9-й принц знав ім'я Шарліз Ронан. Вона була досить відома у соціальних колах. Він лише планував справити враження на неслухняну герцогиню, яку він вважав надто молодою, тому що їй було лише п'ятнадцять років, але вона повністю відрізнялася від його уявлення.
Дівчина мала трохи холодний погляд, але вона все ще була чарівною.
-Я смиренно вітаю його високість 9-го принца", - сказала Шарліз. Вона дотримувалася всіх правил етикету. Її обличчя залишалося безпристрасним.
9-й принц несвідомо проковтнув. - Я чув, що єдине, що Ви знаєте, так це як спокушати чоловіків... Але Ви дійсно вчите? Який сюрприз...",- сказав 9-й принц.
9-й принц легко переключив свій інтерес із Ділана. Дев'ятому принцу Шарліз здалася набагато цікавішою іграшкою, ніж брат.
"Цікаво, що йому від мене потрібно ...", - думала дівчина.
Він явно глузував з неї. Дев'ятий принц був дуже зухвалий... Звичайно, йому було всього 16 років, він був лише на рік старший за дівчину. Для Шарліз фізичний вік був безглуздим. Підрахунок віку Кейри становив кілька сотень років.
Шарліз не відчувала, що така дрібна образа варта її уваги. - Я чула від покоївки, що Ваша Високість хотіли мене бачити", - сказала дівчина.
-Так. Мені цікаво. Як ви вирішили, що хочете стати учителем 13-го принца",- сказав 9-й принц.
-Я докладно розписала свої мотиви у бланку для заявки, тому було б краще, якби Ви прочитали все самі", - сказала вона.
-Ви ж не будете виганяти гостя, який щойно прийшов, чи не так? ",- сказав Ділан.
Шарліз ніколи не чула, щоб Ділан говорив із нею таким чином. Та й поведінка 9-го принца була не зовсім доброзичливою. Але, строго кажучи, ставлення 9-го принца відповідало належній пристойності.
-Герцогиня, чому б Вам не перестати просто стояти, а сісти та налити мені чашку чаю? ",- сказав 9 принц.
Флірт дев'ятого принца був схожий на те, як невдоволена дитина дражнить її. Він звучав як дратівлива муха, що гуде навколо неї. І це починало діяти на нерви.
«......»
Звернувши увагу кудись ще, Шарліз і Ділан раптово зустрілися очима, і їх погляди переплелися, вони дивилися один на одного. Принц здавався спокійним, але дівчина відчула, що йому не подобається ця ситуація. Вона прийшла до дивного висновку, що 9 принц помре цього разу швидше. Дівчина розраховувала, що його вбито під час війни за трон.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я приборкала Тирана і втекла | I Tamed a Tyrant and Ran Away
Roman d'amour🥀Кількість глав Всього 170 глав (139 глав основна історія) 🥀Короткий зміст Бог дав мені ще один шанс і нарешті я повернулася через чотириста років. Як тільки я зрозуміла, що повернулася, я вирішила, що ніхто не повинен бути охоплений гординею. Мо...