A napok csak úgy repültek. Mickkel rengeteget beszéltem a barcelonai tesztelés alatt. Elpanaszolta, hogy milyen kaotikusra és kapkodósra sikerült minden. Elmesélte, hogy büszke az eredményekre amit elért, mivel nem csak a csapattársa előtt tudott végezni, hanem nagyobb csapatokat is legyőzött, de nincs megállás, mert tudja, hogy még képes fejlődni.
-És akkor el tudod hinni, hogy egy pillanatra kint voltam Barcelonában a kivetítőn, benne voltam a topp 10-ben-mesélte nekem a kalandokat, amik az elmúlt 1 héten történetek vele.
-Büszkék vagyunk rád Mick. Sokra fogod vinni, nagyon tehetséges vagy.
-Remélem egyszer a Ferrarinál versenyezhetek majd, mint apa.
-Biztosan elfog jönni ez az idő, legyél türelemmel mert tudod a türelem rózsát terem.
-Igen, igen, tudom, tudom, csak olyan nehéz várni. Amikor benne vagy egy királykategóriában minden álmod az hogy a legjobb csapat hoz kerülj, ami jelen esetben nem biztos hogy éppen a Ferrari, de apám is ott versenyzett és be szeretném bizonyítani hogy én is el tudok érni olyan célokat mint amit neki sikerült.
-Lassan úgyis kiderül hiszen kezdődik a szezon nem igaz?
-De bizony, olyan izgatott vagyok-csillantak meg a szemei
Basszus azok a kék szemek, varázslatos. Órákig el lehet veszni benne, szinte látni lehet benne az ember jövőjét.
A napok nagyon hamar teltek, azt vettük észre hogy egyik pillanatról másikra elérkezett a szezon kezdete, ami nem jelentett mást, mint a búcsúzást. Tudtuk hogy ez a búcsúzás nem örökre szól de mégis olyan hihetetlenül nagy ürességet éreztem utána hogy elmondani nem lehet.Természetesen a versenyeket végig követtem Tv-n keresztül, de nem ugyanolyan volt mint ha személyesen ő mesélné el mit érzett abban a pillanatban az adott versenyen. Láttam hogy kisebb nagyobb sikereket elérnek a csapattal, de láttam komolyabb baleseteket is, ami persze megrémített hiszen nem tudtam hogy ilyen veszélyes is tud lenni ez a sport, legalábbis az elmúlt pár évben nem voltak ekkora balesetek. Természetesen láttam hogy küzdenek nehézségekkel leginkább Micken vettem észre. Sajnos ezek a nehézségek látszottak a felfogásában is, hiszen nem tudod teljes mértékben úgy oda koncentrálni az adott versenyekre mint a szezon legelején. Természetesen párszor sikerült telefonálunk egymással, de soha nem kérdeztem a nehézségekről, hiszen tisztában voltam vele hogy a hangulatát rombolná ez a beszélgetés. Nagyon reméltem hogy hamarosan bekövetkezik az ő várva várt nagy napja, amikor is megtudja mutatni mindenkinek, hogy ki is ő valójában, és mire képes.Szisztok! Ez sajnos picit rövidebb rész lett, mint a többi, de igyekszem a folytatással, ami rengeteg fordulatot tartogat.
YOU ARE READING
Az a bizonyos szempár
Fanfiction"Csak tanulni indultam, tanulni egy másik országba...." A történetnek van egy kis valóság alapja van, de inkább 1-2 információ valós csak, illetve Michael Schumacher állapota is kitalált, nem a valóságon alapszik, illetve Mick forma1-ben elért eredm...