IX. Rész

1.8K 37 0
                                    

Lisa szemszöge:

Arra ébredtem hogy megy a tévé. Rá néztem a telefonomra és rá kellett és eszméljek hogy hajnali 3 óra.

Azt vettem észre hogy valaki van lent. Erik mellettem alszik. Vajon mi lehet ez?

-Erik- bökdöstem meg Erik oldalát. De pechemre nem ébredett meg.
Valami leesett.
Bepánikoltam.
-Szívem, kelj föl. Van valaki a konyhába- ütöttem meg Eriket.
-Tessék? Megyek is. Maradj itt!- pattant ki a szeme egyből.

Erik szemszöge:

Arra ébredtem az éjszaka közepén hogy valaki ütöget és mondja hogy van valaki a konyhába. Kipattantak a szemeim és már indultam is le.

Lefele menet elővettem a pisztolyomat. Mentem, mentem lefele. Egyszer csak befordultam a konyhába és azt vettem észre hogy be van zárva az ajtaja. Akkor esett le hogy Nash és Mia ma este nálunk vannak hogy pakolják be a dolgainkat amíg elterelték Lisa figyelmét.

Úristen. A mi konyhánkba dugnak épp.

- Nash, Mia! Menjetek szobára ne a konyhánkba csináljátok- kiabáltam be a konyhába.
Kattan a zár és kijönnek.
- Bocsánat uram- mondta Mia!?
- Erről még beszélünk holnap- mondtam és elindultam a szóbánkba.

Lisa szemszöge:

Jön fel a lépcsőn Erik.

- Mi volt az?- kérdeztem félve.
- Vajon mi? Elfelejtettem hogy itt alszanak Nashék és épp a konyhába voltak- forgatta a szemét Erik .
- Úristen- esett le hogy mit csináltak.
- Jobb lenne most már aludni- szólt Erik és már le is feküdt.
- Hát persze- feküdtem be mellé.

Nem tudtam sokat aludni, mert Erikkel megbeszéltünk egy randit holnapra és ideges vagyok.
De azért valahogy elnyomott az álom.

Itt egy újabb rész.
Bocsánat hogy kevesebb rész van
Csak pont évvége van és sok a tanulni való.
Na puszi nektek.🤍

Maffia Szerelem |18+|.  ~BEFEJEZETT~ Where stories live. Discover now