουν όλα αυτά. Δεν μου αρέσει να μου επιβάλλονται η να με πιέζουν και έτσι μου βγήκε σε επιθετικοτητα. Με εκείνα και με αυτά εγώ τελείωσα το μπάνιο μου μετά από 45 λεπτά σκέψης και εφόσον έκανα το μαλλί μου όλο πίσω να φαίνεται το ξυρισμένο hairstyle και ενώ αρωματιστηκα φόρεσα ένα μαύρο τζιν παντελόνι με μια μαύρη μαλλινη φαρδιά μπλούζα και ενώ άνοιξα την πόρτα του μπάνιου άκουσα την αδερφή μου που μιλούσε στο κινητό με την καλύτερη φίλη της την Ροζετα η κάπως έτσι την λένε τέλος πάντων. Πήγα αμέσως στο δωμάτιο μου να πάρω τα βασικά χωρίς να δώσω ιδιαίτερη σημασία και κατέβηκα κάτω. Μόλις πηγα στην κουζίνα για να βάλω καφέ στην κούπα μου είδα την αδερφή μου να πίνει τον καφε και να μιλάει με την Ροζετα για μια πολυμορφη που μεγάλωσε στην γη! Άκουγα ότι ήταν περίεργη,αρκετά ομορφη μιας και η αδερφή μου είχε ενθουσιαστεί με την φίλη της, αλλά μόλις άκουσα ότι δεν είχε οικόσημο πνίγηκα με τον καφέ που έπινα εκείνη την ώρα. Η αδερφή μου ήρθε να με ηρεμησει χτυπώντας με στην πλάτη και ενώ ηρέμησα μου πέταξε και την πρωινή ειρωνεία της.Elli: Εκτός από όλα τα υπέροχα σπαστικά και ηλιθια πράγματα πάνω σου που αντιπροσωπευουν τον χαρακτήρα σου είσαι και κουτσομπόλης τρομάρα σου.
Morgan: Κουχ... Κουχ! Αν σου πω τίποτα πρωί, πρωί θα φταίω εγώ! Φεύγω γιατί θα μαλωσουμε πάλι..
YOU ARE READING
Bloody wings
FantasyMorgan: Φυγε μακριά μου! Daisy: Τι έπαθες? εχθές με φίλησες και τώρα με διώχνεις? Morgan: Απλά έπαιξα μαζί σου! πλέον σε βαρέθηκα! Daisy: Μπαμ! (Το χέρι μου έφυγε αστραπιαία στο μάγουλο του). Morgan: Απλά μίσησε με!! (Της φώναξα ενώ έφυγε από κο...