XVII. Rész

1.1K 28 0
                                    

Erik szemszöge:

Nagyon jól telt a nászút.  Sajnos hamar hazajöttünk, mert bajok voltak a maffiával.  Hamar megoldodtak a gondok és megint elmentünk egy utazásra.  Sokat voltunk együtt és elterveztük az életünket.

Lisa elkezdte elhagyni a gyógyszert és már nem védekeztünk.
Most itt ülök a konyhába és azt várom, hogy Lisa kijöjjön a mosdóból a terhességi tesztel.

Kijött és idegesen leült mellém.

-Na?- kérdeztem
- Nem mertem még megnézni- adta a kezembe.
- Akkor megnézem én- válaszoltam.
Megnéztem és könnyes szemmel ránéztem.
- POZITÍV- kiáltottam fel- Gyerekünk lesz- Lisa rám nézett és sírni kezdett.
- Úristen.  Szülők leszünk- sírt tovább.

2 nap eltelt és mentünk a nőgyógyászhoz.  Megvizsgálta Lisat és azt mondta hogy minden rendben van és tényleg terhes Lisa.

Nagyon boldogok voltunk.  Alig vártuk hogy legyen egy családunk.
A doki azt mondta hogy már 1 hónapos lehet a pici.

5 hónappal később:
Lisa szemszöge:

Most vagyok a 26 hetes terhes. 20 hetes terhes voltam mikor megmutatta magát a kicsi.  Nem szerettük volna megtudni ezért a doktornő leírta egy papírra. Oda adtam Mianak a papírt és úgy döntöttünk hogy egy partin fogjuk megtudni.

Mia mindent elkészített és most fogjuk megtudni a nemét. Hogy miért most? Hát el utaztunk 2 hétre Erikkel és addig nem lehetett, utána Mia és Nash utazott el 2 hétre és utána meg a 2 hétig tartott ameddig mindenki tudott válaszolni. 

De nagy nehezen eljött a nap.

Én felöltöztem rózsaszínbe, Erik pedig kékbe.  Igazából mind a ketten fiút szeretnénk de jobban tetszett a rózsaszín ruha.

Sok játékot csinált Mia.  Szuper volt a parti.  Mindenki elmondta hogy mire számít és utána hozták a tortát.

*3....2....1* Elkezdtük felvágni.  Mikor felvágtuk fehér volt a belseje.  Mia nevetni kezdett és intett Nashnek.  Nash behozott egy lufit.
Megint visszaszámoltak és kilyukasztottuk a lufit.

A lufiba fehér konfettik voltak.  Mia megint nevetett.
Nash behozott egy dobozt.

- Nyissátok ki- mondta Nash.
Kinyitottuk és kirepült 4 lufi. 3 elrepült egy pedig oda volt ragasztva és írt rajta valamit.

Sikitottam egyet és sírva Erikre ugrottam és átöleltem.
A lufik amik elrepultek kékek voltak és ami ott maradt azon pedig azt írta hogy „It's a boy”
- Kisfiúnk lesz- ölelt még szorosabban Erik.

A parti után mindenki hazament én pedig egyből kidőltem a kanapéra pizsamában.
Erik mellém feküdt és azt mondta:
-Tudtam hogy kisfiúnk lesz- és ez volt az utolsó mondat amire emlékszem, mert már aludtam is.

Maffia Szerelem |18+|.  ~BEFEJEZETT~ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora