Daisy pov
Η ακτίνες του ήλιου μπήκαν μέσα στο υπνοδωμάτιο του κοιτώνα καθώς τρυπωσαν από το μικρό άνοιγμα των κουρτινών. Τα μάτια μου άνοιξαν διαπλατα καθώς όλο το βράδυ μισό κοιμόμουν! Πραγματικά έχω τόσο άγχος για σήμερα καθώς είναι η δοκιμασία κατάταξης δυνάμεων που θα καθορίσει αν θα είσαι στην τάξη των προχωρημενων η τον κανονικών! Αχ... το να ειχα μόνο αυτό το θέμα δεν θα βρισκόμουν τόσο εκτός ελέγχου καθώς ο καθηγητής Collins είναι κάπως περίεργος μαζί μου! Έχω παρατηρήσει ότι φέρεται σαν άγρικος και σε εμένα όποτε συναντιομαστε μου δείχνει περισσότερο ενδιαφέρον καθώς προσπαθεί να το καλύψει με την ψυχρότητα του! Νιώθω ότι με κοιτάει όταν βρίσκομαι στο πεδίο ορατότητας του, αλλά και πάλι ίσως είναι η ιδέα μου καθώς το άγχος με έχει καταβάλει. Ποτέ δεν έχω χρησιμοποιήσει αρκετά συχνά της δυνάμεις μου στην γη καθώς ο πατέρας μου, μου το απαγόρευε! Όντως δεν είχε και άδικο!Flashback
Daisy pov
Βρισκόμουν όπως πάντα στο εστιατόριο του πατέρα μου και σερβιρα στους πελάτες τα θεσπέσια φαγητά που παραγγελναν για να απολαύσουν με την τέλεια χαλαρωτική μουσική του πιάνου και του βιολιού, αλλά και το τέλειο αρμονικό περιβάλλον του εστιατορίου! Ήμουν πολύ απασχολημένη όπως πάντα! Πραγματικά εκείνη την ημέρα είχαμε κανονίσει με τον πατέρα μου να δουλέψει σήμερα και αύριο που ήταν τα γενέθλια μου να πηγαίναμε να χαλαρώσουμε στην θάλασσα! Ετσι καθώς πήγαινα την τελευταία παραγγελία στους τελευταίους πελάτες και μάζευα τα τελευταία τραπέζια με τους υπόλοιπους σερβιτόρους, κατέληξα όπως ήταν αναμενόμενο στην κουζίνα και συγκεκριμένα στον πάγκο της λάντζας. Ξαφνικά εκεί που άφηνα τον δίσκο με τα πιάτα στον νεροχύτη, άρχισαν να τρέμουν τα πόδια μου, να νιώθω αδύναμη και ταυτόχρονα να αυξάνετε η δύναμη μου! Ανεβοκατεβαινε σαν ασανσέρ ενώ παράλληλα ζαλιζόμουν από τα αλλοπρόσαλα συναισθήματα τον έντονων αισθήσεων που αναβλυζαν μέσα στο σώμα μου! Τότε χωρίς καμιά συναίσθηση του εαυτού μου, τα χέρια μου εμφάνισαν μια τεράστια μαύρη σφαίρα η οποία έφυγε κατευθείαν στον πάγκο της κουζίνας με την μπουκάλα! Όλο το μέρος πήρε φωτιά και εγώ βρισκόμουν σε σοκ! Αμέσως ο πατέρας μου ήρθε τρέχοντας να με τραβήξει από την φωτιά και πάτησε το κουμπί πυρκαγιάς! Τρέχαμε φωνάζοντας σε όλο το προσωπικό και στους τελευταίους πελάτες να βγουν έξω και πριν φτάσουμε στον δρόμο το μέρος της κουζίνας εκραγηκε! Έτσι καθώς έμαθα την καταγωγή μου και το τι ακριβώς είμαι, ο πατέρας μου, μου απαγόρευσε να ξανά χρησιμοποιήσω τις δυνάμεις μου καθώς ο ίδιος δεν ήταν αρμόδιος για να με βοηθήσει με αυτές! Εγώ όμως δεν τα παράτησα και σε σπάνιες περιπτώσεις όποτε πηγαίναμε στο εξοχικό στο δάσος σε ένα χωριό της επαρχίας, κατάφερνα να τις χρησιμοποιήσω όμως όχι με επιτυχία καθώς ποτέ δεν μπόρεσα να τις ελέγξω, με αποτέλεσμα να προκαλούσα αρκετές καταστροφές στο δάσος!!!
CZYTASZ
Bloody wings
FantasyMorgan: Φυγε μακριά μου! Daisy: Τι έπαθες? εχθές με φίλησες και τώρα με διώχνεις? Morgan: Απλά έπαιξα μαζί σου! πλέον σε βαρέθηκα! Daisy: Μπαμ! (Το χέρι μου έφυγε αστραπιαία στο μάγουλο του). Morgan: Απλά μίσησε με!! (Της φώναξα ενώ έφυγε από κο...