10✨

4 1 0
                                    

    Pak nga pak ditet po iknin dhe gjithcka qe do ngelej ne fund do ishin kujtimet... keshtu mendoja dhe pse shoresoja per me mire. Nuk kisha nga ta dija se cfare ishte e shkruar per mua. Momentalisht une isha bashke me Eklidin. Po dhe vajzat vazhdonin te ishin me djemt e tyre madje dhe Katara u bashkua me ishin.

Ishte java e parafundit e korrikut. Javes tjeter do ktheheshim ne Tirane. Kto ditet e fundit vendosem ti shijonim ne maksimum dhe pse vera skishte mbaruar akoma dhe do ktheheshim perseri ketu.

Dolem ne plazh pasi hengrem dreke dhe afruam shezlonet ne hije dhe u ulem duke ber muhabet.

Ishim te lumtura vetem ne te treja si nje here e nje kohe. Celestia mori boksin dhe Katara menjehere e ndezi duke e cuar tek kenget e vjetra te Noizy-it ato te OTR dhe mimika fytyres sime me te Celestias i tregonin te gjitha dhe Katara menjehere u kthye :

-" Cfare?!.. hajde mos na beni kot tani si te turpshmet e shekullit ju kapni nga nje birr e nisni kendoni me mua."

Epo thell thell kishte te drejt ne u rritem neper lagjet tona me moshatret tane duke degjuar kenget e Noizy deri naten von dhe i dinim permendesh por ishte pak e sikleshtme. Epo kujt po i plaste ne fund te dites ne per budalliqe kemi lindur dhe keshtu kapa boksin i ngrita zerin dhe nisem festen.

OTR ME ZEMER OTR ME MALL
SONTE KREJT VENI PO MERR FLAK
KUSH ESHT ME MU KREJT DURT NALT...

JOM I FTUM DHE NIHER SI SPECIAL I NATES SI P* PRAP KRYE T RRADHES...

okej po albumi noizy pak me ndryshe esht tjeter nivel
Nejse ishim ne qefin ton po kendonim pinim deri ne momentin qe vjen nje djal si prerje pederastash ul syzet gjith tangerllik e thot
Uleni pak muziken se ka e tjt ktu

Kaq donte dhe Katara per te nisur atentatin kunder viktimes se rradhes dhe vazhdon :
-" Epo t ishte noj yll bote e kisha fik fare po tm vi mua nji si surrati jot e tm thot kshu? Kulmi pz vras veten ik o xhaje andej gjej shoket se muzika kshu do rri."

Ja kjo esht shoqja ime. Por ai djali u afrua e ja ktheu
-" Sjeni vec ju ktu uljani zerin tani"

Opa u cua ne kemb Katara. Dhe nisi shfaqja:
-" Ste pelqen ik zhduku mos ta shof surratin e qelbur. Sme intereson kush mutin je apo ca mutin ke. Ktu pronarja jam un dhe vendos un tani ose ik me t mir ose t zhduk un e te bej mos t shofesh me ket vend me sy."

Dhe ai djali iku pasi Katara e beri per dy lek. Pas ca minutash e fikem muziken pasi na u prish terezia u merzitem pak por jo nga ai cuni thjesht skishim cte benim. Mblodhem plackat nisem te ecnim buz detit kur cte shihnim. Cunat kishin marr nje skaf dhe dy motorr uji dhe sigurisht nuk pritem por pam njera tjetren e ja dham vrapit per tek ata te lumtura.

Takuam cunat dhe nisen mjetin. Kaluam mire bem disa xhiro dhe vendosem te ndalonim afer nje bregu me shkebinj pasi ishte pamje e bukur. Katara me Alanin qendruan ne skaf kurse ne te tjeret u ulem tek shkebinjt e po shijonim pamjen.

Ishte mbasdite e dielli kishte nisur te perendonte kur ne ate cast Rei cohet ne kemb merr vrull dhe hidhet me kok. Me ngriu zemra mendova se plasi koken diku por jo. Pasi siguruan terren nisen te hidheshin te gjithe nje nga nje.

  Epo kur u hodh dhe Katara me Alanin qe sja thot fare per hedhje me kok une cfare po prisja ndonje ftese

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Epo kur u hodh dhe Katara me Alanin qe sja thot fare per hedhje me kok une cfare po prisja ndonje ftese.
Harrova faktin qe isha duke qendruar shume gjate duke pare diellin dhe kur u ngrita pernjehere per te marr vrull por mu erresuan syte dhe mu moren mend.

Bera gabim fatal pasi rreshkita dhe ne kte moment kujtoj vetem dike qe bertiti MOSS!!

Spirits who belong to summer Where stories live. Discover now