- Erik szemszöge:
Másnap kaptam egy hívást apámtól hogy lesz egy bál este. Szóltam Lisanak és ő szólt Miának és Nashnek.
Délután a lányok elkezdtek készülődni. Sminkeltek és felvettek gyönyörű ruhákat.
Lisa szemszöge:
Alig vártam hogy elinduljunk a bálba. Miával két gyönyörű ruhát vettünk fel. Pont a mi ízlésünk volt mind két ruha.
Az én ruhám:
Mia ruhája:
- Kész vagytok?- kérdezte Erik.
- Már rég- szóltam oda mosolyogva.
- Akkor induljunk- mosolygott Erik.Mia és Nash egy autóval jöttek, mi Erikkel pedig egy másikkal.
- Uram?- egyszercsak megszólalt a sofőr.
- Tessék?- kérdezett vissza Erik.
- Követ egy autó- mondta a tükörbe nézve.
- Rázza le- szólt Erik idegesen.A sofőr megpróbálta lerázni de nem sikerült.
Hirtelen elkezdtek lőni ránk. Az autó ami követett hirtelen ránk húzott és lementünk az útról. Innen már semmire se emlékszem, mert beütöttem a fejem.Erik szemszöge:
Felborultunk és Lisa elájult. Annyira észnél voltam hogy az autóból kimásztam és valahogy kihúztam a szerelmet is. Próbáltam felkelteni de nem ébredett fel. A hasát is megütötte mert úgy esett. Felhívtam a mentőket.
Bevittek mind kettőnket a kórházba. A sofőr épen megúszta.
Egyből a műtőbe vitték a szerelmemet. Nekem nagy bajom nem lett. 2 óra műtét után intenzívre vitték. Az orvosok sajnos nem tudták megmenteni a babát.
Mindenkit értesítettem de megkértem mindenkit hogy ne jöjjenek be.
Egész éjszaka az ágyánál voltam és fogtam a kezét.Reggel arra keltem hogy meg szorította a kezemet.
Felkaptam a fejem. Lisa felkelt.- Erik- mondta ki nehezen a nevemet.
- Igen szívem? - kérdeztem aggódva.
- A baba- fogta meg a hasát.
- Nem tudták megmenteni- küszködtem a könnyekkel
- Ne. A gyerekem- sírta el magát.Behívtam az orvost és megvizsgálta Lisat. Az intenzívről kikerült.
Lisa szemszöge:
Egy fehér szobába ébredtem körülöttem csipogtak a gépek. Megláttam Eriket ahogy fogja a kezem. Megszorítottam a kezét hogy felkeljen. Egyből a hasamhoz kaptam de Erik elmondta hogy nem tudták megmenteni a babát. Elkezdtem sírni.
Megvizsgáltak és át löktek egy másik kórterembe.
STAI LEGGENDO
Maffia Szerelem |18+|. ~BEFEJEZETT~
Storie d'amoreA nevem Lisa Scott és ez az én történetem. Egy buliból hazafele elraboltak engem és a legjobb barátnőmet. Kiderült hogy a maffiafőnök fia rabolt el akinek feleséget kell keresnie hanem nem adják neki át a maffiát. _________________________________...