Erik szemszöge:Lisa egy olyan filmet mondott amit még nem láttam. Valami romantikus filmre gondoltam de mikor elértünk a feléig rájöttem, hogy ez egy eléggé 18+-os film.
Hát igen. Amikor jött a szexjelenet én elkezdtem kényelmetlenül érezni magam. Nem, nem a szexjelenet volt a kínos. Az volt kínos, hogy felizgultam rá. Ahogy néztem ezt Lisa is észre vette, mert elmosolyodott.
Lisa szemszöge:
Filmezés közben észre vettem egy dudort a paplan alatt. Gondolkoztam és rájöttem hogy mi is az. Elmosolyodtam és ezt Erik is észre vette.
Miután a film véget ért én annyira fáradt voltam, hogy ráfeküdtem Erik mellkasára és el is aludtam.
Azóta eltelt 3 hét. Erik megkapta a maffiát, mi pedig Miával minden nap találkozhattunk.
Azóta Erikkel összemelegedtünk. Minden nap volt egy kis randink és este filmezéssel végződött.Ma se lett volna másképp. Elkezdtünk készülődni és elindultunk vacsorázni.
Vacsora után lementünk a partra.18+
Össze voltunk bújva Erikkel. Gondolkoztam... Egyszer csak Erik megfogta az arcomat és megcsókolt. Egyre jobban faltuk egymás száját mikor Erik ledöntött a homokba.
Elhúztam a számat.
-Menjünk haza- mondtam mosolyogva.
-Már indulhatunk is- harapott a szájába Erik.Hamar hazaértünk. Amikor elértünk az ajtóhoz Erik az ajtónak lökött és elkezdtünk csókolózni. Így mentünk be a házba. Felmentünk a szobánkba.
Erik bezárta az ajtót és felvett az ölébe. Neki lökött a falnak és a keze elkezdett vándorolni a testemen.
Erik levette rólam a ruháimat, én pedig róla az inget. Elvett a faltól és lefektetett az ágyra. Egyre jobban kívántuk egymást.
Erik lerugta a cipőt a lábáról és elkezdte levenni a nadrágját. Miután végzett ezekkel megint elkezdte falni a számat.
A keze végig vándorolt a testemen és megállt a melltartóm csattjánál. Kicsatolta és levette a bugyimat is. Elhúzódott tőlem és végig nézett rajtam.-Gyönyörű tested van- én csak elpirosodtam.
Elkezdett egyre lennebb menni. Elért a melleimig és befalta az egyik mellbimbómat, míg a másikat a kezével gyúrta. Ezt megismételte a másikkal is.A szájával elkezdett még lennebb menni míg el nem érte a nőiességemet.
Még felnézett egy pillanatra engedélyt kérni. Megadtam neki.Elkezdett a nyelvével kényeztetni. Egy kis idő után bevetette az ujjait is. Addig ujjazott míg el nem mentem.
Utána pedig feljebb jött és megint vad csókolózásba kezdtünk. Levette az alsóját is és elővett a nadrágjából egy kis zacskót. Mielőtt kibontotta volna rám nézett és azt kérdezte:
-Biztos akarod?- aggodalmas szemmel nézett rám.
-Igen- mondtam félve.Kibontotta az óvszer és felgörgette magára. Nagy levegőt vett és elkezdte magát hozzám érinteni. Először csak egy picit nyomta nekem, utána már egyre jobban. Egyszer csak elkezte belém nyomni magát.
Először egy szúró érzést éreztem de egyre jobban fájt. Mikor belém nyomta magát teljesen megállt hogy szokjam a méretét, mert azt lehet tudni hogy nem kis méretű a nemi szerve.
Egy idő után megszoktam és jeleztem neki hogy mozoghat. Elkezdett mozogni de a szúró érzés nem múlt el.
El telt egy kis idő mikor a szúró érzés elkezdett enyhülnek. Erik ezt észre is vette és egyre intenzívebben mozgott bennem.
Erik keze végig vándorolt rajtam míg én a körmeimet a hátába furtam.
Egyre nagyobb lökések voltak mikor is Erik elment. (Egy párszor nekem is sikerült)Erik a mellkasomra dőlt és úgy volt egy kis ideig. Mikor kifújta magát lefeküdt mellém.
-Fájt?- kérdezte aggódva.
-Ki lehetett bírni-mondtam.
-Szeretlek- szólta ki a száján.
Felkönyököltem és rá néztem.
-Komolyan?- kérdeztem.
-Persze. Szeretlek<3- mondta újra.
-Én is szeretlek<3Ezután már csak átöleltük egymást és elnyomott az álom.
ESTÁS LEYENDO
Maffia Szerelem |18+|. ~BEFEJEZETT~
RomanceA nevem Lisa Scott és ez az én történetem. Egy buliból hazafele elraboltak engem és a legjobb barátnőmet. Kiderült hogy a maffiafőnök fia rabolt el akinek feleséget kell keresnie hanem nem adják neki át a maffiát. _________________________________...