17✧ suçluluk duygusu vuruyordu geceleri uykusunun kıyısına

1.4K 184 154
                                    

wooyoung'un evi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

wooyoung'un evi.






༺♡︎༻





1 hafta sonra





wooyoung, onu öperek uyutan adamı öperek uyandırmak için dudaklarına kapandı. geceleri san izlerdi sevdiğini, sabahları wooyoung.

"bugün okula gitmemene izin veriyorum. hadi yine iyisin."

"bugün cumartesi zaten yavrum."

san yeni uyandığı için normalden biraz daha kalın çıkan sesiyle mırıldanmış, eli refleks olarak kolunun altında yatan adamın beline inmişti. tüm haftanın yorgunluğu göz altlarına çökmüş gibiydi. oraya küçük birer öpücük kondurdu wooyoung. ardından doğruldu ve yandaki komidinin üstünde duran şeylere uzandı.

"sana bir hediyem var."

küçük Bluetooth kulaklığı sevgilisinin kulaklarına yerleştirdikten sonra eli yanağına kaydı ve okşadı.
"öğretmenlerle konuştum, sinestezinden bahsettim biraz. seni rahatsız eden bir ses olduğunda duymamak için bunu kullanabilirsin derste. yeni ses kayıtları da attım sana, aynı şeyi başa sara sara dinleme artık. sınavları ise farklı bir sınıfta tek başına olacaksın. öğretmenlerin karar verdiği sakin, sözü olmayan bir müzikle çözeceksin. yani artık okula gitmeme bahanen kalmadı koca bebek. elimden sadece bu kadarı geldi, kabul etmeleri gerçekten zor oldu. benim gibi bir öğrenciyi dikkate almazlardı ama okulun birincisi hongjoong'u da işin içine katınca-"

hızlı hızlı anlattığı için arada bazı harfleri yutan, kelimeleri yanlış telaffuz eden wooyoung'un sesini kesti sevgilisinin dudakları. ne söyleyeceğini bilemediğinden sadece böyle teşekkür etmek istemişti. dudaklarını birbiri arasına hapsedip yavaşça emiyor, parmakları ise belini usulca okşuyordu.

aslında ruhu çatlamıştı, ama sevgilisi için veriyordu bu güç savaşını.

"ben burada olduğum sürece kimse sana zarar veremez san. hiçbir şey..."

"beni dünyanın en şanslı adamı yapıyorsun. ve en aşık..."

san'ın dudaklarındaki gülümseme, sözlerinden sonra sevgilisinin yüzüne de ayna misali yansımıştı. ikisi de birbirinin gülümsemesini okşamış, alnını alnına yaslamıştı.

"seninle yapılacaklar listem var. muhtemelen daha önce hiç yapmamış olduğun şeyler... korkularının üstüne gidelim. birlikte ilklerini yaşayalım. insan ilklerini yaşadığı kişiyi asla unutamazmış."

fleur de cerisier 🌸 woosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin