Κεφάλαιο 3

25 8 73
                                    

Το γραφείο του διευθυντή

Daisy pov

Στο βάθος και ακριβώς στο κέντρο βρισκόταν το γραφείο του διευθυντή. Μόλις χτύπησε η Elli περάσαμε μέσα! Ήταν ένας μεγάλος χώρος με πολλές βιβλιοθήκες με καναπέδες στα αριστερά και ένα τραπέζι μικρό στο κέντρο ενώ στα δεξιά ένα γραφείο μικρό που καθόταν η γραμματέας του. Μια κυρία με κουστούμι και γυαλιά.

Γραμματέας: Περαστε δεσποινίδες ο διευθυντής σας περιμένει!
Elli: Ευχαριστούμε πολύ!

Daisy pov
Μόλις μπήκαμε μέσα είδαμε ένα διπλάσιο χώρο από αυτόν που ήταν πίσω μας στο χώρο της γραμματείας με μια τεράστια μπαλκονοπορτα που το φως του ήλιου έπεφτε στο μίνι σαλόνι δίπλα στο γραφείο του διευθυντή ο οποίος μας κοιτουσε με αυστηρό βλέμμα κατω από τα πυκνά φρύδια του και με αυστηρή στάση στο σώμα του σε σύνολο με το κουστούμι που σου έκοβε την ανάσα!!!

Διευθυντής: Περάστε δεσποινίδες μου! Καθίστε! Φυσικά είστε εδώ για να εγγραφείτε στην σχολή!
Elli: Ναι! Έφερα δύο εγγραφές κύριε διευθυντά!
Διευθυντής: Φυσικά! Και εσύ νεαρή μου?
Daisy: Εμ! Ναι! Ορίστε και τα δικά μου χαρτιά κύριε διευθυντά!
Διευθυντής: Τέλεια! Εύχομαι να γίνεται αντάξιες του ονόματος σας! Φυσικά νεαρή μου δεσποινίς, όσο αφορά άτομα από την γη καλό ειναι να φέρεσαι ανάλογα εδώ πέρα!
Elli: Φυσικά κύριε διευθυντα θα της τα εξηγησω όλα εγώ!
Διευθυντής: Πολύ ωραία! Μπορείτε να πηγαίνετε και φυσικά πες στοκ κύριο Collins την επόμενη φορά να έρθει ο ίδιος για να πάρει το απολυτήριο πρώτα με το καλό για στην εγγραφή μου έστειλε άλλο πρόσωπο!
Elli: Φυσικά! Χαχαχα πάμε Daisy!

Daisy pov
Με πήρε και φύγαμε από εκεί με αμηχανία. Με παραξένεψε λίγο,αλλά δεν έδωσα και σημασία καθώς και δεν την ξέρω. Όμως όταν βγήκαμε έξω την ρώτησα για το τι εννοούσε ο διευθυντής. Όμως εκείνη μου είπε ότι δεν έπρεπε να εξυπηρετήσει κάποιον γνωστό της! Έτσι με πήρε και φύγαμε για το κέντρο της πόλης. Εφόσον τηλεμεταφερθηκαμε γύρισα και της είπα ξαφνιασμενη!

Daisy: Omg! Έτσι είναι το κέντρο?
Elli: Και ακόμα δεν είδες τίποτα!

Daisy pov
Το κέντρο της πόλης ήταν πάνω κάτω σαν την μεγάλη λεωφόρο της Νέας Υόρκης. Τεράστια κτήρια, μαγαζιά σε κάθε γωνιά που μπορούσε να δει το μάτι σου και ένα τεράστιο πάρκο στο κέντρο με όλα τα δέντρα, λουλούδια, φυτά, είδη διασκέδασης και χαλάρωσης που ήταν γεμάτο κόσμο. Τότε η Elli με τράβηξε για να πάμε στο μαγαζί που πάντα ψώνιζε, όμως την σταματησα μιας και δεν είχα μαζί μου χρήματα και εκείνη γελασε..

Bloody wingsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora