Lisa szemszöge:
- Csukd be a szemed- szólt hozzám Erik, miután kiszáltunk az autóból.
Én engedelmeskedtem neki. Karon fogott megfogta a dolgainkat és bevezetett valahova.Mikor beértünk kinyitottam a szememet és egy csodás wellnesst láttam magam előtt.
- Csak a miénk- mondta Erik mosolyogva.
- Te most szivatsz?- csodáltam még mindig a wellnesst.
- Nem, komolyan mondom- mosolygott tovább- na tünés át öltözni- szólt erkélyesebben.
- Rendben főnök- haraptam a számba.Elmentem át öltözni.
Fürdőruhám:Kimentem és megláttam Eriket a vízben. Oda mentem hozzá. Háttal állt nekem szóval eltakartam a szemét és előre hajoltam hogy megcsókoljam.
Hát nem sikerült a csók, mert Erik megfogott és berántott a vízbe. Nagy nevetés hallatszott az egész wellnessben.
- Nagyon vicces- mondta tettetett haraggal.
- Mivan durci?- nevetett fel.
- Meglátod ki a durci- szóltam oda és lenyomtam a víz alá.
Feljött a víz alól és csúnya szemekkel rám nézett.
- Utállak!- forgatta a szemét.
- Dehogy utálsz, szeretsz te engem- emeltem fel a fejemet.18+
Még egy ideig fürdőztünk mikor arra lettem figyelmes hogy már a medence oldalához nyomott és úgy csókolózunk.
- Van egy meglepim- mondta két csók között- de ahhoz fel kellene menjünk a hotelbe.
- Menjünk- szólaltam meg egyből.Elváltunk egymástól és kikászálódtunk a medencéből. Felöltöztünk és elindultunk a szoba felé. Erik ment elöl, én pedig mentem utána.
Erik szemszöge:
Két napja szerveztem ezt a wellness hétvégét. A szobát amiben leszünk előre elrendeztem. Remélem tetszeni fog Lisanak.
Lisa szemszöge:
Mikor felértünk a szobába Erik előre engedett. Tátott szájjal bámultam mikor megláttam a szobát.
A szoba:
Fürdőszoba:
Könnyek szöktek a szemembe.
- Szívem- sírtam el magam.
- Igen kincsem?- mosolygott.
- Annyira szeretlek- borultam a nyakába.
- Én is szeretlek- ölelt át.Elindultunk az ágy felé és arra lettem figyelmes, hogy Erik neki nyomott a falnak és csók csatába hívott.
Csak úgy faltuk egymás száját.Haladtunk az ágy felé lassan. Egyre csak kerültek le a ruhák. Én már csak fehérneműben voltam, Eriken még fent volt a nadrág.
Letérdeltem elé és lehúztam a nadrágját. A nadrágjával együtt jött az alsója is.Kibújt a nadrágból és én meglöktem,hogy az ágyra essen.
Felkötöttem a hajamat és neki láttam a munkának. Először csak a kezemmel kényeztettem lassan,egyre gyorsuló ütemben. Egy kis idő után bevetettem a számat is.
Hangos nyögésekkel díjazta a munkámat.
Egy kis idő után megszólalt.- Lisa állj meg, mert el fogok élvezni- mondta akadozva.
Én nem álltam meg.
- Lisa...a szádba fogok...- nem tudta befejezni, mert elment, a számba élvezett.Ránéztem, hogy mit csináljak.
- Nyeld le nyugodtan- szólt hozzám mikor látta hogy nem tudom mit kell csináljak.
Én perverzül elmosolyodtam és lenyeltem.Erik felállt az ágyból, megfogott és beledobott az ágyba.
Felém mászott megcsókolt és elkezdett lentebb-lentebb menni.
Elérte a melleimet. Először elkezdte izgatni az szájával az egyik mellbimbómat, a másikat pedig a kezével gyurogadta. Egy kis idő múlva ezt megismételte a másikkal is.
Elkezdett még lentebb menni míg el nem érte a nőiességemet.Először csak a nyelvével izgatott de utána már az ujjait is bevetette. Addig ujjazott amíg el nem élveztem.
Megvárta ameddig lenyugszik a testem és akkor elő vett a nadrágja zsebéből egy óvszert és felgörgette a nem kis méretű férfiasságára. Rám nézett engedélyért könyörögve. Megadtam neki az engedélyt és egyből belém mártotta magát.
Mind a ketten felnyögtünk az érzésre. Elkezdett ütemesen mozogni bennem egyre gyorsuló mozdulatokkal...
Az éjjel folyamán rengeteg pózt kipróbáltunk és rengetegszer elélveztünk.
🔞🤍
VOCÊ ESTÁ LENDO
Maffia Szerelem |18+|. ~BEFEJEZETT~
RomanceA nevem Lisa Scott és ez az én történetem. Egy buliból hazafele elraboltak engem és a legjobb barátnőmet. Kiderült hogy a maffiafőnök fia rabolt el akinek feleséget kell keresnie hanem nem adják neki át a maffiát. _________________________________...