Κεφάλαιο 7

14 7 0
                                    

Το αμφιθέατρο

Elli pov

Μόλις έφτασα είδα την Ροζετα να βγαίνει από το διπλανό ανελκυστήρα τηλεμεταφορας με τις βαλίτσες της, όμως την προσοχή μας τράβηξε ο καυγάς που γινόταν σε ζωντανή μετάδοση αυτή την στιγμή στην σχολή! Όλοι γύρω μας κοιτούσαν το κινητό τους που οι φοιτητές τραβουσαν εκείνη την στιγμή στα τηλέφωνα τους. Η Ροζετα αμέσως άνοιξε το κινητό της και είδα τον αδερφό μου σε ζωντανή μετάδοση να μαλώνει άγρια με την νέα παράξενη μαθήτρια!

Ροζετα: Ποια στα κομμάτια είναι αυτή που δεν ξέρει την θέση της?
Elli: Προφανώς η καινούρια!
Ροζετα: Omg! O αδερφός σου είναι έξαλλος!
Elli: Αυτό δεν είναι καλό!
Ροζετα: Έλα πάμε!

Elli pov
Αμέσως με έπιασε από το χέρι και με τράβηξε προς την μεγάλη κύρια αίθουσα της σχολής όπου από την ταραχή των φοιτητών, την άγαρμπη στάση της φίλης μου που με τράβαγε από το πουθενά και το ότι δεν μπορούσα να ορίσω τα πόδια μου έπεσα πάνω στον έναν και μισητό Markus. Εκείνος αμέσως ενώ με κράτησε από την μέση μου και βρισκομασταν σε μια ανάσα απόστασης με έριξε κάτω αφού με έσπρωξε από πάνω του. Η Ροζετα που γύρισε να δει τι έγινε με είδε πεσμένη κάτω και τον Markus από πάνω μου να φωνάζει και να βρίζει...

Markus: Γαμωτο! Τα νεύρα μου πρωί, πρωί! Γιατί πρέπει να υπάρχουν αυτά τα μικροσκοπικά τέρατα! Πόσες φορές θα σου πω να είσαι μακριά μου 2 μέτρα!
Ροζετα: Elli είσαι καλά?
Elli: Ναι μια χαρά είμαι!
Markus: Την επόμενη φορά δεν θα είσαι αν πέσεις πάνω μου!
Ροζετα: Εισαι ένα τέρας! Τι σου έκανε δηλαδή? Έπεσε καταλαθος πάνω σου!
Elli: Σταμάτα δεν αξίζει να μιλάς σε κάποιον που είναι τέρας!
Markus: Αυτό ήταν πέθανες!!!

Elli pov
Τοτε από το πουθενά ήρθε ο Devan και ο Zac μπαίνοντας μπροστά στον εξοργισμένο Markus! Η Ροζετα με σήκωσε από κάτω ενώ εγώ προσπαθούσα να μην κλάψω. Ο Devan είπε να φύγουμε και αυτό κάναμε. Πήγα κατευθείαν στο ασανσέρ τηλεμεταφορας για το δωμάτιο μου και μόλις μπήκα είδα την Daisy όπου και έτρεξα να την αγκαλιάσω!

Daisy: Τι έχεις?
Elli: Απλά άσε με να ξεσπάσω!
Daisy: Φυσικά!!

Elli pov
Αμέσως μόλις τηλεμεταφερθηκα στον κοιτώνα μου και αντίκρισα την Daisy να βγαίνει από το δωμάτιο της, έτρεξα και την αγκαλιασα καθώς σπαραζα από δακρυα! Εκείνη προσπάθησε να με ηρεμησει καθώς δείχνει ανήσυχη και τρομακρατημενη! Έτσι με έβαλε να κάτσω στην πολυθρόνα του σαλονιού που είχε το μικρό καθιστικό μας καθώς εκείνη κάθισε στα γόνατα της και με κοιτουσε στοργικά!

