XVI. Rész

1.2K 30 0
                                    

Lisa szemszöge:

Kivonultunk a templom elé és a még nem házas lányokat a hátam mögé állították.  Eldobtam a csokrot és milyen meglepő. Mia kapta el a csokrot.

A templomból eljöttünk és bementünk a közjegyzőhöz.  Aláírtuk a papírokat mi is és a tanúk is és már indultunk is az étterem felé.

Erik szemszöge:

Miután oda értünk az ebédlőbe Lisaval bevonultunk és fogadtuk a vendégeket. Miután mindenki megérkezett elkezdtük a nyitó táncunkat.  Csodálatos tánc volt. Leült mindenki a maga asztalához és ettünk egyet.

Evés után a táncparkettre álltunk és táncoltunk.  Ameddig én elmentem italért Lisa eltűnt. Hagyományos esküvőt akartunk. Az is lett.  Hála a haverjaimnak.  Elindultunk megkeresni Lisat.

Nem kerestük sokáig, mert a haverjaim az étterem melletti játszótérig vitték Lisat.
Nem engedték, hogy visszavigyem. Azt mondták, hogy dolgokat írtak fel amikre helyesen kell válaszolnom vagy elbujtatják Lisat és akkor majd kereshetem.

Visszamentünk az étterembe.  Leültettek egy székre és elkezdték a kérdéseket.

Haverom: 20 kérdés lesz.  Legalább 15-öt tudnod kell hogy visszakapd.

Haverom: Hány éves Lisa?
Én: 18 éves
Haverom:  Mikor született? Év, hónap, nap.
Én: 2004. augusztus. 20
Haverom: Mi a horoszkópja?
Én: Oroszlán
Haverom: Mikor van a névnapja?
Én:  Július 8
Haverom: Hány gyereket szeretne a jövőben? És mikor szeretne gyereket?
Én: 4 gyereket szeretne. 2 fiú, 2 lány és fiatal anyuka szeretne lenni, mert nem szeretne nyugdíjas lenni mikor megy 8.-ik osztályba a gyerek.
Haverom: Kedvenc színe, zenéje, állata?
Én:  Lila, Jennifer Lopez- Ain't Your Mama, macska és kutya.
Haverom: Szeme színe, minek tanult, ki a legjobb barátnője és mióta legjobb barátnők?
Én: zöld, cukrásznak,  Mia Meier és 2016 óta.  Akkor voltak 12 évesek.
Haverom: Kedvenc könyve, kedvenc édessége, hogy hívják az édesanyját és az édesapját?
Én: Miután ( mind az öt könyv),  a  savanyú cukrok, Rozmaring Scott és Robert Scott.
Haverom: Kedvenc izé fagyiban, kedvenc film?
Én: Jaj amit én nagyon nem szeretek.  Csokis mentás és Az ablakomon át
Haverom:  Felkészültél az utolsó kérdésre?
Én: Hát persze
Haverom: Mi a kedvenc sorozata?
Én: Én még sosem... És a Szex Education.
Haverom:. Megérdemli hogy visszakapja a feleségét?
Násznép:. IGEN
Haverom: Nem hallottam jól
Násznép: IGEN
Haverom: Akkor visszakapod.  Sok boldogságot.

Ezután jöttek a viccesebbnél viccesebb játékok.  De a játékok előtt Lisa át vette a menyecske ruháját.  Ennél szebb ruha csak a menyasszonyi ruhája volt.

Lisa szemszöge:

Táncoltunk, ettünk, ittunk (nem keveset és most jön a torta.  Alig várom
Erikkel egymás mellett állunk és várjuk hogy hozzák be a tortát.

A torta:

Mikor megláttam már nem tudtam vissza tartani a sírást

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor megláttam már nem tudtam vissza tartani a sírást.  Szerencsére nem folyt el a sminkem.

Felvágtuk a tortát és csináltunk viccesebbnél viccesebb képeket.

Hajnali 5  körül már fáradt voltam szóval odamentem Erikhez és megkérdeztem hogy nem- e indulunk a géphez, mert már kellene induljunk.

Szerencsére Erik szülei azt mondták hogy az esküvő végét rendezik mi nyugodtan menjünk.  Kimentünk, a násznép is jött utánunk, búcsúzkodtunk, gratuláltak.   Beültünk az autóba és Erik egyik sofőrje elvitt minket a repülőig.
Az autó hátán írta hogy friss házasok.

Felszálltunk a repülőre és én el is aludtam.  Erik magán gépével mentünk szóval rajtunk kívül senki nem volt

Maffia Szerelem |18+|.  ~BEFEJEZETT~ Where stories live. Discover now