U zgjova ate mengjes nga ulerimat e Katares:
-"Prap e njejta histori me kte m*t banje"- dhe doli me nxitim nga banja duke na fluturar 2 kova dhe 4 bidona mbi kokat tona dhe u ngritem te treja direkt dhe pa na len mundsi te shpreheshim vazhdoi -"cohuni moj shushka akoma aty me rrini, ec se do ikim ne tarrac do marrim uje nga depozita e komshinjve"
-"ca thu moj esht akoma ora 7 ti thua cohu mbush uje kam ardh te pushoj uje ktu jo te punoj"-thash une dhe u ktheva nga ana tjeter e shtratit por ishte e kot pasi nese Katares i thot mendja dicka do te behet dhe pik.
-"Po mir po pse ?" -u degjua Fiori
-"Depozita jone e ujit eshte pa celes dhe dikush na i ka vjedhur ujin, dhe ne do bejme te njejten gje, ikim tani"
-tha Katara
-"Erdhem erdhem se na vdiqe" -u degjua Celestia.Dhe filluam prap te ngjisnim shkall dhe prap shkall. Kur arritem atje kontrolluam depoziten ton e cila ishte bosh dhe secila nga ne kapi nga nje kove e bidon dhe nisi te mbushi kovat nga uji depozites fqinje dhe mbushnim tonen. Pasi e perseritem rreth 5 here kte gje degjuam hapa dhe direkt lam cdo gje ne tok dhe u fshehem kur pame djemte gjithashtu me kova dhe ne ate moment doli Katara pas saj dhe ne duke then :
-"Jeni shume vone gjumasha uji mbaroj" dhe ne moment mbushi depoziten me koven e fundit mblodhem gjerat dhe ikem ndonse ishim ber qull nga ndjesia fitores nuk na interesonte shume.U kthyem ne shtepi per tu nderruar pasi do dilnim ne plazh. Tashme pjese e aventures sone ishte dhe Fiori. Sapo zbritem shkallet vume te katerta syzet, leshuam floket dhe shijonim flladin e mengjesit teksa perplasej ne fytyren tone dhe ledhatonte floket tane. Zume cadren dhe dukej se si cdo vit Durrsi ishte i mbushur me kosovare por kujt i interesonte, nuk ishim ne vend te pasur apo lluksi por ishim bashke e kjo kishte rendesi shoqeria jone. Ne ate moment nxorra birrat nga canta dhe i thash te gjithave nga nje, situata u be me interesante kur u shfaqen cunat ne horizont dhe zune cadren ngjitur nesh. Ne ato moment morem birrat ne dore dhe shkuam te merrnim varke hipem dhe u larguam goxha larg bregut.
Por surprizat nuk kishin fund kur dy motor uji u shfaqen rreth nesh e kush tjeter valle? Nje njerin ishte Alani me Martinin kurse ne tjetrin Eklidi me Rein. Pa pyetur hipen ne varken ton e u ulen rreth nesh po pa u ambjentuar mire Martini mori Celestian dhe nisen te bejn xhiro me motorr uji. Nderkoh une u hodha nga varka duke u zhyur ne uje dhe nisa te notoja larg por fill pas meje ne uje u zhyt Eklidi dhe erdhi shume prane meje.
-"Cpate qe ndalove apo te bezdisi prezenca ime" -tha ai
-"Jo" -ja preva une shkurt
Ne ate moment ai buzeqeshi dhe vazhdoj -"Une e di qe ti ke nje fiksim per mua"
-"Mos te te genjej mendja" -thash une e vendosur dhe u zhyta posht, nuk e di nese u zhyta se doja apo per t'i shpetoja situates dhe mendimeve te mija...
Ne ate moment degjova Alanin te therriste nga Eklidi
-"Mire Martini po dhe ti mer burr"- tha ai duke qeshur
Por ai nisi te qeshte dhe se vriste shume mendjen se cthonin te tjeret por vazhdonte tme shihte mua dhe kjo gje me pelqente paksa.I ndjeva syt e tij t'me pershkonin trupin dhe mendimet mu zhduken ne ato caste paqeje.
Dolem ne breg dhe Katara nisi te shihte telefon kurse une u shtriva permbys ne shezlon. Tek djemt Martini sishte kthyer akoma me Celestian qe kushedi nga kishin perfunduar, Rei ishte verdall e po ngacmonte nja dy kosovare kurse Alan ishte me Fiorin, pra atje ishte vetem Eklidi.
Ne moment bertiti Katara :
-"Yessss, coje menderen ikim te behemi gati"
-" po tani ca ndodhi" -ja ktheva
-" Esht Dafina sot te cinco do ikim dhe pik" -tha
-" Dakort" -ja ktheva, nuk kundershtova pasi kishim rreth dy muaj e gjys qe nuk kishim shkelur ne ndonje klub dhe cinco ne Tirane nuk funksonon ne vere dhe perderisa ishim ne Durres pse jo
-" Do vim dhe ne" u degjua Eklidi dhe se di pse buzeqesha ne ato momente, gje qe sdoja ta beja.Gjithsesi pritem sa erdhen te gjithe dhe nga fytyra tyre dukej se te gjith ishin kenaqur. Mblodhem gjerat dhe u nisem per ne shtepi. Prap shkalle o zot kur do i vij fundi.... po te pakten kishim ujin. Lam floket e dolem ne ballkon duke pritur te thahen ndekoh qe benim muhabet dhe pas nja 3 ore te mira pergatitje ishim gati.
YOU ARE READING
Spirits who belong to summer
Romancenje histori dashurie qe ju kthen ne netet e gjata verore. Per Galionen cdo gje eshte perfekte: clube, plazhe, muzik, shoqeri,,,,dhe nje kthes e papritur nga zoti kur takon ate