5✨

5 1 0
                                    

U zgjova ate mengjes me dhimbje koke te tmerrshme. Hapa syte dhe nuk e kuptova ku ndodhesha. U ngrita nga krevati dhe pash veten ne nje pasqyre ne mur. Isha per faqe te zeze. Kreha floket me duar dhe i kapa nje bisht lart me pas vura re se isha me nje bluze te gjere cunash. U cudita dhe po arrija te kuptoja cpo ndodhte dhe hapa deren perballe meje.

-"Me ne fund u zgjove eee, e di sa esht ora??" -mu drejtua Eklidi i cili po vendoste dy pjata ne tavoline.
-"Cfare ndodhi? nuk mbaj mend asgje" -pyeta une
-"Epo ishit 7 veta per tu ngjitur ne katin e 7 dhe thjesht ideja me tmerronte sepse te gjithe ishit daulle. Dhe keshtu ju shperndava ne vende te ndryshme sa per nje nate." -perfundoj ai
-"E marre me mend por pse pikerisht mua me morre me vete dhe ku ndodhemi?" -pyeta kureshtare dhe doja vertet pergjigje.
-"Je ne shtepine time." -u pergjigj shkurt.
-"Ne rregull po mund ti pergjigjesh pyetjes se pare?"-ja ktheva une.

Ndejti disa minuta ne heshtje dhe tha :
-"Nuk e di thjesht doja te ishe e sigurt dhe prane meje"

Pra ai donte te kujdesej per mua? Dmth une jam disi e vecante per te? Jo jane budalliqe mendoj se ishte instikt apo parandjenj. Por nga ana tjeter jam e lumtur me faktin qe me mori mua dhe pse sdoja te isha...

Gjithsesi hengrem mengjes u vesha me rrobat qe gjeta atje dhe u cudita qe kishe veshje femrash
-"Besoj jane rrobat e te dashures tende?"-i thash une
-"Nuk kam te dashur jane te sime motre per momentin ajo esht ne Angli."-mu pergjigj ai
-"Pra nje djale si ti single?! Veshtire ta besoja nqf sdo ta degjoja me veshet e mi" -fola une me ironi.
-"Mendoj se te pelqeu ky fakt por mos te te rritet mendja une skam pune me vajza si ty."
-"Kush flet zoti Vetbesimi ne maksimum. Pastaj ti nuk je fare tipi im dhe boll me fjal ikim te te tjeret." -ja ktheva gjithe inat.
-"Nese nuk e ke kuptuar naten e djeshme u lidhen te gjithe dhe sot ti ke ngecur me mua pasi gjithsecili esht per qefin e tij." -me tha ai duke mos me pare ne sy.
-"E cfare supozohet te bejme sot??"-pyeta kureshtare
-"Do te dalim, ne dark do takojme grupin."

Dhe pa bere shume pyetje hyra ne makinen e tij dhe nje zot e di ku do shkonim.

Arritem dhe vura re se ishim ne port. Dola nga makina dhe degjova ate te thoshte:
-"Eja, ikim"

E ndoqa dhe ne ate moment me kapi prej dore dhe hipen ne nje varke. Pra mesa duket dhe nese doja te shpetoja prej tij tani skisha me zgjidhe pasi po dilnim ne det te hapur, por nese do tme vinte dicka ne mendje pa dyshim qe do veproj.

-"Te pelqen deti mesa shoh?" -me tha ai duke buzeqeshur.
-"E adhuroj cdo gje qe ka lidhje me detin. Dhe nese bej ndonje te pa bere mos u habit." -i thashe duke e paralajmeruar.
-"Tashme pres cdo gje nga ti." -tha ai dhe mua afrua duke me kapur nga beli.
-"Po kjo cishte" -i thashe.
-"Ashtu e ndjeva" -tha ai
-"Dhe une ndjej dicka" -i thashe atij
-"E cfare ndjeke ti" -tha ai me ton te bute dhe duke ngrysur vetullen.
-"Kete!" -i thash dhe shpetova nga duart e tij duke rreshqitur posht hoqa pantallonat dhe hipa mbi guverte duke u zhytur poshte ne ujin blu te thelle.

Nuk e vrava shume mendjen a isha apo jo me rroba banje thjesht doja te provoja dicka ndryshe e te shihja reagimin e tij. U hodha me koke qe tme lejonte te notoja shume lart e te zhytesha thelle. Pra po, doja ta frikesoja pak. Para se te zhytesha mora fryme thelle dhe kur preka ujin hapa syte nenuje dhe fillova te notoja nga ana e pasme e varkes. Ai nuk e kuptoj dhe kur u ngjita ne siperfaqe isha mrapa tij, pra nuk me shihte dhe pash se filloj te merakosej ne moment hoqi bluzen dhe u zhyt ne uje. Ne ate moment u ngjita lart ne varke dhe vajta tek guverta. Pash se akoma po me kerkonte dhe vertet u shqetesua shume. Nuk ma mori mendja dicka te tille.

-"Heyy mos po me kerkon mua aty posht?" -i thashe me nje ton ironizues.
-"Ne mos ardhsha aty lart! Mbaje mend!" -tha ai i inatosur dhe u ngjit lart

Ne moment ja krisa vrapit por ate e kisha nga pas. Nis te qeshja por u pengova dhe nese sdo ishte per Eklidin qe tme kapte do hapja trut aty.

-"Mos guxo tma besh peresri dicka te tille pasi sdo tregohem kaq i urte." -degjova ate te peshperiste ne veshin tim.
-"Po pra a thua po m plas shum ca do besh ti heres tjeter. Sigurisht nese do ket nje here tjeter." -iu pergjigja por ne ate moment ai me kapi dhe me terhoqi ne kraharorin e tij dhe te dy rame ne uje.

-"U cmende valle?!" -i thash me nerva
-"Pusho tani" -me tha ai duke me ven doren mbi buze.

Shikimi i tij eshte si nje pasqyre ku reflektohen te gjitha mendimet dhe ndjenjat e mija.

Doja te qendroja ashtu deri ne pafundesi une dhe ai ne mes te detit pergjithnje.

Spirits who belong to summer Where stories live. Discover now