Cihan'ın Berf'i

21 7 0
                                    

Aylar oldu. Sizden uzak kaldım biliyorum ama inanın ben de bu durumdan mutlu değilim. Şubat ayındayız ve sizinle aylardır konuşmadım. Bu süre zarfında sürekli yazmak istedim ama bir şeyler engel oldu. Çünkü ben şuna inanıyorum. Konu ne olursa olsun içinizden gelmiyorsa ve anıların bazılarının sizde kalmasını istiyorsanız o sizde kalmalı. Bende öyle yaptım umarım beni anlarsınız. Ki anlayacağınıza eminim. Dediğim gibi aylardan Şubat. Cihan ve ben aynıyız. Güzeliz,güzel kalacağız. Her an daha çok aşık oluyorum ona, her saniye... Cihan ile beraber dün bir karar aldık. Sınavım bittikten sonra Cihan yanıma geldiğinde beraber bir fotoğraf paylaşacağız sizinle. O zaman kadar biraz sabır tırtıllarım. Her anımızda olacaksınız sonrasında.Tamay ile beraber bir çok düzenleme yaptık. Ama ilk düzenlememiz dersler. Sonrasına bakarız diye düşündük. Cihan ve Tamay tanışmıştı zaten. Ve geçen gün Tamay bana bir cümle kurdu o kadar güzel geldi ki.
"Cihan'ın Berf'i"
Çok anlamlı ve güzel değil mi? Aslında ben bunu Tamay düşündü ve buldu sanıyordum ancak öyle değil. Tamay ile Cihan mesajlaşırken "Cihan Berf benim demiş tabi Tamay de benim." Ay bunlar valla beni paylaşamıyor neyse anammm. İşte sonra Cihan bu kalbim de ki kelebeklere nefes veren cümleyi kurmuş. Tabi Tamay de etkilenmiş susmuş. Ama hala Cihan'a "umutlanma Berf'i ilk ben gördüm"diyor. Bence Tamay bana aşık ama çaktırmıyor. Her neyse Cihan'ı arama vaktim tırtıllarım. Söz verdim ona bugün arayacağıma dair. Arayalım,kesin yine oyunda ama rahatsız edelim neticede ilerde pc'nin başındayken gidip "kalk lan yeğen eşin geldi"diyeceğim. Eh tabi bu cümle değişebilir ama kim bilir belki değişmez. Nasip canlarım. Neyse arayalım bakalım Cihan Hazretlerini. Su aşqım da Cihan'a Hazretleri diyor efendimiz sanki. Haspam. Aloo Cihan Efendi haddini bil. Ihım tamam gerilmeye gerek yok. Bak yine kendi kendime konuşuyorum,toparlan Berf.
Cihan Aranıyor...

- Güzelim.
(Ay güzelim diyooo bismillah Allah'ım büyüksün.)
-Cihannn.
-Nasılmış benim bebeğim?
(Bakın bebek değilim o öyle diyor yoksa bilirsiniz ben çok olgun bir hanımefendiyim.)
-İyiyim,sennn.
-İyiyim,oyundayım. Biraz bekler misin bitsin konuşalım.
(Ahaaa tavır yapmam için fırsat. Yağdır kızım Berf. Göreyim seni. Düştün elime Cihan Efendi. Ecelin geliyor bekle. Tamam abartmayalım çocuğu öldüreceğiz sonra. Ay tövbe tövbe ölmek ,ölüm yok asla. Hazır mıyız tırtıllarım? Ben hazırım başlıyoruz. )
-Öyle mi? İyi o zaman ben rahatsız etmeyeyim sen oyna oyununu.
-Güzelim az kaldı,sabret bitecek.
-İnşAllah sen uyurken pc'ne nazar değer kırılır ama sen fark etmezsib. Sonra bi açarsın ekranın kapkara,aaa açılmıyor. Sonra bir sürü şey yaparsın yine açılmaz. Sonra tekrar denersin yine olmaz. Sonra o acı gerçek ile karşılaşırsın pc'n rahmetli olmuş. Bize de helvasını kavurmak düşer. Nur içinde uyusun. İyi bilirdik.
-Ne,saçmalama. Hemen geri al dediklerini Berfin.
-Aaaa laf ağızdan bir kere çıkar. Neticede benden değerli sayıyorsun o pis,hain oyunlarını. Banane. Savunmam iddialı. Ben kazandım.
-Berfiiinnn!
(Bu Cihan Öküz Dili ve Edebiyatı'nda kızmak üzereyim beni zorlama seni incitmek istemiyorum demek. Ama ne yapalım bacılarım biz de böyleyiz. Berfin'i ekmek nedir göreceksin. Ayrıca o gavur malı olan pc'den ne hayır gelir değil mi? Oyunlar fln hep kâfir. Bunu dedim ya bir garip geldi gören de beni telefonun da ezan saati programı var sanar. Ama olsun iman önemlidir. Ay neyseee. Cihan kudur. Hah.)
-Efendim Cihancımcım, bir şey mi oldu?
-Laflarını geri al.
-Never ever!
-Berfin!
-Cihan?
-Kızım,sen beni delirtecek misin? Bir oyun elbette benim aşık olduğum kızdan,yani senden değerli değil ama biliyorsun ki bu bizim için iyi bir maddi gelir olabilir. Hayallerimin yolu buradan geçiyor. Anlayışlı olur musun lütfen?
-Yaaa Cihaann. Tamam özür dilerim. Geri aldım hepsini.
(Ama bacılarım bu çocuk böyle olursa biz nasıl tavırlanacağız hağ? Güzel konuştu bak. Etkilendim. Gerçi hep etkileniyorum. Neyse konumuz bu değil.)
-Berf,seni seviyorum.
-Cihan,seni seviyorum.
(Şapşal 2 aşık olmadan toparlanalım. Bize yakışmaz.)
-Berf. Ölüyorum gözlerine.
(Tanrımmm,Ozbi-Dünyam. Bu şarkının bizim için anlamı var. Ne mi? Bir keresinde ikimiz de birbimizden habersiz bu şarkıyı dinliyorduk. Ve bunu uygulama sayesinde fark etmiştik. Duygulandım. Hemen oyununa ayak uydurmam lazım.)
-Cihan.Ölüyorum ah bana sor.
-Yaşıyorum seni delice.
-Yaşatıyorsun beni off.
(Ayyy bu çocuk gerçekten dualarımın karşılığı. Love you Cihan.)
-Güzelim istersen kapatalım. Sen ders çalış,geri kalmanı istemiyorum.
-Olur,ben bitirince sana yazarım.
-Tamamdır. Seni seviyorum.
-Seni seviyorum. Huççakal.
-Görüşürüz Baş Belası.
Vee kapattık. Ayrıca o bana Baş Belası mı dedi? Hah. Benden güzel Baş Belası mı var sanki? Yok tabi. Neyse egomu kenara bırakayım. Ben derslerin başına geçiyorum. Sizi seviyorum tırtıllarım. "Vazgeçtiğiniz tek şey, sizi mutsuz eden etmenler olsun. Mutlu kalın..."

