XIX. Rész

1K 26 0
                                    

Lisa szemszöge:

- Szívem hozd ide az üdítőt- kiáltottam Eriknek.
- Viszem- kiáltott vissza Erik.

Már nálunk vannak a vendégek. 
Erik a konyhába Miaval beszélget. Én pedig a nappaliba beszélgetek Nashel.

Beszélgettünk és egyszer csak éreztem hogy valami folyik a lábamon.  Lenéztem.

- Erik- kiáltottam fel.
- Mi az?- futott Erik és a hátába jött Mia is.
- Elfolyt a magzatvíz.  Hozom az autót- mondta Nash és futott az autóért.
Erik oda futott hozzám és felvett.
- Mia az ajtó mellett van a két táska.  El tudod hozni?- kérdezte Erik Miat.
- Persze, viszem- mondta Mia.

Nash előállt az autóval, Erik pedig berakott.  Erik beült mellém, Mia pedig Nash mellé.

- Nem fogom bírni- sírtam el magam.
- De fogod bírni szívem.  Ügyes leszel- nyugtatott Erik és megpuszilta a homlokomat.
- Mindjárt ott vagyunk- nyugtatott Nash is.

Ahogy oda értünk Erik kiszállt és próbált kivenni az autóból.  Addig Nash befutott egy tolószékért és Mia vette ki a táskákat.

Mikor bementünk átvettek az orvosok és Eriknek elmondták hogy be kell öltözzön engem pedig bevittek a szülőszobába.
Erik beöltözött és bejött hozzánk.  Engem közben vizsgáltak és felfektettek az ágyba.

Mikor beértünk 13:00 volt.  A kis Bence 15: 30-kor született meg.

Erik szemszöge:

Mikor Lisa kiáltott nagyon megijedtem. De meg kellett nyugodjak.  Mikor beértünk a kórházba akkor esett le nekem hogy pár óra múlva a kezembe tarthatom a fiamat.

Ahogy megszületett és Lisa mellkasára rakták melegség öntötte el a szívemet és elkezdtek potyogni a könnyeim.

A kis Bence Erik Blood a kezünkbe van már és most már el se fogjuk engedni.

Maffia Szerelem |18+|.  ~BEFEJEZETT~ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora