Розділ 13

22 2 0
                                    

Вона приховувала свої справжні емоції у такі моменти, як зараз. Шарліз повільно видихнула. Момент, на який вона так довго чекала настав...

"Я повинна ретельно підбирати слова і стежити за тим, щоб не помилитися", - подумала вона про себе.

Слова, одного разу посіяні у свідомості людини, пускають своє коріння і розквітають у думку. Підсвідомо чи свідомо вона нескінченно обертається у вашому розумі. Є така фраза, яка називається "дух мови",- що означає, що слова мають духовну силу. Принаймні Шарліз так вважала.

"А що я повинна сказати, щоб переманити його на свій бік?", -дівчина розмірковувала про себе цілком раціонально.

Вона має бути обережною, бо отримала інтерес Ділана, якого так сильно хотіла. Другого шансу вона може і не мати.

Леді Ронан мала заздалегідь вгадувати його наміри та бажання.

На щастя, вона була вправна в імпровізації.

– Тому що я дуже добре знаю ці почуття", - відповіла Шарліз.

Дівчина вирішила спілкуватися із ним чесно.

Вона пробудила його цікавість, показавши йому здібності, які приховувала досі.

Тепер настав час задовольнити цю цікавість.

-А вам ніколи не спадало на думку, що може бути ще один такий же геній, як ви?", - запитала вона.

-......",- Ділан нічого не відповів.

- Геній, який був би здатний зрозуміти вас.",- прошепотіла дівчина, ніби йшлося про щось дуже делікатне.

-Звичайно, ви дуже особлива, але я теж особлива людина», - сказала Шарліз.

Леді зберегла почуття елегантності, коли з деякою ніжністю розмовляла з принцом.

Обличчя Ділана не виявляло жодних емоцій, він коротко відповів:

- Так, майстер.

- Чи не хочете уточнити, що ви розумієте під словом "особливий"?" - запитала Шарліз.

– ...Це психологічна концепція, яка постійно змінюється залежно від обставин, таких як сімейне походження, цінності чи особистість», - відповів хлопець.

-Цілком вірно.",- погодилася Шарліз.

Вона м'яко усміхнулася, продовжуючи казати:

-Ще до того, як я почула це слово, я вже знала про свої відмінності з іншими людьми і мала високу самооцінку."

Я приборкала Тирана і втекла | I Tamed a Tyrant and Ran Away Where stories live. Discover now