"Belki uzaktık;ama biz uzakken güzeldik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Belki uzaktık;ama biz uzakken güzeldik."

Cihan'dan;
Gitti. Yani ders çalışmaya. Sakın öyle düşünmeyin. Onun gittiğini düşünmek,bu benim en büyük korkum. Ve biliyorum ki, Berfin'in de. Uzak mesafe denilen bu şey o kadar zor ki. Size ne desem hissettiğim şeylerin yanında ufacık kalır. Belki aranızda bu duyguyu bilen vardır. Belki çoğunuz yaşamadınız bile. Ama zor. Çok zor. O üzülecek diye güçlü kalıyorum. Üzüldüğünü bilmek, görmek beni yıpratıyor. O iyi ise gerisi önemli değil. O iyiyken ben de iyiyim. Ve ben iyi olunca o. Biz beraber iyiyiz,beraber güzel olduğumuz gibi. Çok bir şey diyesim gelmiyor. Bilirsiniz ben onun aksine suskun biriyimdir. Özellikle konu o iken. Ama o konuşur,anlatır. Onu seviyorum. Her neyse sanırım gitsem iyi olacak. O yokken bir şey yapasım ve konuşasım gelmiyor. İyi günler ,benim dostlarım.

Tamay'dan:
Size daha önce konuşmadım galiba. Konuşmuş da olabilirim. Ama bu diyeceklerim çok önemli. Çünkü ben ALDATILIYORUM. Evet evet doğru duydunuz. Kim tarafından mı? Bu nasıl soru şapşal tırtıllar? Berfin tarafından tabi ki. O Cihan kişisi ile aşk yaşıyor. Hayır tamam çok güzeller,maşallah Allah nazardan korusun. Aşklarını arttırsın. Kavuştursun okey ama. Ben de varım be. Benim suçum ne? Güzel olmak olabilir. Şaka şaka. Berfin olsa küfür edip "pis egosit" derdi. Siz bilmezsiniz ama onun fazla akıcı ve etkileyici bir küfür hazinesi vardır. Ve bir de beddua. Kızmadığı sürece asla demez. Kızarsa eyvahlar olsun. Tövbelerin tövbesi. Neyse bacılar. Ben gidip ağlicam. Şaka tabi ki uyumam lazım. Gece 1.30. Deli dürttü kesin beni. Bu saatte konuştum. Neyse Berfin lafıyla eniveeyyyy (ingilizcem iyi değildir de çaktırmayın size zahmet.) Good bay cicişler.

Su'dan;
Benim kuzenim salak galiba. Ya da galiba değil direkt öyle. Beni arayıp "aldatıldım" diye ağladı. Çok önemli bir şey beklerken. Berf ve Cio'dan bahsetti. Ya sen mal mısın? Bunları duyuyor ve okuyorsan bana cevap ver? Beni ve keyfimi gecenin bu köründe rahatsız ettiğin için seni boğazlayacağım kuziş. Seni love. Neyse Mutluluklar Berf ve Cihan Hazretleri. Sizi severim beybiler. Berf'in bir sözü vardır, sizi onunla uğurlayacağım tabi bu söz Tamay'a. "Hadsiz Köpek,bir hanedan Sultan'ını rahatsız ettin."Umarım kellen gitmeden açıklamanı yaparsın kuziş hadi eyvallah.

V.K. - 1800 Km.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin