Розділ 33

23 1 0
                                    

Велика герцогиня померла, народжуючи Шарліз, саме тому дівчинку ненавиділа родина.

День народження Шарліз був річницею смерті великої герцогині.

— Ти збираєшся називати мене вбивцею?— спитала дівчина, а потім ніби раптом згадала і додала.

«Тепер, коли заяву про відлучення від роду подано, здається, між мною і молодим майстром немає кровного споріднення. Злочин неповаги підтверджується».

Випадкове зауваження, щоб сказати, чи хоче він стояти при імператорському дворі. Данте, який швидко помітив, зрозумів, що слова Акана вводять в оману, зробив крок вперед.

«Нічого, але... Ми просто хочемо відсвяткувати твій день народження разом».

Це було не те, що хотіла почути Шарліз. Якщо вони скажуть, що вирішили підписати та скріпити заяву про виключення, ось що вона хотіла почути.

Дівчина намагалася пройти повз з байдужим обличчям. Але Акан підійшов ближче.

«Для тебе... Я приготував подарунок».

Данте не міг приховати свого напруження й тремтіння, додаючи слова.

"Це вірно. Два твої брати приготували для тебе подарунки».

Шарліз більше цікавили слова Данте, ніж Акана. Тому вона спочатку виглядала байдужою.

Акан мав відвертий характер, схожий на великого герцога. Він ніколи не висловлював прихильність своїй супутниці, яка вирішила назавжди постаріти разом.

Те саме стосується теплої та доброзичливості, як дарування подарунків. Бо Акан вважав, що така доброта марна.

«Це квітка Блекшоу».

Перший майстер першим вручив букет. Хлопець, який вручив квіти Шарліз, хотів, щоб вона дізналася про його зміну. Коли дівчина стояла вдалині, не взявши подарунка, Акан ступив кроком і силою втиснув його їй у руку.

«Це подарунок, тож візьми його, коли хтось дарує його тобі».

Він сказав це таким сухим тоном. Акан був гордий, квітка Блекшоу була дорогою і звичайні люди не змогли б навіть побачити її.

Вишуканий чорний вигляд, що нагадує троянду. Він вирізнявся м'яким сяйвом час від часу, ніби був посипаний діамантами.

Але вираз обличчя Шарліз був недобрим. Їй нічого не залишалося, як це зробити. Бо це була єдина квітка, яка викликала алергічну реакцію, коли вона вдихнула пилок.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Jul 19, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Я приборкала Тирана і втекла | I Tamed a Tyrant and Ran Away Where stories live. Discover now