Születésnap

59 4 0
                                    

A napok iszonyat hamar elteltek. Már áprilist írunk. Mickkel sajnos nem sokat sikerült beszélnem az elmúlt időben, mivel nagyon kevés szabad ideje van. Most épp péntek reggel van, és szaladok az egyetemre ugyanis ma 2db zh-t kell írnom. Gyűlölöm, komolyan gyűlölöm. Melyik az a szívtelen tanár aki PÉNTEKEN irat zh-t?! Ezt sosem fogom megérteni. A suli folyosóján sikerült osszefutnom Alenával is.
-Tessaaaaaa!-ugrott az apró lány a nyakamba-készen állsz a ma esti szülinapi bulidra?-pörgött be
-Már amennyire készen lehet állni, készen állok. Apropó, kiket hívtál meg, illetve hova megyünk?-kérdeztem kíváncsian.
-Csak egy kis bárba megyünk. Mia, Hazel, Lucas te meg én leszünk ott.
Igen, azt elfelejtettem említeni hogy megismerkedtem Lena (Alena) barátaival. Hazel iszonyat cuki lány, hatalmas barna szemei vannak és hosszú barna hullámos haja. Mia vörös hajú, zöld szemű pörgős, bulis csaj. Lucas..nos Lucas egy meleg srác, de egy csupa szív és együttérző ember, mondhatni ő tartja össze a csapatot.
-Nagyszerű, örülök hogy csak ennyien leszünk-válaszoltam megnyugodva
-Tudom hogy nem szereted a felhajtást, szóval mi mást tehettünk volna?!-nevettünk össze
-Lena, én most rohanok mert 2 zh-m is lesz. Ebédnél talizunk. Sziaa
-Oksi, sok sikert a zh-khoz. Puszaaa
A zh-k nem voltak annyira vészesek, mint amire számítottam. Lehet nem is attól féltem hogy nehéz lesz hanem hogy nem fogom érteni a kérdést, hiszem végülis ez volt az első zh-m amit németül kellett megírnom. A dogák miatt hamar eltelt a délelőtt és már a kis csapatunkkal az ebédlőben ültünk.
-Na és Tessa, hogy ment életed első német zh-ja?-tudakolta Lucas
-Szerintem jobban paráztam attól hogy nem értem majd a kérdést, mint hogy valami full nehéz téma lesz a zh-ban.
-Uu én emlékszem az elő ilyenemre. Mikroökonómia zh-m volt, és szó szerint sírva fakadtam mert nem értettem a kérdést-tettetett sírást Mia
-Emlékszem rá-nevette ki Hazel
Igen Hazel és Mia szaktársak, mind a ketten antropológiát tanulnak, még Lucas pszichológusnak készül. Igen sokszínű a csapatunk.
Ezek után már csak semleges témákról beszélgettünk. Majd mindenki ment haza készülni, vagy épp még az órájára.
Amikor hazaértem rengeteget gondolkoztam mit kéne felvennem, a választásom végül egy piros mini ruhára esett.
Hamar este lett így elindultam a bárba hiszen azt beszéltük meg hogy nyolckor találkozunk a bár előtt a parkolóban.
-Tessaaaa! Boldog Születésnapooot!-kiáltották mikor odaaértem.
-Köszönöööm-válaszoltam nekik kedvesen
Miután leültünk a bárba semleges témákról kezdtünk el beszélni. Szóba jöttek a nyári tervek, ki mit kezd egyetem után, illetve a szokásos pasi téma, amivel eddig a napig soha nem volt gondom, ugyanis tökéletesen rejtegettem az érzéseim Mick iránt. Ám ma, amikor belépett az ajtó minden érzelem ránk volt írva. Meglepődöttség, boldogság, megbánás, melegség, kedvesség.
-Oké Tessa, ideje elmondanod ki is ez a félisten.-kezdte kioktató hangnemben Lena
-Oké, azt hiszem tartozok egy kis magyarázattal. Amikor idejöttem...és azóta mondhatni beszélünk-fejeztem be a kicsit hosszúra sikerült beszámolóm
-Aztaaaa! En megesküdtem volna hogy neked soha nem lesz senkid, erre kiderül hogy egy híres autóversenyzővel kavarsz-esett le Mia álla
-És akkor mi van most köztetek?-kérdezte Lucas
-Őszintén, fogalmam sincs. Amióta versenyen van, nem sok időnk volt beszélni-válaszoltam
Az este további részében ez maradt a fő téma, de szerencsére ők kreáltak nekem sztorikat, így volt időm jobban megnézni Micket és barátait. Mickkel a pillantásunk az este folyamán többszőr akadt össze, de egyszer sem mentünk oda a másikhoz köszönni.
Hajnal 2 fele összecsomagoltunk, majd elindultunk haza. Azt hittem talán majd most odajön köszönni és esetleg hazakísér, de ez nem történt meg.

Az a bizonyos szempárWhere stories live. Discover now