Daisy: Μην κλαις σε παρακαλώ! Εξήγησε μου τι έγινε γιατί έχω αρχίσει να ανησυχώ!
Elli: Πραγματικά δεν ξέρω από που να αρχίσω!
Daisy: Άρχισε με το γιατί κλαις? Ποιος σε έκανε έτσι?
Elli: Ο Markus!
Daisy: Άρα πρόκειται για το αγόρι σου! Αυτά συμβαίνουν...
Elli: Φυσικά όχι! Δεν είναι το αγόρι μου! Είναι ο εχθρός μου! Η τουλάχιστον έτσι το βλέπει εκεινος. Βασικά και οι δύο οικογένειες! Τα δύο οικοσημα!
Daisy: Ουφ! Πραγματικά προσπαθώ να καταλάβω, αλλά δεν ξέρω τίποτα από όλα αυτά!
Elli: Ααα...Ναι... Σωστά! (Τότε εμφανίστηκε η Ροζετα καθώς τηλεμεταφερθηκε με τις βαλίτσες. Αμέσως έτρεξε κάνοντας πέρα την Daisy και με αγκάλιασε).
Ροζετα: Χίλια συγνώμη που άργησα, αλλά μέχρι να βρω ένα ασανσέρ μου βγήκε η πίστη).
Elli: Σταμάτα να με αγκαλιάζεις ρε Ροζετα!
Ροζετα: Τι έγινε?! Θα τα πληρώσω εγώ εξαιτιας της εχθρότητας σας?
Elli: Όχι, αλλά ξέχασες τους τρόπους σου! Πως φέρθηκες έτσι στην Daisy?
Ροζετα: Φυσικά ξέρεις ότι ανησύχησα για σένα και όπως πάντα δεν κατάλαβα τι έκανα!
Daisy: Φυσικά μην μαλώνετε για αυτά! Δεν έγινε κάτι! Λογικό είναι να ανησυχήσει η Ροζετα! Σωστά Ροζετα?
Ροζετα: Ναι! Χάρηκα για την γνωριμία! Εσύ είσαι η γήινη που πλακωθηκε μπροστά σε όλους με ασέβεια στο οικόσημο των Collins!! Σωστά?
Elli: Σου εξήγησα ότι δεν ξέρει από αυτά!
Daisy: Ουφ! Μην μου τα θυμίζετε τον ψωροπερήφανο Δράμα King! Έτσι μου έρχεται να τον κάνω σάκο του μποξ! Άκου εκεί να κάθεται ακίνητος σαν το άγαλμα σε ένα τόσο πληθωρικό μέρος και του φταίω εγώ που έπεσα καταλαθος πάνω του!!! Και να ήθελα να του ζητήσω συγνώμη, έτσι όπως μου συμπερηφερθηκε το τέρας χωρίς τρόπους θα έβλεπε μόνο το περιφρονικο μου βλέμμα, αλλά ούτε αυτό δεν κατάφερα να του δείξω καθώς συγχυστηκα!!!
Ροζετα: Όπα....Και πάρε μια ανάσα! Ξέρεις για ποιον μιλάς αυτή την στιγμή και σε ποια τα λες? Η Elli είναι η αδ.... ΑΑΑ! (Τσίμπησα την Ροζετα για να σταματήσει να μιλάει καθώς και γλυκιά κουτσομπολα). Ρε τι έπαθες και τσιμπάς?
Elli: Τίποτα! Απλά θα αργήσουμε για την ενημέρωση στο αμφιθέατρο όπου να'ναι θα κλείσουν την είσοδο καθ όσοι βρίσκονται απόντες θα έχουν και την ανάλογη συνεπεια!
Ροζετα: Σωστά!!!
Elli: Daisy πηγαινε πρώτη και ερχόμαστε και εμείς!
Daisy: Φυσικά τα λέμε εκεί!!!

Εlli pov
Εφόσον η Daisy τηλεμεταφερθηκε, έπιασα την Ροζετα και της είπα να κλείσει το στόμα της καθώς δεν θέλω να μάθει η Daisy για τον πατέρα μου και τον αδερφό μου! Εκείνη υποσχέθηκε ότι δεν θα ανοίξει το στόμα της, αλλά δεν δίστασε να με ρωτήσει γιατί δεν θέλω να μάθει η Daisy την καταγωγή μου. Το μόνο που έκανα ήταν να της τονίσω το συμβάν για το οποίο εκλαιγα πριν λίγο και τον λόγο της εχθρότητας! Η Ροζετα μου θύμισε ότι δεν θα μπορέσω να το κρατήσω κρυφό εδώ μέσα! Έτσι της τόνισα να σεβαστεί την απόφαση μου και φύγαμε για την αίθουσα του τεράστιου αμφιθεάτρου! Εκεί συναντήσαμε την Daisy η οποία μας είχε κρατήσει δύο θέσεις!....

Bloody wingsWhere stories live. Discover now