Selam tırtıllarım uzun zaman oldu farkındayım ama gerçekten şu sınav çok vaktimi alıyor. Umarım hazırlanan herkes en iyisine sahip olur. Şimdi ben bir karar verdim biz sizlerle beraber "Tamay Şerefsizi ile Mücadele Vakfı" kuruyoruz. Evet doğru duydunuz. Neden mi? Çünkü bu insan benzeri yaratık beni delirtiyor. Tanımasam asla böyle olduğunu düşünmem. Zeka yaşı 5 falan bence. Şimdi ben neden böyle diyorum ona gelelim. Gelin olay gününe gidelim anlarsınız o zaman.
4 Gün Önce;
Tamay ile okuldan çıktık ve yürümeye karar verdik. Evlerimiz okula 1 saat uzaklıkta ve biz o soğukta yürümeyi tercih ettik. Manyaklık gereği işte. Tamay diz kapağın da çatlak olan biri. Çok yürümek sanıldığı kadar faydalı değil ona. Ve ikimiz de astım hastasıyız yani her evin bacasından duman çıkarken -ki çoğu kömür- biz yürüdük. Beynimiz soğuktan işlevini kaybetmişti bence çünkü böyle bir olayın başka bir açıklaması olamaz. Neyse işte yürümeye başladıktan 25 dakika kadar sonra Tamay öksürmeye başladı. Geçer falan dedik ama daha da arttı. Ve "diz kapağım ağrıyor yavaşla "dedi. Ben de bir şey olmasın diye yavaşladım ancak düzelmedi.
- iyi misin?
-Hayır. Tüpümü ver.
-Tamam nerede?
-Çantamın önünde.
Hemen tüpünü uzattım ,oturttum onu. İyi olmasını beklemeye başladık ancak gittikçe kötüleşiyordu. Neyi vardı anlamıyordum. Birden düştü yere "gözlerim kararıyor" dedi. Çığlık atmaya yardım istemeye başladım. Etrafta kimse yoktu hemen annemi aradım. Annem sağlıkçı çünkü. Açmıyordu. Adeta tüm her şey bize oynuyordu. Gittikçe korkmaya başlıyordum çünkü cidden kötü görünüyordu ona bir şey olursa ne yapardım ki ben? Zaten son zamanlarda Cihan ile konuşamadığım için eksik ve kötü hissediyordum bir de kardeşim zarar görürse tam çökerdim. Evet ders çalışıyorum ben Cihan ile ilgilenemiyorum. Neyse buna sonra değiniriz. Üveyin koluna girip onu kaldırmayı denedim yüzüne su çarptım. O sıra da Tamay gülmeye başladı. Ne olduğunu anlamaya çalışırken şaka yapıyorum diye bağırdı. Neye uğradığımı şaşırdım Hiç bir şey demeden arkamı dönüp gittim. Çok kırılmıştım öküz mala. Onunla konuşmayacağım. Beni korkuttu.
Günümüz
Heh işte olay tam olarak böyle. ve o günden beri kendisi ile konuşmuyorum. Hani belki düzelir dedim ancak yarım saat önce arayıp "Berf kızma ama ben birazcık Cihan ile kavga etmiş olabilirim" dedi. Evet böyle dedi. Cihan'ı aradım konuştum baya olay asla kavga değil. Cihan'a "Berf benim, ağla" yazıp eski bir fotoğrafımızı atmış. Cihan da "hayal alemin etkileyici" deyince bu delirmiş çocuğa laf etmiş. Cihan aşkım da çok olgun olduğu için hiç tepki vermemiş. İşte öyle o yüzden hemen sizinle vakfı ya da kulübü kuruyoruz. Sizi seviyorum bugünlük yeterli. Çünkü zihnim olandan fazla dolu. Ve belki bu bölüm saçma ama yazmak istedim. Sizinle bir şeyler paylaşmak beni mutlu ediyor ve gerçekten iyi geliyor. Hoççakalın...