2✨

5 1 0
                                    

  Hym brenda ne shtepi e nisem te pastronim pasi kishte nje vit pa u prekur, qe veren e kaluar.
Nderkohe qe mbushem koven me uje dhe morem leckat, hapem kenget e Dafines. Ishte kengetarja jone e preferuar. Dhe pse Noizy nuk e linim pas, pervec faktit qe pallati yn ishte perball lokalit te tij dhe e shihnim shpeshdashuronim kenget e tij. Por pas disa casteve heshtje nisen thumbimet e Katares:

-" E moj Celestiaa, mos mendo se nuk i vura re shikimet e tua me Martinin ate shokun e Alanit" -duke bere qe menjehere te shfaqej nje skuqje e lehte ne fytyren e Celestias.
-"Joo ca thua kshu, ska per te ndodhur, nuk erdha ktej per te zene te dashur dua vetem te shijoj kto pushime"-tha menjehere ajo duke u munduar te dale nga situata
-"Sidomos tani do knaqesh e do ti shijosh akoma me shume" -nderhyva une
-"Ja e shikon dhe Galiona ndan te njejtin mendim si mua, po qe se ckam nje parandjenje qe dhe ti..." -tha ajo duke mu drejtuar mua -"do ta gjesh ktu nje pa merak"
-"Ok si te thuash ti, mund te vazhdosh programin tend pa problem fare" -iu drejtova une dhe sakaq vazhdova -"ti shiko te sistemosh veten njehere
-"mos u shqeteso per mua deri javes tjeter do kem gjetur ndonje" tha Katara dhe papritur ra dera...

     Ishte Alani dhe dy djemt e tjere te cilet na ftuan per kafe tek lokali perball shtepise sone. Ishim ne gjendje skandal i zotit dhe un me Celestian nguruam pak por Katara pranoj direkt na mori zvarre e shkuam urte e bute.

      Bem pak muhabet dhe me aq sa kuptova kishte nje pelqim mes Celestias dhe atij djalit Martinit dhe ishte mjaft e dukshem. Epo parandjenja e Katares nuk gabon kurre ne keto pune. Gjithashtu kuptova se Alani kishte te dashur kurse ai djali tjeter Rei ishte nje playboy tipik shqiptar ama ne tashme ishim mikeshat e tij dhe ne e konsideronim si shok gjithashtu. Epo Alani do na prezantonte me te dashuren e tij dhe vec se duhet te shkonim ta merrnim e ketu nderhyri Celestia:

    -"Si do shkojme tani ne oren 10:30 te marrim vajzen? Po ajo ku do te qendroj? Po prindrit e saj cdo te thone?
-"Mos u shqeteso fare per kete, ja kemi marre doren ajo iken e vjen ne Angli tek mua, nuk po vinka dot deri ne durres pastaj ne autostrade e ka shtepine" -tha Alan me mosperfillje.
-" Iken e vjen ne Angli?" -nderhyva une -"pse ju burojne leket nga qielli juve apo jeni nga ata qe merreni me drog e sdini ku ti prishni"-thash me ironi.

     E ne kte moment djemt qeshen, dhe Alan me shkeli syrin si te ishte nje pergjigjje pozitive
-"Shi shi, 3 vite ike mor dhe ca spaske bere" tha Katara por fjalen do tja nderpriste boria nje Audi te zi nje nga modelet e fundit ne mos gabohem.

   Xhami u hap dhe brenda saj ishte nje djal ezmer moshatar me ne na i beri me shenj te afroheshim, kuptuam qe ishte shoku djemve.
Ejani tha Alan do shkojm te marrim Fiorin.
Kjo e fundit ishte e dashura e tij dhe nje zot e di sesi do te futeshim dhe 6 veta brenda makines.
Por kot nuk jemi shqiptar...
-"Edhe nji se u mbush" -bertiti Alan

     Ne vendin e shoferit ishte ky djali qe nuk u prezantua derisa Alan, qe ishte perbri tij bashk me Rein na tregoi se ishte shoku tij i ngushte Eklidi. Mbrapa isha une, ne prehrin e Katares, perbri meje Martini dhe Celestia. Epo nuk mund te mos e pranoj qe gjate gjith rruges kam shkembyer disa shikime me shoferin i cili me shihte nepermjet pasqyres. Veshtroja profilin e tij arrija te depertoja ne syte e tij ishte ambicje dhe kafe e forte. Shihje gjithcka atje, ne qepallat e syve te tij te kafenjt... po cfare po mendoja valle.

     Arritem dhe Eklidi ndaloj makinen pritem pese
minuta kur pame nje bjonde duke ardhur me vrap qe hapi deren nxitimthi dhe duke ju marr fryma tha
-" C'pret shkelja gazit..."

      Sic mund ta kuptoni ja kishte mbathur nga dritarja shtepise dhe sa hap e mbyll syte u nisem ksaj here 8 veta brenda makines. Fiori na pa dhe na takoj ashtu ne ato kushte. Ajo ishte gjithashtu moshatare me ne, kishte floke bjond e sy jeshil ishte goxha simpatike.
-" Per kete po flisja" tha Katara dhe vazhdoj -" me pelqen tipi yt mendoj se do mesohem shpejt me ty."
-"Jo po thoni pastaj qe skam shije, un di cka zgjedh" - tha Alan dhe fjalen ja preu Fiori
-" Po me beni me turp tani, dhe nje vajze si puna ime te behem me turp oh jojojo..."

Ja ku filloj avazi, te ngjiteshim perseri ne katin e 7. Ja ku ngjitem dhe shkallen e fundit pas 10 minutash dhe po vdisnim per uje. Fiori do te flinte nga ne, okej te tregohem e sinqert e kisha pak te veshtire te besoja se sapo futem ne shtepi nje te panjohur, like sapo erdhem eshte vetem dita e pare dhe cfare nuk ndodhi... imagjino ditet e tjera. Por Fiori me pelqente ishte e shkathet, e zgjuar e simpatike thjesht shpresoj qe ne dere tmos na trokasi ndonje i aferm i saj e tna hapi pune me ndonje polici.

         —"Po e zmadhoj shume, harroji kto dhe fli gjume ishte nje nate e gjate" - i thoja vetes por vazhdimisht ne mendje me ngacmonte portreti i shoferit derisa me zuri gjumi...

Spirits who belong to summer Where stories live. Discover now