Lisa szemszöge:
Ma vagyok 37 hetes és 3 napos. Az orvos úgy számolta hogy 2022.01.21.-én fogant meg a kicsi. Szerencsémre Erik beleegyezett és a babánk neve Bence Erik Blood lesz. Alig várom hogy végre a kezembe tarthassam
Pár napja csúnyán összevesztünk Erikkel. Én azt mondtam hogy ez túl nagy ház nekünk és kellene egy kisebb. De Erik azt mondta hogy ez pont jó. Sokat veszekedtünk ezen. Azóta nagyon nem is láttam Eriket. Amikor láttam is oda jött megpuszilt és el is ment.
Aggódok hogy miért nem beszél. Remélem nincs baj a céggel.
Erik szemszöge:
Pár napja összevesztünk Lisaval egy nagyon nagy hülyeségen. Azt szeretné ha kisebb házba költöznénk. Amióta összevesztünk azóta nem is beszéltünk. Ha beszélnénk akkor elmondanám a meglepetést.
Rájöttem hogy tényleg túl nagy ez a ház. Elkezdtem keresgélni és megtaláltam a legjobb házat nekünk.
Most is a háznál vagyok. A baba szobát rendezgetem. Alig várom hogy megmutassam Lisanak.A ház:
Mind kettőnknek megfelelő. Nekem nem kell kicsi ház Lisanak meg túl nagy ház. Egyszerűen imádom.
Lisa szemszöge:
Erik mosollyal az arcán ért haza. Oda jött hozzám megölelt és megpuszilt.
- Van egy meglepetésem- mondta mosolyogva.
- Milyen meglepetés?- kérdeztem.
- Nem mondhatom el- pöckölte meg az orromat.- ülj be az autómba. Mindjárt megyek én is- és ezzel ott hagyott.Vajon milyen meglepetés lesz? Alig várom hogy lássam. Ahogy mondta beültem az autóba és nemsoká ő is jött.
- Bocsi csak elkellett rendezzék valamit- mondta miközben beindította az autót.
- Semmi gond- válaszoltam mosolyogva.Egy órát utaztunk mikor egyszer csak megállt az útszélén. Élővett egy kendőt.
- Beköthetem a szemed- kérdezte.
- Persze- válaszoltam félve.Bekötötte a szemem és megint elindult. Kb 5 perc múlva oda is értünk és segített kiszállni.
- Leveheted a kendőt- szólalt meg.
Levettem a kendőt és sírva fakadtam. Egy gyönyörű ház előtt álltunk.
- Ez...Ez a miénk?- kérdeztem még mindig sírva.
- Persze hogy a miénk- válaszolta mosolyogva.A nyakába borultam. Egy kis idő után elkezdett körbe vezetni.
- Ez lesz a mi hálószobánk- indult el az egyik ajtó felé.
A hálószoba:
- Ez gyönyörű- mondtam és elindultam az ágyhoz.
Beledöltem.
- Rúgott egyet a pici, neki is tetszik- nevettem el magam.
- Az ő szobája jobban fog tetszeni- feküdt le mellém Erik.
- A szobája?- könyököltem fel.
- Igen, mutassam meg- ült fel Erik.
- Igen, Igen- álltam fel nehezen az ágyról.Kimentünk a szobából és a szembe lévő ajtóhoz vezetett. Benyitott és előre engedett.
A babaszoba:
Volt még egy hintaszék is és egy pelenkázó. A falon pedig azt írta hogy Bence❤️.
Sírva fakadtam megint.
- Ezt mikor?- nem tudtam mást mondani.
- Amióta összevesztünk- válaszolta lehajtott fejjel.
Oda mentem hozzá és megcsókoltam.
- Szeretlek- öleltem át.
- Én is szeretlek- mondta ő is.
- Ma már nem megyünk vissza a régi lakásba- szólalt meg egyszer Erik.
- Tessék? De nem is hoztam semmit- pánikoltam.
- Már itt van mindenünk- mosolygott.Én csak elmosolyodtam és megöleltem.
Megbeszéltük és holnap tartunk egy ház avató partyt.
Október 28.-ra vagyok kiírva szóval nyugodtak lehetünk.Ezután csak pihentünk és beszélgettünk.
Erik szemszöge:
Nagyon boldog voltam hogy tetszik a ház Lisanak. Hiányzott már ez a boldogság amit most érzek. Na de most már kellene aludjunk, mert holnap nagy nap lesz.
ESTÁS LEYENDO
Maffia Szerelem |18+|. ~BEFEJEZETT~
RomanceA nevem Lisa Scott és ez az én történetem. Egy buliból hazafele elraboltak engem és a legjobb barátnőmet. Kiderült hogy a maffiafőnök fia rabolt el akinek feleséget kell keresnie hanem nem adják neki át a maffiát. _________________________________...