Dje ne mbremje qendruam ne shtepi me vajzat dhe folem gjere e gjate per nje nga javet me te cmendura qe kishim kaluar ndonjhere ne jeten tone. Perjetuam emocione nga me te ndryshmet dhe nuk jemi penduar per asgje. Nje gje qe kemi mesuar mire eshte qe mos pendohemi kurre per dicka qe na ka bere te lumtura ne te kaluaren. Ata djem ishin gabimi me i bukur i jone. Dhe kjo aventure sdo ishte e njejte pa ta dhe kur ti vij fundi... sdua fare ta mendoj.
Sot ishim per qef, kishim dite pa dal. Fiorit i duhej te largohej kte jave por do te vinte perseri. Ishim bere ngjyre cokollat, na kishte zene shume dielli. Normal perdit banjo dielli.
U veshem te treja dhe dolem. Po, sot ishim vetem sdonim as djem e as njerez te tjere vetem ne te treja si njehere e nje kohe.
Katara ishte ne nje marrdhenie te komplikuar me ate banakierin qe ju kam treguar por ajo e quan veten single. Celestia vazhdon me Martinin kurse un se di fare.
Rruges me zuri syri makinen e Eklidit. Audin e zi. Pash nga dritarja lokalit perball e ishte me nje vajze te perqafuar gati sa nuk po putheshin dhe ai po luante me floket e saj duke duke pire nga nje gote vere.
-"Idjote" -i thash vetes "vertet mendoje se nje tip si ai interesoheshe per ty... je vertet idjote"Vajzat e kuptuan por sben ze thjesht shan Eklidin neper dhemb por kujt i plaste vl.
-"Ejani" -iu drejtova vajzave -"do ikim ne cinco"
Dhe pranuan pa bere fjale ndonese kesaj te fundit kishim kohe pa bere qef. Dhe pse sja kishim iden kush ishte sot atje.-"Shots te lutem" -ju drejtova kamarjerit sapo arritem.
-"Kujdesni me pijen sot se jemi vetem" -tha Celestia
-"A je mir?" -u degjua Katara
-"Mos u shqetesoni per mua" -thash duke qeshur -"Jemi vajza shqiptare, ne nuk qajm thjesht pim 10 shotsa sot dhe move on. Mos e beni te madhe por kenaquni."Sot ishte Marini.
-"Perl. Sikur ta kishim me porosi." -tha Katara.
-"Tani le te festojm" -thash duke qeshur.
NUK I VJEN MARRE
VEC A KE PARE
HALA KA NA SHITEN NGJYRAT
TYLIFARE ASHIQARE
KUR E SHOF SE QYSH E DRIDH
GJUHEN PARE SI PETALE
AJO DUKET COLUMBIANA
VEC E DI QE ESHT SHQIPTARE
...........
VI SHPEJT MEEK MEEK
UNE ME 2 G IK IK
POP POP PANIK
9SHEN E MAJ UN NJASTIK
MASKAT NRRUG LIVRIT
MIDIS TIRONE PERDITMe besoni nata sotme ishte zjarr fare jemi knaq shume. Sapo e mbyllem dhe cincon ishim pak daulle por te vetdijshme dhe para se te shkonim ne shtepi morem kepucet ne dore dhe shkuam buze detit duke u bere nje xhiro te vogel dhe u shtrim ne rere.
Sa shume yje! Ishte si nje gosti e madhe qe universi kishte shtruar per ne....
Keto pushime vertet qe kishin ncjerre nje ane timen qe se kisha njohur me pare. Galionen e vertete. Ajo qe dua te qendroje perhere, Galiona energjike per cdo gje ndonse ana tjeter e imja po flinte dhe sdua ta zgjoj per nje periudhe.
YOU ARE READING
Spirits who belong to summer
Romancenje histori dashurie qe ju kthen ne netet e gjata verore. Per Galionen cdo gje eshte perfekte: clube, plazhe, muzik, shoqeri,,,,dhe nje kthes e papritur nga zoti kur takon ate