Πίσω στο παρελθόν 23 χρόνια
Συγγραφέας
Όλα ξεκινάνε από μια ανεκπληρωτη αγάπη, από έναν άρρωστο έρωτα. Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Πιστεύεται ότι υπάρχουν Άγγελοι και Δαίμονες? Το καλό και το κακό που εξουσιάζει όλα τα πλάσματα στην γη? Ίσως να πιστεύεται στην καλή και την κακιά αύρα που υπάρχει γύρω μας. Εγώ σε αυτήν την ιστορία που θα διαδραματισω θα βάλω πρόσωπα. Όχι υπαρκτα, αλλά φανταστικά. Αυτά τα πρόσωπα είναι οι πολυμορφοι, οι Άγγελοι και οι Δαίμονες. Στον κόσμο των αγγέλων και των δαιμόνων υπάρχουν οικοσημα ανάλογα με τα επίθετα. Υπάρχουν 5 ισχυρά οικόσημα, 5 μεγάλες οικογένειες. Οι οικογένεια Collins, οι οικογένεια Wilson, οι οικογένεια Smith, οι οικογένεια Powell, και οι οικογένεια Miller. Όσο αφορα αυτά τα οικοσημα είναι τα πιο βασικά μιας και υπάρχει μια ιστορία αγάπης, μίσους και αίματος. Όλα τα άλλα οικοσημα είναι κατώτερα, άρα κατωτερες οικογένειες, που η άλλοτε υπηρετούν τα υψηλότερα οικοσημα η άλλοτε έχουν κάποια μικρότερη αξία. Όσο για οποίος κυβερνάει τον κόσμο τον Αγγέλων και των Δαιμόνων είναι μόνο 3 πρόσωπα. 1) ο πολυμορφος. 2) ο Άγγελος και 3) ο Δαίμονας. Αυτά τα τρία πρόσωπα είναι ανώτεροι όλων. Λοιπόν τωρα οσο αφορά την ιστορία μας αγάπης, μίσους και αίματος θα σας διαδραματισω τι έγινε πίσω στο παρελθόν πριν 23 χρόνια.Vanessa Wilson
Έτρεχα για να ξεφύγω από τα χέρια, τις σφαίρες από μαύρες φωτιές και φως που έπεφταν κατά πάνω μου από την άρρωστη αγαπη που ένιωθε εκείνο το τέρας για μένα. Με την κοιλιά στο στόμα να τρέχω να σώσω εμένα και την αγέννητη κόρη μου. Έτρεξα στον κόσμο των ανθρώπων, των πλασμάτων που χαλιναγωγουμε και καθοδηγούμε τις λιγότερες φορές. Όμως εκεινος δεν σταματούσε να με κυνηγάει για να με σκοτώσει. Κατάφερε να με χτυπησει πολλές φορές, και με το ζόρι κατάφερα να βρω μια κρυψώνα πίσω από έναν κάδο σκουπιδιών. Για την ώρα είχε χάσει τα ίχνη μου, όμως δεν θα είναι για πολύ. Τότε η πόρτα δίπλα μου άνοιξε και ο νεαρός ανδρας ούρλιαξε ενώ έπεσε κάτω. Αμέσως άλλαξα μορφή σε ανθρώπινη αν και αυτό μπορεί να μου κόστιζε την ζωή, αλλά δεν είχα και άλλη επιλογή από το να με βρουν. Εκείνος με κοίταξε με γουρλωμένα μάτια και μετά από 3 λεπτά που είδε ότι ήμουν χτυπημενη και έγκυος ήρθε κοντά μου ηρεμα και σιγά για να με βοηθήσει. Με έπιασε και με έβαλε μέσα στο εστιατόριο του. Στον κόσμο των γήινων η ώρα ήταν ξημερώματα και στο μαγαζί βρισκόταν μόνο αυτός και η μητέρα του. Εκείνη με φρόντισε με τις πληγές ενώ της είπα ότι δεν ήθελα να πάω στο νοσοκομείο. Και προσπάθησα να τους εξηγήσω την κατάσταση. Τους