Глава 1
- Я зроблю з тебе живий меч.
Коли Імператор сказав це, Шарліз лиш подякувала. Вона ж була ганьбою сім'ї Ронан!
Та все ж дівчина була вправною мечницею – і це було єдине, у чому вона досягла успіху. Нехай Шарліз досконало не вивчала мистецтво фехтування, але, вочевидь, її навички були кращими, ніж у будь-якого іншого лицаря.
Коли Імператор оголосив, що вона стане живим мечем, Шарліз подумала, що стане славним лицарем при Імператорі.
- Тепер ти станеш чарівним мечем Імперії.
Багато чарівників і мудреців, та й сам Імператор засміялися від цих слів.
Ніхто не зважив на те, що тоді було сказано, але це дійсно було правдою. Шарліз буквально стала мечем.
Спочатку вона просто не могла в це повірити.
- Як людина може стати мечем?
Ніхто не міг змінити природу життя. Створення буття належало лише Богу.
Зважаючи на те, що квіти не могли стати річкою, а часник не міг раптом стати лисицею, перетворення людини на меч звучало дивно і неприродньо.
Але це було можливо; це було підтверджено.
Усі чарівники були вкрай подивовані тим, що Шарліз змогла перенести всі їхні жорстокі тортури.
Це були спогади, про які жінка хотіла б забути. У в'язниці разом з нею сиділи хлопчики й дівчатка, що опинилися в такому ж жахливому становищі; вони весь час плакали і згодом помирали від болю.
— Шарліз Ронан поки що єдина...
— Шарліз зазнала таких жорстоких тортур... У неї направду сильний дух, вона єдина, хто дійсно зможе стати мечем.
Вони говорили, та ніхто, крім них самих, не міг зрозуміти, про що вони товкмачать; і поводилися з нею тоді так, як їм тільки того хотілося.
Катування тривали понад сотню разів. Біль продовжувався нескінченно.
Якось вона розплющила очі і побачила, що її права рука перетворилася на твердий шматок металу. Та Шарліз була людиною! На жаль, ніхто із звичайних людей не бачив дівчинку, коли це зробили з її рукою.
– Вдалося!
— Це диво, яке ми підкорили...
— Гей, ідіть сюди усі, усі! Тільки-но погляньте на це; нарешті ми досягли чудового результату!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я приборкала Тирана і втекла | I Tamed a Tyrant and Ran Away
Romance🥀Кількість глав Всього 170 глав (139 глав основна історія) 🥀Короткий зміст Бог дав мені ще один шанс і нарешті я повернулася через чотириста років. Як тільки я зрозуміла, що повернулася, я вирішила, що ніхто не повинен бути охоплений гординею. Мо...