Від побаченої картини очі знаті мало не випали з орбіт. Шарліз зрозуміла, що це явно через діла Ділана.
Хизується?
"..."
Вона була вперше в обіймах принца. Останнім часом хлопець не намагався зблизитися зі своїм майстром, тому дівчина трохи була збентежена.
Перш за все, Ділан ніколи не говорив неформально і не називав Шарліз на ім'я. Звісно, це вірно за етикетом.
Але це раптово.
«З чого раптом такі зміни?»
Дівчина подивилася на обличчя Ділана, намагаючись знайти відповідь на своє запитання, але сам хлопець наче був в іншому місці. Через деякий час його трохи жорстке обличчя почало розслаблятися, а руки відпускати дівчину. Вона намагалася простежити за поглядом хлопця, але той швидко встав перед нею, зупинивши її
— Я хочу поговорити з вами хвилинку, майстре.
Ділан був розумним, мабуть, це був добре спланований перфоманс. Якщо його метою було руйнування атмосфери вечірки і захоплення усієї уваги, то це був, безперечно, успіх. Щарліз кивнула головою у відповідь.
«Так, ваша високість».
Принц чемно відступив, а його майстер пішла за ним на терасу. Атмосфера балу на якийсь час стала тихішою, але потроху почала нагнітатися, а громадська думка швидко змінилася.
"Ти це бачив?"
«Я знаю, що це нечемно говорити, але... Це було справді як шедевр століття!»
«Оскільки вони симпатичні чоловік і жінка, просто стоячи разом, зачаровують мої очі».
Деякі дами махали віялами і прикривали роти.
«Але чому його високість раптом обійняв гросмейстра?»
«Гросмейстер трохи не трясеться? Взуття, яке вона носила, була дуже гарна, але підбори були високі».
«Можливо, тому він допоміг їй, боячись що вона може впасти...»
Каху слухав шепіт. Молодий герцог, який деякий час мовчав, відчував ніби його вдарили.
Коли він згадав пронизливий погляд Ділана, його шия стала холодною. Це було тому, що здавалося, що звір загрожує забити його до смерті, якщо він знову торкнеться Шарліз.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я приборкала Тирана і втекла | I Tamed a Tyrant and Ran Away
Romance🥀Кількість глав Всього 170 глав (139 глав основна історія) 🥀Короткий зміст Бог дав мені ще один шанс і нарешті я повернулася через чотириста років. Як тільки я зрозуміла, що повернулася, я вирішила, що ніхто не повинен бути охоплений гординею. Мо...