είπα ότι ο πατέρας μου με πάντρεψε με το ζόρι με έναν που δεν αγαπούσα, αλλά στο τέλος τον ερωτεύτηκα και έκανα δύο παιδιά μαζί του. Φυσικά ο πρώην μου τρελάθηκε από τον άρρωστο έρωτα για μένα και με κυνήγησε ως εδώ για να με σκοτώσει ώστε να μην με έχει ο Richard. Έτσι ο νεαρός άνδρας μαζί με την μητέρα του με φυγαδεψαν στο σπίτι όπου και γέννησα μια όμορφη κόρη. Ποτέ δεν γύρισα πίσω στον άνδρα μου και στο πρώτο παιδί μου για να πιστεύει ο τρελός άρρωστος από έρωτα για μένα ότι έχω πεθάνει και δεν τα καταφερα. Είχαν περάσει 3 χρόνια από τότε που με βρήκε ο νεαρός άνδρας με την μητέρα του η οποία πέθανε από βαριά ασθένεια. Όμως μια μέρα ενώ πήγαινα προς το εστιατόριο με την κόρη μου ξαφνικά εμφανίζεται μπροστά μου ο τρελός που θέλει να με σκοτώσει. Αμέσως τον παρακάλεσα να αφήσει την κόρη μου να ζήσει, όμως εκεινος με παρακάλεσε αν θέλω να την σώσω να πάω μαζί του. Φυσικά ποτε δεν θα πήγαινα με έναν τρελό σαν αυτόν και ενώ αρνήθηκα εκεινος με τράβηξε στο στενό πίσω στο εστιατόριο του νεαρού άνδρα που με είχε διασώσει και έβγαλε την σφαίρα της μαύρης φωτιάς για να σκοτώσει την κόρη μου.?: Εσένα δεν μπορώ να σε σκοτώσω, αλλά τον καρπό του έρωτα σου γι αυτόν θα τον αφανισω.
Vanessa: Σε παρακαλώ μην την σκοτώσεις λυπήσου την! (Ο νεαρός άνδρας τράβαγε ότι γινόταν κρυμμένος πίσω από το παράθυρο της αποθήκης ενώ του είχα κάνει νόημα για να μην βγει έξω. Πλέον οι δυνάμεις μου είχαν χαθεί από την μάχη μου μαζί του πριν 3 χρόνια και δεν μπορούσα να κάνω πολλά από το να τον παρακαλέσω να λυπηθεί την κόρη μου).
?: Ίσως έτσι να συμμορφωθείς και να έρθεις μαζί μου γιατί ξέρω ότι με αγαπάς ακόμα! Θα είμαστε μαζί.
Vanessa: Σε αγαπούσα πριν ερωτεύτω τον άνδρα μου! Άλλο αγάπη και άλλο έρωτας!
?: Τότε δεν μου αφήνεις άλλη επιλογή!Vanessa pov
Τότε έριξε πάνω προς την κόρη μου που εκλαιγε χωρίς σταματημό και εγώ μπήκα μπροστά της. Τα φτερά μου άνοιξαν για να την προστατέψουν και πριν η σφαίρα με χτυπησει στην καρδιά μου έριξα μια ασπίδα προστασίας πάνω της. Έτσι έκλεισαν τα μάτια μου ενώ κοίταξα το καρότσι της τριχρονης κόρης μου που ήταν ασφαλής. Το σκοτάδι με έλουσε για τον αιώνιο ύπνο μου...Aυτο είναι το πρώτο κεφάλαιο στο καινούργιο βιβλίο. Εύχομαι να σας αρέσει! ❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
Bloody wings
FantasíaMorgan: Φυγε μακριά μου! Daisy: Τι έπαθες? εχθές με φίλησες και τώρα με διώχνεις? Morgan: Απλά έπαιξα μαζί σου! πλέον σε βαρέθηκα! Daisy: Μπαμ! (Το χέρι μου έφυγε αστραπιαία στο μάγουλο του). Morgan: Απλά μίσησε με!! (Της φώναξα ενώ έφυγε από κο...