III. Rész

2.9K 63 2
                                    

Lisa szemszöge:
Már fél órája jövünk. Vajon hova megyünk? Kezd elegem lenni. Remélem ott lesz Mia.
Ilyen gondolatokkal utaztam egy ideig. Mire nagy nehezen rákérdeztem.

-Hova is megyünk?- néztem rá félénken.
-A szüleimhez.- mondta idegesen.
-Miért vagy ideges?- már majdnem sírtam mert annyira ideges voltam.
- A szüleim nem tudják hogy elraboltalak. Ők téged akarnak feleségnek. El kellene játszd hogy szeretjük egymást. -mondta egyre idegesebben.
Elkezdtem könnyezni.
-A...a...akkor.... eljátszom..-dadogtam a sírás miatt.

Hirtelen lefékezett és rám nézett.
-Te sírsz?- aggódó szemei csillogtak.
-N..n...nem.- mondtam ki nehezen.
-Jaj dehogynem. Gyere ide nem kell sírni.- ölelt át- nem kell eljátszd ha nem akarod.
-Nem azért sírok. -szólaltam meg.
-Hanem? -nézett rám értetlenül.
-Félek...-vallottam be.
-Kitől?-értetlenkedett tovább.
-T....t....tőled. -megint sírva fakadtam.
-Tőlem? Tökmag, tőlem nem kell félj.Ne sírj. Semmi baj nincs.- ölelt át megint.

Nem vagyok érzelgős de ha ti is belekeverednétek egy maffia családba ti is ilyenek lennétek.

Megérkeztünk. Kiszállt a kocsiból és oda jött az én ajtómhoz. Kinyitotta az ajtót és oda nyújtotta a kezét. Elfogadtam és kiszálltam az autóból.

-Anyám- csókolta arcon édesanyját aki az ajtóban állt férjével együtt.- Apám-fogott kezet édesapjával.
Én csak álltam szótlanul.
-Apa, anya, ő a barátnőm Lisa-mutatott be a szüleinek.
-Örülök a találkozásnak. A nevem Lisa Scott -mutatkoztam be.
-Részünkről a szerencse-mondták egyszerre.
-Gyertek csak beljebb-hivott be az édesanyja- ja és kérlek csak tegezz. Nem vagyok én olyan öreg.
-Rendben asszonyom-szólaltam meg.
-Neked csak Sophie-nézett rám.
-Rendben Sophie.

Bementünk és leültünk az asztalhoz enni. Finomabbnál finomabb ételek voltak. Sokat beszélgettünk és kiderült hogy fél év múlva kellett volna átadja a céget az apja a fiának de most hogy vagyok 2 hét múlva át is adja.

Az est végén valahogy haza értünk. Annyira fáradt voltam hogy csak bedőltem ruhástól az ágyba. Persze ezután Erik felhúzott és annyit mondott hogy ha nem öltözök át akkor ő fog átöltöztetni. Kitalálhatjátok. Egyből be a fürdőbe és már pizsamában jöttem ki.

Ahogy bedőltem az ágyba el is aludtam. Arra ébredtem meg 10 perc után kb hogy besüpped az ágy mellettem és át ölel valaki. Erik volt az. Megfürdött és átöltözött. Ezután már semmire nem emlékszem,mert elnyomott az álom.

Erik szemszöge:
A vacsora csodásan telt. Olyan aranyos volt Lisa hogy majdnem megzabáltam. A szüleim 2 hét múlva nekem akarják adni a céget. Nagyon ideges vagyok. De nem számít mert itt van Lisa. Mellette más ember vagyok. Míg készültem a lefekvéshez Nash írt hogy a lányokat egy kicsit össze kellene hozni, mert Mia hisztizik hogy szeretné látni a barátnőjét.
Na mindegy. Holnap elhozza ide Nash és egyet fürdenek a medencébe.

Lefekvés után átöleltem Lisat és el is aludtunk.

Maffia Szerelem |18+|.  ~BEFEJEZETT~ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora