Djemt ende sna kishin pare, ishim me makinen tone. Sapo parkuam morem cantat pame ne pasqyr veten bem rimelin e fundit dhe dolem. Nuk pritem gjate shkuam direkt tek tavolina jone e cila ishte afer skenes kur pas 10 minutash u shafqen djemt.
-"Mesa shoh e paskeni marre shum seriozisht kte mbremje qenkeni zbukuruar por ato buzet e kuqe nuk ti rezistoj dot" - tha Alani duke terhequr Fiorin prane vetes dhe duke e puthur.
Sakaq Martini ju afrua Celestias per ta ngacmuar pakez dhe une po rrija me Kataren e cila nuk duroj shume po ju afrua bankaut.
Rein e dini ju, pa filluar mire nisi me vajzat qe gjeti aty verdalle dhe une ngela me Eklidin.-"Mos mendo se kam ardhur ketu per ty" - me tha ai duke pare nga skena
-"Nuk ta kam kerkuar dicka te tille, pastaj ktu kam ardhur te degjoj Dafinen e jo ty" - ja preva une duke u drejtuar nga banaku. Bisedat qe bej jane shume te shkurtra megjithse dua vertet te bisedoj jam gjithmone ajo qe largohem.-"Bukur dhe ti mungoje" -thash une kur pash se kush ishte ne banak dhe po rrinte me Kataren.
-"Mos e bej te madhe" -mu drejtua Katara -"thjesht po rrim per momentin bashke pasi ska asnjeri interesant verdall"
-"Gjithsesi, gezohem qe te shoh perseri ......" -thash une duke u shtirur.
-"Dukesh e njejta Galion, po pse qenke me nerva sot"- tha banakieri
-"Sjam me nerva thjesht u merzita, kur do filloj shfaqja"-ja ktheva une me qetesi
-"Per pak..." -tha ai duke kthyer shikim nga Katara.
Sic e kuptuat ishte ish i dashuri i saj por mos ti rrente mendja sdo ta lejoja te perfundote prap me te.Mora nje Redbull dhe i lash vetem ata te dy. Pra teknikisht tani te gjitha gocat e gjeten nga nje ne vetem diten e dyte e pa besueshme. Gjithsesi nuk zgjati shume dhe ne skene u ngjit Dafina Zeqiri. E adhuroja ate person. Te gjith u mblodhem ne tavoline e nisa te kendoja me vajzat cdo kenge te mundshme, nderkoh qe djemt porositen vodka e redbulla.
Playlisti ishte perl dhe veshi me kapi nje nga kenget fav te miat dhe sapo kjo kenge nisi nuk e kontrrolloja me veten dhe thjesht lash trupin tme komandonte dhe te shijoja momentin.
PA ASNI PENDIM
PA ASNI MENDIM
O OSHT E LIRE
E MNYRA QYSH E LEVIZ TRUPIN
M SHTIN ME RA N DASHNI EDHE GURIN
NDENJE LEHTSIMI
E GJEN TE VALLZIMIDhe kur ktheva syte nga ai u kthjellova. Ai filloj te buzeqeshi por ne ate moment me terhoqi Celestia duke bertitur:
-"Koha per selfie, qeshnii" -dhe nderkoh shkrepi fotonPo ja kalonim shkelqyeshem pas nja 3-4 kengeve kuptova se kishim pire shume dhe mendimet po me ngaterroheshin, them se isha e pa vetedijshme. Por sme plasi shume, cfare do qe do beja sdo pendohesha.
Pashe nga Eklidi dhe ju afrova duke i hedhur krahet ne qafe
-"Mesa shoh dikush e paska tepruar me pijen" -tha ai
-"Nuk mbaj mend shume por sme intereson dua te shijoj momentin" -u pergjigja por qe do pendohesha me vone, sdija cfar nxirrja nga goja.Por e leshova dhe ktheva koken nga vajzat cte shihja.
Mesa duket nuk isha vetem une ajo qe po argetohej. Nga ana tjeter Celestia nuk priti me shume se dy dite dhe Martini ishte bere i dashuri saj i ri. Ahh po se harrova sapo dhane dhe puthjen e pare.Isha vertet e lumtur per te. Ora ishte rreth 12:40 dhe pervec Eklidit ge gjith ishim te dehur keshtu atij i ngeli tna conte ne shtepi 7 vetave. Nuk qendruam deri ne fund sesi nuk dihej si mund te kishte perfunduar pastaj.
YOU ARE READING
Spirits who belong to summer
Romancenje histori dashurie qe ju kthen ne netet e gjata verore. Per Galionen cdo gje eshte perfekte: clube, plazhe, muzik, shoqeri,,,,dhe nje kthes e papritur nga zoti kur takon ate