Розділ 12

18 1 0
                                    

Тонкий, довгий меч, який обрала Шарліз, був спеціалізований на тому, щоб залишати на цілі ріжучі рани, а не рубити тіло опонента. Шарліз на мить усміхнулася.

-...?",- найманець насупився.

(Ляз!)

Вона легко відбила удар меча найманця. На мить чоловік остовпів, коли відчув, що його рука оніміла і зіткнулася з непереборною перешкодою.

«Вона що, щойно парирувала мою атаку?»

Але він не міг просто стояти і дивитись на неї з подивом. Дівчина тут же пішла за ним, плавно змахнувши своїм довгим мечем і зачепивши його волосся трохи їх вкоротивши. Його пов'язка, що зв'язує волосся, висіла на кінчику її меча, що прокреслив у повітрі дугу. Волосся найманця, пов'язане стрічкою, розпустилося і розвівалося на вітрі, наче левова грива.

Обличчя найманця спотворилося.

Шарліз спокійно подивилася на нього.

Чоловік змахнув мечем у бік її живота з явним наміром вбити. Його первісна думка про те, щоб зберегти її неушкодженою, давно зникла.

Потім...

Дівчина граціозно підстрибнула високо в повітря і ухилилася від клинка найманця.

-......Це неможливо!",- здивовано вигукнув опонент.

-Не зовсім так.",- коротко відповіла Шарліз на захеканий коментар ворога.

Вона підстрибнула так високо, навіть без розбігу, що правильніше було б сказати, що дівчина взлетіла, як метелик.

Після того, як вона м'яко приземлилася на землю, почала активно пресингувати здорованя. Її меч виливав атаки на найманця, як би кажучи, що "Я лише граю з тобою."

(Лязг! Лязг!)

У цій ситуації вираз "атаки сипалися, як град з неба" було цілком доречним.

Повільний і вже добряче втомлений найманець не міг захиститися від усіх атак, які безжально обрушувалися на нього мечем Шарліз. Лезо зачепило його спину, стегно, нижню частину живота та край вуха. В одну мить все його тіло було вкрите ранами і стікало кров'ю.

Кілька разів йому вдавалося блокувати удари її меча, але наступні атаки були надто швидкими і він просто не встигав нічого вдіяти.

– Аррр!",- найманець був у люті.

Він намагався встояти на ногах. Інстинкт підказував йому, що він зустрів гідного суперника, і вона аж ніяк не слабка жінка.

Я приборкала Тирана і втекла | I Tamed a Tyrant and Ran Away Where stories live. Discover now