Pokora me nije zaobišla, pa valjda moram nekako platiti za ono što sam učinio Aleni. Ali da sam se svim silama trudio zamisliti na koji ću način biti kažnjen... Sve bi mi prije palo na pamet nego ovo! Sjednem jer mi je maglica pred očima i zavirim u novi kaos...,,Ostvarit' će ti se san ako kažeš da sam to ja.''
,,Nisam znao da igraš za isti tim! Sad me zanima tko je sretnik?''
,,Čestitam, frende na izlasku! Večeras za intro ,,I will survive''!''
,,Zar i ti? Samo naprijed kompa, više pičaka za mene!''
,,Samo mi nemoj reći da sam ti ja odabranik!''
,,Da te sad zovemo Saška?''
,,A, buraz, cvijete oprašeni, stekao sam sasvim krivi dojam. Smijem li ja onda dobiti Viktorijin broj?''
,,Sale, majstore, primaš ili daješ? Samo pitam...''
,,Sine, odmah da si me nazvao! Znaj da je majka uz tebe i da će se vrtjeti janje doveo ti meni zeta ili snahu! ZOVI!''
Iščitavam tako poruku za porukom i jebeno nemam pojma što sve ovo znači. Odnosno, znam... Jasno je k'o dan! Izgleda da sam peder, samo posljednji to doznajem i još doznajem u obliku bombardiranja porukama. Prva je poruka od Svena pa njemu i uzvratim s pitanjem koji se kurac dešava. Nekoliko sekundi kasnije stiže mi link na najčitanije dnevne novine. Oči su mi raširene točko k'o da me iznenada naguzilo, a i oblio me hladan znoj pa sam ponovno riješen za pod tuš.
Kako skrolam, tako ne znam bih li prasnuo u smijeh ili se uputio pravac do gospođice Sanadar i izvukao joj laprdavu jezičinu, pa omotao oko glave, jer je upravo osoba vrlo bliska dotičnoj dami, nakon razgovora s njom, dala izjavu u medije da ja nisam nikakav novi dečko već, jebote, peder. Aha, svijete! Točno tih pet slova na koje se sav stresem. Doduše, sročeno je to vrlo kulturno i fino, ali jebem li im sve po spisku, svima. Radije bih da sam ostao kurva muška i pičketina nevjerna kako me Alena krstila nego što sam doživio javno i medijsko preobraćenje nakon godina staža sa ženama.
Zaškiljim ka imenu novinarke Tamare Valentinos. Odmah ja zapišem taj podatak u bilješke, zlu ne trebalo jer ako uskoro ne kresnem malu lažljivicu, lično ću potražiti tu Valentinosicu i pokazati joj koliko nisam peder. Tako da dva put razmisli prije objave sljedećeg nebuloznog članka. Jebote, lude žene!
Piše, luđakinja, između ostalog, kako se nagađalo da sam njen osobni stilist, čak i fitnes trener no Viktorija je potvrdila da sam muzičar, a očito i guzičar i da navodno imam momka koji također svira sa mnom u bendu. Zamišljam face svojih prijatelja dok su ovo iščitavali i kunem se da bih se u nekoj drugoj situaciji slatko nasmijao, ali... Sad sam takve volje da bih odrobijao tu osobu vrlo blisku obitelji Sanadar, tako da njihova sljedeća bliskost bude kad joj Sanadarovi dođu na grob.
,,Nabaci komentar, umirem od znatiželje!'' Dođe sljedeća Svenova poruka.
,,Popuši mi?'' Otipkam i cerekam se.
,,E, toga sam se i bojao!'' Zasvijetli mi poruka na ekranu.
,,Ali, dragi, ja ti tako loše jebem da to moraš probat'!'' Šaljem.
,,Pripremio sam vazelin! Možda bi harmoniku trebao zamijeniti trubom!''
,,Tomo i Damir imaju žene... Mrtva trka je između Dina i tebe!''
,,Jebi njega, nježniji je! Samo nas ne vuci na gažu u Plavu kamenicu!''
Odmahnem glavom, bacim mobitel na krevet i nastavim s odijevanjem. Nekako se potajno nadam da rulja koja će večeras gostovati na svirci nije u toku s novostima i da ću glatko izbjeći komentare.