Pt 25 ( uni & zawgyi)

732 70 21
                                    

Th.."ပူတူးမရစ်နဲ့ကွာ။"

Jm.."ငါကရစ်ရအောင်ကြိုးမဟုတ်ဘူးနော်။"

Th.."ကြိုးမဟုတ့်ပေမဲ့ရစ်နေတယ်လေကိုယ့်ကို။"

Jm.."ကိုယ့်ယောကျ်ားကိုကစားကွင်းလိုက်ပို့ခိုင်းတာရစ်တာလား။"

Th.."ကိုယ်ဒီနေ့ဆေးရုံသွားမှရမှာလို့ပျက်လို့မရဘူး။"

Jm.."အက်တာပဲ....ယူတုန်းကကျယူထားပြီးမှသားဖြစ်သူနဲ့ယောကျ်ားကိုဂရုမစိုက်ဘူး။မင်းဟာလေငရဲအိုးဂျိုးကပ်မယ့်ကောင်။"

Th.."ကိုယ်တို့ကမဂ်လာမဆောင်ရသေးတော့ယူထားတယ်မှပြောလို့မရတာ။"

Jm.."ဘာရယ်...အာ့ဆ်ုမယူခင်ငါ့ကိုအပျော်ကြံတာပေါ့လေ။ငါ့ကိုလက်ထပ်ဖို့စိတ်ကူးမရှိဘူးဆိုတဲ့သဘောလား။"

Th.."အက်လိုမဟုတ်ဘူးလေ။ကိုယ်ကမင်းကိုလက်ထက်ချင်တာမှတစ်ပိုင်းသေနေတာပါကွာ။ခုသာမဂ်လာဆောင်မယ်ပြောခုချက်ချင်းမဂ်လာပွဲကျင်းပပစ်မယ်။"

Jm.."အပြောကတော့သူ့နှာခေါင်းထက်တောင်ကြီးသေးတယ်။"

Th.."ကိုယ်ကအပြောမကြီးပါဘူးနော်။ပြီးတော့နှာတံလေးကစင်းနေတာပါ။ကြီးတာမဟူတ်ဘူး။ပူတူးရဲ့နှာတံလေးကသာပိစိလေးဖြစ်နေတာ။"

Jm.."အော်....အက်တော့ငါကမချောဘူးပေါ့။ငါ့ကိုမချစ်တော့ဘူးပေါ့။"

Th.."မဟုတ်ဘူးလေကွာ။ကိုယ်ကနှာတံပိစိလေးကိုအူယားလို့ပြောနေတာပါ။"

Jm.."သိပါတယ်။မင်းကငါတို့သားအဖကိုမချစ်တော့တာ။အက်တာကြောင့်အလိုမလိုက်တာလေ။kookieလေး..မင်းappaကpapaတို့ကိုမချစ်တော့ဘူး...အီးးးးဟီးးးဟီးး။"

👶.."အဲ.....ဟင့်...ဟင့်....။"

မျက်ရည်လည်းမထွက်ပဲအတင်းမျက်လုံးကြီးမှိတ်ပြီးအသံကျယ်ကြီးနဲ့fake cryငိုနေတဲ့papaရယ်ကိုယ်ကိုတစ်ကိုယ်လုံးတွန့်လိမ်ပြီးနှာခေါင်းလေးကိုတရှုံ့ရှုံ့လုပ်ပြီးသနားစရာမျက်ဝန်းအဝိုင်းလေးတွေနဲ့ကိုယ့်ကိုလာကြည့်နေတဲ့kookieလေး။
ဒီသားအဖဇာတ်တိုက်ထားတာပဲနေမယ်။

Th.."ကဲ..ကဲ...နှစ်ယောက်စလုံးမငိုချင်ပဲငိုမနေနဲ့။ကစားကွင်းကိုလိုက်ပို့မယ်ဟုတ်ပြီလား။လိုက်မပို့ရင်လည်းငါခေါင်းမွှေးပြောင်ရုံပဲရှိတယ်။"

My Parents are Tom & Jerry(Completed)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin