Ο κοιτώνας των αγοριων
Daisy pov
Πραγματικά δεν μπορούσα να καταλάβω τίποτα από όσα μου έλεγε η Elli με τα οικοσημα, τα μιση, τις εχθρες και το για πιο λόγο εκλαιγε! Όμως κατάλαβα δύο πράγματα το 1) είναι ότι έχει αισθήματα για τον Markus η ετσι όπως τον λένε και το 2) ότι θέλει να μου κρύψει κάτι σχετικά με τα οικοσημα! Ετσι καθώς μου είπε να φύγω πρώτη, υπάκουσα μιας και ήξερα ότι ήθελε να μιλήσει με την φίλη της. Αμέσως χώρο δεύτερη σκέψη τηλεμεταφερθηκα στην αίθουσα του τεράστιου αμφιθεάτρου που έμεινα να την κοιτάω καθώς ήταν σαν ένα γήπεδο ποδοσφαίρου η σαν ένα τεράστιο στάδιο που θα φιλοξενούσε τους παθιασμένους θαυμαστές για την συναυλία του παγκόσμιου τραγουδιστή! Φυσικά εκτός από την έκπληξη και το θαυμασμό που ένιωθα, δεν παρέλειψα να αισθανθώ τις έντονες ματιές όλων μέσα στον τεράστιο χώρο όπου παρεβρισκοταν Άγγελοι, Δαίμονες και Πολυμορφοι κοντά μου. Όλοι μιλούσαν για το πως φέρθηκα στον ψωροπερήφανο Drama King και με κοιτούσαν με μισό μάτι. Έτσι περπάτησα με σκυφτό το κεφάλι μου προς τα άδεια καθίσματα μπροστά μου, αλλά ξανά κατόρθωσα να πέσω πάνω σε κάποιον. Αμέσως σήκωσα το βλέμμα μου καθώς κοίταξα το ποσό ομορφος ήταν!.Daisy: Πραγματικά χίλια συγνώμη.
??: Ναι....Ναι συγχωρεμένη! Απλά κάνε πως δεν με είδες!
Daisy: Okay! (Του είπα και έφυγε σαν σφαίρα).Daisy pov
Παραβλεψα το ποσό ζεστό και οικείο μου φάνηκε το βλέμμα του και κάθισα σε μια θέση από τις τόσες που είχε το αμφιθέατρο περιμένοντας την Elli και την Ροζετα! Αλλά το ότι συναντήθηκα με εκείνον τον όμορφο από πριν εκανε την κατάσταση με τα βλεμματα γύρω μου πιο περίεργη και έντονη που με έκανε να μαζευτώ στην θέση μου! Φυσικά τα κορίτσια δεν άργησαν να εμφανιστούν και έτσι η ώρα που ο διευθυντής ήρθε να μας μιλήσει δεν άργησε!Morgan pov
Ήμουν τόσο εξοργισμένος με εκείνη που δεν ήξερε που πάνε τα τέσσερα! Είχα εξργιστει τόσο πολύ που μου φέρθηκε χωρίς σεβασμό που ήθελα να τα σπάσω όλα. Πραγματικα είναι και τυφλή καθώς εβλεπε τον καθηγητή τον Wilfred Arthur με λύσσα ενώ της έτρεχαν τα σάλια! Όταν τηλεμεταφερθηκα στο δωμάτιο μου βρίζοντας από τα νεύρα μου ρίχνοντας κάτω το σάκο με τα πράγματα μου, ενώ τα αλάνια οι φίλοι μου με κοιτούσαν άφωνοι καθώς στα χέρια τους, είχαν τα κινητά που βλέπανε το συμβάν που είχε δημιουργηθεί πριν λίγο με εμένα και την ξιπασμενη πριγκίπισσα. Φυσικά ο Devan δεν μπόρεσε να κρατήσει την αυθόρμητη συμπεριφορά του και περιέργεια ώστε με αυτόν τον τρόπο να αρχίσουν οι ερωτήσεις και τα πειράγματα των φίλων μου που μου έκανε τα νεύρα να φτάσουν στο κόκκινο!!!!Devan: Μαλακα ηρεμησε λίγο!
Zac: Πως να ηρεμήσει τωρα αυτός! Όλη η σχολή είδε τι έγινε με εκείνον και την νέα μαθήτρια από την γη χωρίς οικόσημο! (Τόνισε ο Zac κάτι που είχα παραβλέψει να προσέξω καθώς προσέχω μόνο εκείνη και το σπαστικό σαρκωδη στοματάκι της που το ανοιγε μόνο για να δείχνει την ασέβεια της).
Μorgan: Ώστε αυτή είναι για την οποια μιλάνε όλοι? Όμως σε εμένα δεν θα περάσει το παιχνιδακι της! Θα της μάθω τρόπους εγώ!!! (Τόνισα καθώς τραβούσα τα μαλλιά μου πίσω από τα νεύρα μου και την αγανάκτηση μου).
Devan: Πραγματικά τόσο ασεβής! Μα πως μπορεσε να το κάνει?
Ζαc: Θέλεις και τα ρωτάς? Βάλε λίγο το κεφάλι σου να δουλέψει ρε φίλε που το έχασες εξαιτιας του συμβάντος που έγινε με την Ροζετα και.....ΑΑΑ..! (Τότε ο Devan πάτησε το πόδι του Zac για να πάψει να μιλάει).
Morgan: Ποιος έπαθε τι? (Είπα καθώς το κεφάλι μου δεν μπορούσε να σκεφτεί τίποτα άλλο από την σύγχυση).
Zac: Ναι, όσο γι αυτό μιλούσα για την Ροζετα!
Devan: Θέλεις να έχουμε δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο εδώ! ΣΚΑΣΕ!
Morgan: Ποια είναι αυτή είπαμε?
Ζαc: Είδες που προτρέχεις ρε μαλακα!!! Τι φοβάσαι να μην πω ότι είσαι ερωτευμένος με την Ροζετα!
Morgan: Οπα ρε σεις!! Ακούω νέα! Για πες ρε κολληταρι! Ποια είναι την ξέρω?
Devan: Μαλακα μου, εσύ είσαι βαθιά νυχτωμένος? Ρε δεν ξέρεις την καλύτερη φίλη της αδερφής σου?
Μοrgan: Ώστε για αυτό μου θυμίζει κάτι το όνομα?
Zac: Ρε τα έχασες?
Morgan: Ρε παπαρες είστε στον κόσμο σας! Ρε που να βρω χρόνο να ασχοληθώ με την αδερφή μου και τις φίλες της, που ο πατέρας μου δεν με αφήνει να πάρω ούτε ανάσα!
Zac: Όμως πρέπει να δίνεις σημασία γιατί έχεις και εχθρούς! (Τόνισε καθώς ο Devan τον κοιτουσε με εξοργισμένο υφος).
Morgan: Όσο γι αυτόν μην ανησυχείς αν πειράξει την αδερφή μου η οποιον από την οικογένεια μου θα πεθάνει από τα χέρια μου!!! Έγινα ξεκάθαρος?
Zac+Devan: Ναι!! (Είπαν καθώς τους κοίταξα με το εξοργισμένο βλέμμα μου και με μια φωτοσφαιρα στα χέρια μου καθώς την έλιωσα).
Devan: Καλά...καλά! Άστα αυτά και πάμε να φύγουμε, θα αργήσουμε για το αμφιθέατρο!!!Morgan pov
Πραγματικά με πήραν άρον, άρον για να πάμε στο αμφιθέατρο, αλλά το θέμα είναι ότι ένιωθα πως κατι σοβαρό μου κρύβουν. Αν θα το μάθω όμως θα εύχονται να μην μου το είχαν κρύψει!Mετα από 1 εβδομάδα
Markus pov
Βρισκόμουν στον κοιτώνα και συγκεκριμένα στο δωμάτιο μου καθώς προσπαθούσα να μην σκέφτομαι! Το μυαλό μου εδώ και μια εβδομάδα έχει γίνει πουρές από τις σκέψεις μου! Σκεφτόμουν μια εκείνη και μια την άλλη. Δεν ξέρω, αλλά τώρα δεν έχω μόνο πρόβλημα με την Elli Collin που συνήθως προσπαθώ να την απορρίψω και όπως πάντα βρίσκεται μπροστά μου κατάληγοντας η να μου τραβήξει την προσοχή με την εμφάνιση της και την συμπεριφορά της η να πέσει πάνω μου όπως έκανε την πρώτη μέρα στην σχολή! Πραγματικά όταν γύρισα και είδα ότι βρισκόταν στα χέρια μου καθώς τα λαμπερά τέλεια γαλανά μάτια της που ήταν ορθάνοιχτα κοιτάζοντας με τρόμο κατάληγοντας να την ρίξω κατω καθώς με κάνει πάντα να ταλαντευομαι.
CITEȘTI
Bloody wings
FantezieMorgan: Φυγε μακριά μου! Daisy: Τι έπαθες? εχθές με φίλησες και τώρα με διώχνεις? Morgan: Απλά έπαιξα μαζί σου! πλέον σε βαρέθηκα! Daisy: Μπαμ! (Το χέρι μου έφυγε αστραπιαία στο μάγουλο του). Morgan: Απλά μίσησε με!! (Της φώναξα ενώ έφυγε από κο...