Eklid's Pov
Po prisja per te ne ujin e ftohte qe me kthelloj nga birrat qe piva me cunat. Ajo qendronte e ulur me fytyre nga perendimi duke pare diellin. Fytyra e saj e imet ishte skuqur e ishte puthur nga dielli, floket e saj ia frynte flladi i lehte po e shihja me aq shume detaje sa gjeja qetesi aty. Gjithcka doja ne ato momente ishte ta veshtroja pergjithmone ate. Ajo arriti te depertonte thell nen lekuren time te ashper deri tek zemra ime duke sheruar plaget e saja me shpirtin e saj.Nuk e vura re nuk u ngrit aq veullshem po vetem kur u trullos duke hedhur kembet sa para mbarpa dhe bertita sa kisha ne kok MOSS!!!
U zhyta menjere posht e shkova drejt saj per ta kapur. E ngrita ne siperfaqen e ujitn dhe ne cast me ndihmoj Rei te ngrinim lart. E shtrim ne vark, nuk po reagonte mendoja se as fryme spo merrte. Kishte goditur koken. Celestia dhe Katara u tmerruan nisen te qanin dhe bertisnin duke e goditur me shpulla te lehta dhe duke e shkundur.
NDALONI! Bertita un me jepni pak hapsire dhe vendosa duart ne kraharorin e saj duke ushtruar presion ne menyre te ncirrte ujin nese kishte pire. Perseri nuk reagoj mu desh ti beja frymemarrje artificiale. E provova dhe me pas e shtypa perseri ne kraharor. Po me mbyste ankthi, ne mendje me vinte skena e para dy viteve kur humba dashurine e pare ne duart e mia. Jo, jo perseri, kesaj here smund ta lejoja te ndodhte perseri. Nuk do mund ta perballoja dot.
Ne ato momente pash syte e saj jeshil, te cilit ishin bere e me te erret nga frika qe e kishte pushtuar. Kapa doren e saj u perkula dhe i peshperita ne vesh -Galion, te lutem behu e forte, mos guxo tme lesh...Ajo mbylli perseri syte. Kontrollova pulsin dhe frymemarrjet ishin ne rregull.
-"Alan ndiz varken do nisemi. Direkt tek makina" -bertita nderkoh vendosa koken e saj tek kembet e mia dhe mora telefonin per te telefonuar nje mikun tim.
-" Vrapo shpejt te ndezesh makinen esht afer lokalit te perhershem afroje tek plazhi. Nxito"
Sapo arritem e mora ne krah. Makina ishte ndezur. E shtriva ne sediljen e pasme me Kataren dhe Alanin perpara me shoferin. Pas nesh u nis dhe pjesa tjeter Celestia me Renin dhe Martinin.
U nisem per tek urgjenca ne Durres. E dorzova ne duart e mjekve dhe po prsija me te tjeret ne koridor gjith ankth.
-"Duhet te lajmerojme familjen e saj." -tha Celestia
-"Mos po tallesh gje?"-ia ktheu Katara -"nese e marrin vesh do tna vrasin si ne si ate qe perfundoj ne kete gjendje"
-"E di por ata kane te drejte ta dine" -vazhdoj Celestia.
-"Mua sma ben goja tja u them po t duash telefonoi vet." -tha Katara dhe u ul ne nje stol afer Reit.-"Lajmero mamane e saj duhet ta informojme" -thashe pa i ndare syt nga salla ku ishte futur Galiona.
Celestia pohoj me koke dhe pas disa minutash ne telefon na tha -"Po vine ketu."
***
Pas tre cerek ore ne koridorin ku po qendronin te rinjt u degjuan disa hapa te shpejt. Ishin prinderit e Galiones. Pane nga xhami i dhomes te bijen e syt ju mbushen me lot.
Pas kesaj u kthyen nga te rinjt dhe u cuditen aq shum kur pan djem rreth vajzave. Takuan Kataren dhe babai ju drejtua Katares dhe Celestias.
-"Me sekonda tma shpjegosh se cfare po ndodh ketu dhe kush dreqin jane kta djem!"
-"Epo erdhi koha tju tregojm... kta jan miqt tane ose me sakt komshinjt dhe kete vere e kaluam bashk si grup shoqeror dhe me te vertet jemi kenaqur shume. Kaq mund tju them zotri pasi te tjerat sme takojn mua, tja u tregoj flisni me Galionen kur te zgjohet.."Babi saj ishte i nxehur ne maksimum por sishte momenti i duhur. E ema saj po fliste ne kamer me te birin qe ishte ne Tiran e sapo ishte kthyer nga Anglia dhe po i tregonte situaten. Nga telefoni saj u degjua vellai Galiones qe tha :
-"Pritem sa te vij, ia tregoj un asaj rrugaces! Kshu eshte kur sjam un e ju e lini te bej cte doj...Ne ate moment telefonin e mori Katara dhe i foli
"Aron mbylle se sdi asgj rrugacen ta trg mir un ty po mos fol m se i ke nga nervat."
-" Katar rri rehat se sta kam terezin tani dhe me ty kam ca muhabete kur te vij se ja u kam zgjat shum tdyjave"Sikurse per Kataren, Aroni kishte qene si vella i madh dhe kishte qene gjithnje prane te dyjave. Smund te them se ishte i keq por thjesht merakosej shum per to dhe sidmos tani qe mori vesh q disa djem kan qene rrotull tyre...
Edhe pse ishte vellai saj, ne syte e Eklidit u shfaqen shenja nervozizmi kur degjoi e kuptoj si sillej familja saj me te dhe kte e pohonte grushti i tij i mbledhur e nervat gati per te shperthyer.
YOU ARE READING
Spirits who belong to summer
Romancenje histori dashurie qe ju kthen ne netet e gjata verore. Per Galionen cdo gje eshte perfekte: clube, plazhe, muzik, shoqeri,,,,dhe nje kthes e papritur nga zoti kur takon ate