1✨

13 2 0
                                    

   Ishe e marte, sapo ngarkova canten e fundit ne makine. Do ta nisnim kete vere me pushime ne Durres tek shtepia e Katares. Nuk ishim nga ato qe kerkonim lluksin, mjafton te ishim bashk e te knaqeshim.

   Sapo arritem dhe po mbusheshim me fryme pasi ngjitem 7 kate ne kembe te ngarkuara me canta. Per ironi te fatit po ne ate kohe do shfaqej nje djal i gjate brun me sy jeshil i cili do te ishte djali i fqinjes se Katares se bashku me dy djem te tjere moshatare me ne njeri bjond e tjetri brun te gjate me sy kafe. Te treja te habitura pame njera-tjetren dhe Katara u shkeput nga ne per t'ju hedhur ne qafe sy jeshilit. Kishte 3 vite pa e pare pasi kishte shkuar te bente gjimnazin ne Angli tek te kushot e tij e kishte ardhur te kalonte pushimet ktej...

    -"Alan po nga je o burr ke humb fare 3 vite si nuk u kujotve tna shkruaje njeher"- tha Katara duke hedhur cantan qe mbante nga shpina ne toke e duke na len ne pritje mua dhe Celestian.
    -"Ja shyqyr mu dha rasti te vija kte vit ktej, shyqyr esht dhe mami ne Tiran e shtepine e kam pr vete nje muaj te tere do rri me kta nacut e londres"- tha ai duke ber me shenje nga dy djemt qe po qendronin pas tij.
    -" Cfar rastesie"- tha Katara duke ngritur vetullat si e habitur e duke u kthyer nga mua e Celestia vazhdoj -" Dhe un kam ardhur vetem kete vere pa mamin po mungesen e saj e kam kompesuar me kto bukuroshet.
-"Shiko kjo eshte Galiona"-duke ber me dor nga mua -" Kurse kjo bjondja eshte Celestia.

   Ne kto momente kuptova qe sduhet te rrija me si e ngrire por te beja dicka dhe vajta drejt tyre duke kapur Celestian perdore dhe u prezantuam me ta. Ndryshe nga ne qe u prezantuam me veshtiresi djemte bene levizjet e para, ishin te shkathet.

   Tani isha un, Katara, Celestia, Alani dhe dy shoket e tij Rei dhe Martini  ne mes te Durrsit, ne te njejtin pallat dhe ne te njejtin kat, me shtepite tona ngjitur njera-tjetres. Epo ketu kuptova se aventura jone sapo kishte nisur dhe zoti kishte planifikuar nje vere te paharrueshme per ne.

   Te pakten keshtu mendoja.

Spirits who belong to summer Where stories live. Discover now