Ate mbremje nuk vajtem ne shtepi, fjetem ne plazh. U zgjova rreth ores 5 dhe pash nga vajzat. Ishin gjume tull dhe nuk permendeshin. I lash te flinin dhe pak nderkohe qe po shijoja lindjen e diellit ne horizont.
-"Sa me kishte munguar kjo ndjesi" -tha Celestia sapo hapi syte.
-"Po o plak, dje u kenaqem shume" -ju bashkua Katara
-"Ehhh kohe te arta, jam e lumtur qe po i jetojm kto gjera" -vazhdova une
-"Po por po me plaska koka kam nevoj te ftillohem pak" -tha KataraSakaq dhe dhimbja ime e kokes nuk ishte mbrapa pas asaj te pires se djeshme kisha nevoj te kthjellohesha dhe me patjeter. Keshtu nje ide me erdhi ne mendje ndonse idjote dhe ditet qe po kalonim te tilla ishin prandaj pse jo...
-"Eja futemi ne det. Uji ftoht do tju sjelli ne vete." -thash une
-"Seriozisht e ke?!" -tha Celestia
-"Po, do tju beje mire pastaj le te provojme nje eksperience te re.... heres tjeter do lahemi naten" - shtova une.Hoqem rrobat e djeshme e dolem ne te brendshme, kapem floket dhe sistemuam cantat aty duke bere qe te mos dalloheshin shume, ndonse ora ishte 5 e nuk kishte kemb robi nuk i dihej kurre. Dhe pastaj ja plasem vrapit. Uji ishte brisk por do te na bente mire.
Sa bem ca hapa ndjeva tme ngrinte kurrizi nga uji ftohte dhe shtanga ne vend. U ktheva dhe pash Kataren qe u mek se qeshuri.
-"Kshu qenka puna eee..." -dhe sapo mbarova fjaline ja krisa vrapit per tek ajo dhe e shtyva. Keshtu perfundoj ne det por me terhoqi kemben dhe un mbas saj perfundova aty. Ne ate moment terhoqem Celestian dhe te treja nisem te luanim me uje. Pas ca minutash budallalliku nisem te notonim. Kur heshtja u thye.
-"Nuk e kisha menduar kurre se do kaloja kaq bukur dhe do kenaqesha kaq shum kur u nisem nga Tirana. Mendoja thjesht nje pal pushime te zakonshme. -tha Celestia dhe ndanim te treja te njejtin mendim.
-"Vertet po kalojme nje nga fazat me t bukura te jetes prandaj shijoni cdo gje pasi ne shtator jemi per universitet. Le ta djegim dhe kte kohe qe na ka ngelur-shtova une dhe nderkoh pash kataren te prishte fytyren.
-"Mos ma permendi mo shkollen se ju kputa kryt" -tha ajo autoritare duke treguar maloken e brendshme te saj. Te trejave na pelqen ajo ane e saj sidomos kur eshte me nerva.E keshtu kishte nisur dita per ne dhe shkuam ne breg te mblidhnim gjerat.
YOU ARE READING
Spirits who belong to summer
Romancenje histori dashurie qe ju kthen ne netet e gjata verore. Per Galionen cdo gje eshte perfekte: clube, plazhe, muzik, shoqeri,,,,dhe nje kthes e papritur nga zoti kur takon ate