Collin Ricardo pov
Αυτή με αναγκασε να φερθω έτσι, να με αναγκασει να κάνω κάτι που προσπαθούσα να αποφύγω. Αν με είχε ακούσει από την αρχή ίσως τώρα να μην βρισκόταν χαμένη, αλλά να ήμασταν μαζί! Καθώς σηκωθηκα από τον παλιό καναπέ που βρισκόταν στο πατάρι, ενώ παράλληλα σκουπισα τα δάκρυα μου από τον πόνο, τις τύψεις, και την θλίψη για το τι έχω κάνει. Κατέληξα να κατέβω κάτω στην κουζίνα όπου εκεί είδα την γυναίκα μου που ποτέ δεν ερωτεύτηκα, παρα ένιωσα αγάπη και στοργή! Αμέσως εκείνη ήρθε να με καλημερισει με μια αγκαλιά και με ένα φιλί, όμως εγώ την απομακρυνα καθώς δεν είχα καμία όρεξη. Όπως πάντα δεν μίλησε και μου πρόσφερε τον πρωινό μου καφέ! Φόρεσα το ψυχρό προσωπείο μου και κάθισα στο τραπέζι έχοντας στο μυαλό μου ότι καθώς δεν κατόρθωσα να τελειώσω ότι ήθελα να κάνω τότε θα πρέπει να το κάνω τώρα! Ειμαι σίγουρος ότι η χρονιά για την οποια περιμένω όλα αυτά τα χρόνια είναι η φετινή! Ελπίζω να καταφέρω να βρω εκείνο το μισητό πλάσμα και θα το κάνω να πληρώσει για όλα. Καθώς ήταν εκείνο που πήρε μακρυά μου εκείνη που αγαπώ! Αν δεν ήταν αυτό ίσως τώρα να μην χρειαζόταν να ζήσω μια ζωή γεμάτη στο σκοτάδι και στις τύψεις με απόχρωση στο κόκκινο! Ανυπομονώ να έρθει η στιγμή που θα τελειώσουν όλα με τον δικό μου τρόπο! Φυσικά οι καταραμένοι οικογένεια του Richard Wilson θα γευτεί την πανολεθρια της! Αυτός και και όλοι οι οικογένεια του θα πληρώσει για τον χαμό της!! Ήδη ετοιμάζω τον μεγαλύτερο ανεπροκοπο γιο μου για να καταφέρει να καταστρέψει τον μεγαλύτερο γιο του καταραμενου Richard. Τον εκπαιδεύω από μικρό από τότε που έμαθα ότι έχει αντάξιες δυνάμεις για να γίνει ένας υψηλόβαθμος πολυμορφος και ίσως μια μέρα να μπορέσει να πάρει την θέση ενως από τους ανώτερους η εστω να γίνει συμβουλατορας τους!!! Τώρα οσο αφορά την μικρή μου κόρη, δεν την έχω ικανή για τίποτα! Φυσικά δεν έχει μοιάσει από την στόφα την δικιά μου και το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να μην με ενοχλεί. Έτσι με όλες αυτές τις σκέψεις η ώρα πέρασε και εγώ κατέληξα στην σχολή όπου εκεί επαθα σοκ καθώς προσπαθούσα να μην αποκαλύψω την ταραχή μου και τον πανικό καθώς ήταν ίδια εκείνη. Μόνο το χρώμα των ματιών άλλαξε καθώς η Vanessa τα είχε καστανοπρασινα! Δίπλα της στεκόταν η κόρη μου που ήθελε να εγγραφεί στην σχολή, καθώς έκανε και τα θεληματα του ανεπροκοπου γιου μου! Τώρα αρχίζουν όλα σκέφτηκα! Τώρα ήρθε η ώρα που θα πάρω εκδίκηση για ότι με ανάγκασαν να κάνω σε ότι αγαπούσα,ότι πολυτιμότερο είχα στην ζωή μου καθώς μου το έκλεψαν μέσα από τα χέρια μου, αναγκάζοντας με να ζήσω με μια γυναίκα που δεν αγαπώ, αλλά και να με αναγκάσουν να χάσω εκείνη που είχα πιο πάνω από την ζωή μου!!! Πόσο θέλω να την σκοτώσω εκείνη που για χάρη της η Vanessa μου χάθηκε!! Έφυγα από εκεί γιατί δεν άντεχα να την βλέπω να έχει ως προσωπείο το πρόσωπο της! Ήθελα να την αφανισω από προσώπου γης! Όμως ήταν η κόρη μου δίπλα της και σίγουρα δεν θέλω να δώσω υποψίες! Εφόσον εφτασα στο πατάρι του σπιτιού μου για να σκεφτώ τι επρόκειτο να κάνω και πως θα διοργανώσω το πανούργο σχέδιο μου για εκδίκηση, καθώς πρέπει να βάλω υπόψιν μου διάφορους αντιπαθητικους παράγοντες! Όπως αν τα αδέρφια ξέρουν το ένα το άλλο! Αν ο αχώνευτος, άχρηστος, μισητός γιος του Richard Wilson ξερει την αδερφή του από την Γη! Τότε θα χρειαστεί να αναγκάσω τον γιο μου να τον βγάλει από την μέση! Φυσικά θα πρέπει να φανεί ως ατύχημα! Όμως ας μην προτρέχω! Καλύτερα να το πάω με σιγανά σταθερά βήματα ώστε να μην γίνει κάποιο λάθος! Ας την παρακολουθήσω πρώτα και ύστερα βλέπουμε τους παράγοντες που πρέπει να βγάλουμε από την μέση! Τότε πλησίασα το κάδρο εκείνης που σημαινε τόσα πολλά για εμένα στην ζωή μου και την έχασα για χάρη εκείνου του τέρατος! Στάθηκα μπροστά της και της είπα καθώς χαϊδευα τον πίνακα της στο ροδοκόκκινο μάγουλο της!!
