Сьогодні день народження Шарліз.
Вона спокійно нагріла віск і вилила його на лист, поставила штамп на червоному воску і почала чекати, поки він застигне. Знявши штамп, дівчина побачила гербову печатку своєї сім'ї. Лист був написаний пензлем, пофарбованим у золотий колір.
<Заявка на Королівського Майстра>
Оскільки воно було запечатане, комусь знадобиться ніж для паперу, щоб його розкрити. Шарліз ухвалила рішення, нині не час для листа, вона вирішила зберегти його у своїй кишені.
- Моє життя, твоє.
Вона глянула на портрет Великої Герцогині і поклала хризантему на стіл. Біле листя впало на підлогу.
— Я тут, щоб повідомити вас...
Ніхто із сім'ї не прийшов, щоб відсвяткувати день народження Шарліз. Також не було й вітальних листів, дівчина не була розчарована, оскільки вона цього не хотіла, леді думала лише про Велику Герцогиню, на самоті.
— Може, та дорога, яку я обрала, і є та, що веде в безодню чудовиська?
Той, хто спостерігає за безоднею чудовиська, знає що з таким же успіхом чудовисько може спостерігати прірву всередині вас. Дорога, яку вона вибрала для помсти, була дорогою руйнування, а також корупції та варварства, де не було видно ні поваги, ні моральності.
Вона здавалася надто красивою, щоб бути людиною, яка стане монстром.
— Хоч моє життя і твоє, я послідую за тобою лише після того, як у мене все вийде, цього разу.
Говорять, що Шарліз найбільше нагадувала Велику Герцогиню. Її темно-сині очі відбивали яскраве світло ламп, вона та, хто мріє, красива та сильна. Ось ким була Шарліз. Дівчина була надзвичайно непохитна. Вона відступила на крок і захоплювалася собою, заплющивши очі. Це було захоплення її людським тілом, дівчина більше не буде ненормальною безсмертною істотою.
— Я і є та сама красуня!
Поки лицар охороняв кімнату, він глянув на її обличчя і глянув на неї. Він бачив спокійно заплющені очі. Леді здавалася скромною, як свята. Її руки були складені разом, і вона читала молитву за благословення, довге волосся було схоже на сон, а біла шкіра, здавалася, таємничо прозорою. Вона була як янгол. Але ніхто не очікував, що зараз Шарліз думає тільки про руйнування імперії.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я приборкала Тирана і втекла | I Tamed a Tyrant and Ran Away
Romance🥀Кількість глав Всього 170 глав (139 глав основна історія) 🥀Короткий зміст Бог дав мені ще один шанс і нарешті я повернулася через чотириста років. Як тільки я зрозуміла, що повернулася, я вирішила, що ніхто не повинен бути охоплений гординею. Мо...