Μην ανησυχείς αγαπημένη μου! Όλα θα μπουν στην θέση τους! Θα τα πληρώσει όλα αυτό το μικρό τέρας που σου έκλεψε την ζωή! Αν δεν ήταν αυτός και τα μικρά τέρατα του θα ήσουν μαζί μου!!!
Τότε ξαφνικά άκουσα τον γιο μου να μιλάει στο κινητό με τα κοπρόσκυλα του! Εξοργιστηκα τόσο που μου διέκοψε την σκέψη μου και την συζήτηση με την αγαπημένη μου που βγήκα από το πατάρι και καθώς προχώρησα από πίσω του με αργά βαρια βήματα, τον έπιασα από την μπλούζα καθώς ήδη είχε καταλάβει ότι βρισκόμουν πίσω του και γύρισε για να με αντιμετωπίσει ενώ εγώ παράλληλα τον κόλλησα στον τοίχο!Richard: Για ποιον γαμημενο λόγο βρίσκεσαι εδώ και όχι στην σχολή για να εγγραφείς? Δώσε έναν καλό λόγο!! (Τότε εκεινος μου έβγαλε το χέρι από την μπλούζα του).
Morgan: Γιατί είναι μια ανούσια διαδικασία στην οποία έχω στείλει την αδερφή μου να πάει! Μου μένει λίγος χρόνος για να ξεκουραστώ και... (Αμέσως τον διέκοψα καθώς τα μάτια μου κοκκινησαν από οργή).
Richard: Πιστευεις ότι υπάρχει χρόνος για ξεκουράσει μικρέ? Για να πετύχεις όσα έχουμε σκοπό να πράξουμε ώστε να καταστρέψουμε τους εχθρούς μας, δεν έχει ξεκουράσει!
Morgan: Ήδη είμαι σε αρκετά υψηλό επίπεδο και όλοι με τρέμουν!
Richard: Χαχα...Μην γελάσω! Αν πιστεύεις ότι αυτό είναι το πιο υψηλό επίπεδο που μπορείς να φτάσεις τοτε είσαι αχρηστος! Η αδερφή σου θα τα πήγαινε καλύτερα από εσένα! Τσακίσου και χασου από μπροστά μου αχρηστε!! Πήγαινε προπονησου πριν με δεις όπως δεν με έχεις δει!!Collins Ricardo pov
Πραγματικά ελπίζω να μην μου καταστρέψει αυτό το άχρηστο δημιούργημα μου το σχέδιο εκδίκησης μου γιατί θα χρειαστεί να πάρω σοβαρά μέτρα!!! Έτσι ξεκινησα με βαριά θορυβώδες βήματα για το γυμναστήριο του πίσω κήπου ώστε να επίβλεψω τον άχρηστο γιο μου!!!
YOU ARE READING
Bloody wings
FantasyMorgan: Φυγε μακριά μου! Daisy: Τι έπαθες? εχθές με φίλησες και τώρα με διώχνεις? Morgan: Απλά έπαιξα μαζί σου! πλέον σε βαρέθηκα! Daisy: Μπαμ! (Το χέρι μου έφυγε αστραπιαία στο μάγουλο του). Morgan: Απλά μίσησε με!! (Της φώναξα ενώ έφυγε από κο...